Liczba pytań: 766868

Liczba odpowiedzi: 7162192

Kategoria: Dowolny temat
(23 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [23.02.2018]

Czy kwota 100 tysięcy to dla was dużo?

W jakim czasie jesteście w stanie tyle odłożyć?

Najlepsza odpowiedź
(10 - 2)
83%
Bardzo dużo. Licząc ze miesięcznie odkładamy ok 500 zł to życia by chyba zabrakło :/
gość  gość 23.02.2018


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
(4 - 4)
50%
Tutejsze milionerki? Zapewne w tydzień
gość gość 23.02.18, 17:03

(2 - 6)
25%
Pewnie że dużo, to mnóstwo kasy. Jakbym się sprężyła to jako singielka odłożyłabym w jakieś 6 lat
gość gość 23.02.18, 17:07

(1 - 3)
25%
gość
Pewnie że dużo, to mnóstwo kasy. Jakbym się sprężyła to jako singielka odłożyłabym w jakieś 6 lat

O jaaaa, normalna kobita
gość gość 23.02.18, 17:10

(10 - 2)
83%
Bardzo dużo. Licząc ze miesięcznie odkładamy ok 500 zł to życia by chyba zabrakło :/ Bardzo dużo. Licząc ze miesięcznie odkładamy ok 500 zł to życia by chyba zabrakło :/
gość gość 23.02.18, 17:14

(3 - 2)
60%
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
gość gość 23.02.18, 17:16

(1 - 1)
50%
na chwilę obecną,odkładamy 30 tys zł rocznie,więc ok 3,5 roku ( o ile dobry trend naszych zarobków się utrzyma).uprzedzając pytania - mam swój sklep,a mąż nie pracuje w polskiej firmie.w odpowiedzi na pierwsze pytanie,to 100 tys to spora kwota,ale na mieszkania to nawet nie jest połowa,ale już można kupić dobry samochód ( chociaż osobiście uważam,że 80 tys to max na kupno samochodu).odłożenie takiej sumy daje pewne zabezpieczenia na wypadek utraty pracy czy ciężkiej choroby.
gość gość 23.02.18, 17:17

(0 - 5)
0%
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.

Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda
gość gość 23.02.18, 17:20

(2 - 1)
67%
gość
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda


co nie znaczy,ze to nie jest duza kwota, bo nie odda obcemu ot tak sobie jakby to bylo takie nic to by rozdawal na prawo i lewo ;)
gość gość 23.02.18, 17:25

(0 - 3)
0%
gość
gość
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda
co nie znaczy,ze to nie jest duza kwota, bo nie odda obcemu ot tak sobie jakby to bylo takie nic to by rozdawal na prawo i lewo ;)

O matko jakby rozdawał na prawo i lewo to nawet Sołowow by nic nie miał, czyli najbogatszy Polak
gość gość 23.02.18, 17:26

(6 - 0)
100%
gość
gość
gość
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda
co nie znaczy,ze to nie jest duza kwota, bo nie odda obcemu ot tak sobie jakby to bylo takie nic to by rozdawal na prawo i lewo ;)
O matko jakby rozdawał na prawo i lewo to nawet Sołowow by nic nie miał, czyli najbogatszy Polak


Chodzi mi o to,ze nawet dla kulczyka 100tysiecy to duzo. to jest po prostu duza kwota, nawet jak ktos jest bogaty.
gość gość 23.02.18, 17:33

(1 - 3)
25%
gość
gość
gość
gość
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda
co nie znaczy,ze to nie jest duza kwota, bo nie odda obcemu ot tak sobie jakby to bylo takie nic to by rozdawal na prawo i lewo ;)
O matko jakby rozdawał na prawo i lewo to nawet Sołowow by nic nie miał, czyli najbogatszy Polak
Chodzi mi o to,ze nawet dla kulczyka 100tysiecy to duzo. to jest po prostu duza kwota, nawet jak ktos jest bogaty.

Kulczyka już nie ma a zresztą skąd ty możesz wiedzieć, czy dla miliardera 100 tysi to dużo? Miliarder 4 razy tyle wyda na przelot prywatnym samolotem
gość gość 23.02.18, 17:36

(1 - 1)
50%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda
co nie znaczy,ze to nie jest duza kwota, bo nie odda obcemu ot tak sobie jakby to bylo takie nic to by rozdawal na prawo i lewo ;)
O matko jakby rozdawał na prawo i lewo to nawet Sołowow by nic nie miał, czyli najbogatszy Polak
Chodzi mi o to,ze nawet dla kulczyka 100tysiecy to duzo. to jest po prostu duza kwota, nawet jak ktos jest bogaty.
Kulczyka już nie ma a zresztą skąd ty możesz wiedzieć, czy dla miliardera 100 tysi to dużo? Miliarder 4 razy tyle wyda na przelot prywatnym samolotem


bo kazdy kto sie dorabia fortuny ma leb na karku i nie jest rozrzutny,glupi z forsa. Ma leb do finansow.. dlatego jest miliarderem a nie zadluzony. Tacy ludzie rozumieja wartosc pieniadza..i to,ze tyle moze wydac nie znaczy,ze nie jest to dla niego nic nie znaczaca kwota. Tylko biedota szasta na prawo lewo, nie rozumiejac pieniedzy..dlatego pozostaja biedni..a bogacze mysla inaczej-dlatego sa bogaczami.
gość gość 23.02.18, 17:42

(0 - 2)
0%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda
co nie znaczy,ze to nie jest duza kwota, bo nie odda obcemu ot tak sobie jakby to bylo takie nic to by rozdawal na prawo i lewo ;)
O matko jakby rozdawał na prawo i lewo to nawet Sołowow by nic nie miał, czyli najbogatszy Polak
Chodzi mi o to,ze nawet dla kulczyka 100tysiecy to duzo. to jest po prostu duza kwota, nawet jak ktos jest bogaty.
Kulczyka już nie ma a zresztą skąd ty możesz wiedzieć, czy dla miliardera 100 tysi to dużo? Miliarder 4 razy tyle wyda na przelot prywatnym samolotem
Kulczyk jest (junior) co wcale nie znaczy że 100tysięcy da bezdomnemu.
gość gość 23.02.18, 17:53

(2 - 0)
100%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda
co nie znaczy,ze to nie jest duza kwota, bo nie odda obcemu ot tak sobie jakby to bylo takie nic to by rozdawal na prawo i lewo ;)
O matko jakby rozdawał na prawo i lewo to nawet Sołowow by nic nie miał, czyli najbogatszy Polak
Chodzi mi o to,ze nawet dla kulczyka 100tysiecy to duzo. to jest po prostu duza kwota, nawet jak ktos jest bogaty.
Kulczyka już nie ma a zresztą skąd ty możesz wiedzieć, czy dla miliardera 100 tysi to dużo? Miliarder 4 razy tyle wyda na przelot prywatnym samolotem
ale są jego dzieci i dobrze sie mają, 1 miejsce w rankigu Forbsa :-)
gość gość 23.02.18, 18:03

(1 - 2)
33%
Hmmmmm...
10 miesięcy, odkładając miesięcznie 1/5 swojej pensji :*
gość gość 23.02.18, 18:05

(1 - 1)
50%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda
co nie znaczy,ze to nie jest duza kwota, bo nie odda obcemu ot tak sobie jakby to bylo takie nic to by rozdawal na prawo i lewo ;)
O matko jakby rozdawał na prawo i lewo to nawet Sołowow by nic nie miał, czyli najbogatszy Polak
Chodzi mi o to,ze nawet dla kulczyka 100tysiecy to duzo. to jest po prostu duza kwota, nawet jak ktos jest bogaty.
Kulczyka już nie ma a zresztą skąd ty możesz wiedzieć, czy dla miliardera 100 tysi to dużo? Miliarder 4 razy tyle wyda na przelot prywatnym samolotem
Kulczyk jest (junior) co wcale nie znaczy że 100tysięcy da bezdomnemu.

A kto mówi, ze da bezdomnemu??? Dla niego to moze być mało co nie znaczy, ze jak mało to będzie rozdawał bezdomnym
gość gość 23.02.18, 18:20

(2 - 0)
100%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda
co nie znaczy,ze to nie jest duza kwota, bo nie odda obcemu ot tak sobie jakby to bylo takie nic to by rozdawal na prawo i lewo ;)
O matko jakby rozdawał na prawo i lewo to nawet Sołowow by nic nie miał, czyli najbogatszy Polak
Chodzi mi o to,ze nawet dla kulczyka 100tysiecy to duzo. to jest po prostu duza kwota, nawet jak ktos jest bogaty.
Kulczyka już nie ma a zresztą skąd ty możesz wiedzieć, czy dla miliardera 100 tysi to dużo? Miliarder 4 razy tyle wyda na przelot prywatnym samolotem
ale są jego dzieci i dobrze sie mają, 1 miejsce w rankigu Forbsa :-)


No i co w związku z tym? :)
gość gość 23.02.18, 18:21

(1 - 1)
50%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
gość
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda
co nie znaczy,ze to nie jest duza kwota, bo nie odda obcemu ot tak sobie jakby to bylo takie nic to by rozdawal na prawo i lewo ;)
O matko jakby rozdawał na prawo i lewo to nawet Sołowow by nic nie miał, czyli najbogatszy Polak
Chodzi mi o to,ze nawet dla kulczyka 100tysiecy to duzo. to jest po prostu duza kwota, nawet jak ktos jest bogaty.
Kulczyka już nie ma a zresztą skąd ty możesz wiedzieć, czy dla miliardera 100 tysi to dużo? Miliarder 4 razy tyle wyda na przelot prywatnym samolotem
ale są jego dzieci i dobrze sie mają, 1 miejsce w rankigu Forbsa :-)
No i co w związku z tym? :)
jajeczko :-)
gość gość 23.02.18, 18:53

(1 - 1)
50%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
gość
gość
gość
Tak, to duza kwota, nawet jak ktos ma pare milionow to przeciez nawet jemu na ulicy nie lezy 100k.
Jak ktoś ma dużo to tyle na torebke wyda
co nie znaczy,ze to nie jest duza kwota, bo nie odda obcemu ot tak sobie jakby to bylo takie nic to by rozdawal na prawo i lewo ;)
O matko jakby rozdawał na prawo i lewo to nawet Sołowow by nic nie miał, czyli najbogatszy Polak
Chodzi mi o to,ze nawet dla kulczyka 100tysiecy to duzo. to jest po prostu duza kwota, nawet jak ktos jest bogaty.
Kulczyka już nie ma a zresztą skąd ty możesz wiedzieć, czy dla miliardera 100 tysi to dużo? Miliarder 4 razy tyle wyda na przelot prywatnym samolotem
ale są jego dzieci i dobrze sie mają, 1 miejsce w rankigu Forbsa :-)
No i co w związku z tym? :)
jajeczko :-)

No chyba tylko jajeczko, bo sama nie wiesz po co o tym piszesz :)
gość gość 23.02.18, 19:05

(1 - 2)
33%
czyli jakies 20 tysiecy funtow (mieszkamy w uk), no to nie jest az tak wiele
natomiast jak na polskie realia 100 000 zl to duzo
gość gość 24.02.18, 01:29

12