Liczba pytań: 766296

Liczba odpowiedzi: 7157854

Kategoria: Ginekolog
(3 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [11.01.2018]

Ale tak szczerze, czy to normalne jest kiedy kobiecie robi się mokro na widok grubego portfela, pliku banknotów, różnych kosztowności?

Bo wiecie, ja jestem facetem i nie widzę tam nic pociągającego, żadnych nagości, sprośnych rysunków, erotyka, nic a nic. Co one mają w głowie kiedy tak na to reagują?
Na przykład te fanki co widzą Justina Biebera, biegną za nim, piszczą i niemal się nie zsikają w majtki z emocji...
Jak myślicie, co sądzi o nich sam Justin Bieber?

Najlepsza odpowiedź
   
(6 - 1)
86%
mokro na widok kasy sie nie robi. robi sie mokro jak sie jest w łóżku z atrakcyjnym bogatym facetem. tak to działa. kobiete podnieca że facet z którym jest, jest zaradny, ma kase, przez to jest dla niej atrakcyjny, wie,ze przy nim przetrwa. tak jak u ludzi pierwotnych to było-tylko samiec alfa miał prawo odbyc stosunek i zapładniac. ci najsłabsi genetycznie wymierali bezpotomnie czesto z głodu, bo nawet silne dzieci potrafiły cos dla siebie upolowac a pierdoły się bały.
I tak samo samiec alfa nie startował do słabej genetycznie samicy która nie miała dobrych "warunków". tak samo teraz silny facet nie startuje do kaszalota z którym nie pokaże się i bedzie mu wstyd. może mieć kogoś z wyżeszej półki. więc nie ma co sie dziwic ze fajni faceci maja fajne atrakcyjne babki, i że babki patrza na kase-bo to chodzi o zaradnosc i byt, bezpieczeństwo, tak było kiedys i tak jest teraz
gość  gość 11.01.2018 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(0 - 0)
0%
jasne ze nas podnieca jak facet ma kase
gość gość 11.01.18, 20:06 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
jasne ze nas podnieca jak facet ma kase
Ile tej kasy musisz zobaczyć żebyś oczopląsu dostała, ślinę łykała i mokre majtki miała?
gość gość 11.01.18, 20:13 cytuj link zgłoś

   
(6 - 1)
86%
mokro na widok kasy sie nie robi. robi sie mokro jak sie jest w łóżku z atrakcyjnym bogatym facetem. tak to działa. kobiete podnieca że facet z którym jest, jest zaradny, ma kase, przez to jest dla niej atrakcyjny, wie,ze przy nim przetrwa. tak jak u ludzi pierwotnych to było-tylko samiec alfa miał prawo odbyc stosunek i zapładniac. ci najsłabsi genetycznie wymierali bezpotomnie czesto z głodu, bo nawet silne dzieci potrafiły cos dla siebie upolowac a pierdoły się bały.
I tak samo samiec alfa nie startował do słabej genetycznie samicy która nie miała dobrych "warunków". tak samo teraz silny facet nie startuje do kaszalota z którym nie pokaże się i bedzie mu wstyd. może mieć kogoś z wyżeszej półki. więc nie ma co sie dziwic ze fajni faceci maja fajne atrakcyjne babki, i że babki patrza na kase-bo to chodzi o zaradnosc i byt, bezpieczeństwo, tak było kiedys i tak jest teraz mokro na widok kasy sie nie robi. robi sie mokro jak sie jest w łóżku z atrakcyjnym bogatym facetem. tak to działa. kobiete podnieca że facet z którym jest, jest zaradny, ma kase, przez to jest dla niej atrakcyjny, wie,ze przy nim przetrwa. tak jak u ludzi pierwotnych to było-tylko samiec alfa miał prawo odbyc stosunek i zapładniac. ci najsłabsi genetycznie wymierali bezpotomnie czesto z głodu, bo nawet silne dzieci potrafiły cos dla siebie upolowac a pierdoły się bały.
I tak samo samiec alfa nie startował do słabej genetycznie samicy która nie miała dobrych "warunków". tak samo teraz silny facet nie startuje do kaszalota z którym nie pokaże się i bedzie mu wstyd. może mieć kogoś z wyżeszej półki. więc nie ma co sie dziwic ze fajni faceci maja fajne atrakcyjne babki, i że babki patrza na kase-bo to chodzi o zaradnosc i byt, bezpieczeństwo, tak było kiedys i tak jest teraz
gość gość 11.01.18, 21:01 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj