Liczba pytań: 766868

Liczba odpowiedzi: 7162192

Kategoria: Dowolny temat
(98 odpowiedzi)
Vanilijka
Pytanie zadaje: Vanilijka   [19.02.2017]

Ktora sukienka jest naj, naj ...

Sukienka ma byc na slub + wesele.
A wiec ktora waszym zdaniem jest najladniejsza i najbardziej nadajaca sie na ta okazje. :)

Pokaż odpowiedzi użytkownika (28) »

Załączone pliki:
803729-8603_1.jpg
803729-8603_2.jpg
475750-0446_1.jpg
710653-0427_1.jpg
475832-0012_1.jpg
710576-0427_1.jpg
555468-1776_1.jpg
555468-1776_2.jpg
301201-1126_1.jpg
301201-1126_2.jpg
228525-3908_1.jpg
710655-0286_3.jpg
710570-0427_1.jpg
475798-0426_1.jpg
131264-7626_1.jpg
280379-1776_1.jpg
Najlepsza odpowiedź
(31 - 19)
62%
Neyl
A ślub i wesele to nie jest to samo?


Slub to sama ceremonia, a wesele to zabawa po slubie. Czasem ktos np. idzie do kogos na sam slub a na wesele juz nie.
gość  gość 19.02.2017


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
(15 - 20)
43%
Wszystkie są ładne :)
Neyl Neyl   19.02.17, 20:38

(12 - 22)
35%
Jeszcze sa takie.
Załączniki:
129291-0446_1.jpg 128315-0749_1.jpg 475767-9055_1.jpg 301337-5290_1.jpg 777449-6182_1.jpg 301231-0082_1.jpg
Vanilijka Vanilijka   19.02.17, 20:39

(19 - 26)
42%
szósta :)
gość gość 19.02.17, 20:39

(12 - 21)
36%
Neyl
Wszystkie są ładne :)
Tylko to i ja wiem :D . Tylko ktora jest ta naj :)
Vanilijka Vanilijka   19.02.17, 20:39

(11 - 26)
30%
Czerwona śliczna, ale bardziej na wieczór we dwoje, niż wesele. Ta długa bordowa też bardzo ładna i na wesele jak znalazł. Ale najlepsze z tych to te ze zdjęcia 4 i 5. Do tego fajna biżuteria, buty i będzie ekstra stylizacja, a i nadadzą się na inne okazje, więc nie będą "na raz".
gość gość 19.02.17, 20:40

(14 - 21)
40%
Vanilijka
Jeszcze sa takie.



Z tych: bordowa czy tam ciemno czerwona :)
gość gość 19.02.17, 20:40

(17 - 22)
44%
Bardzo ładne są sukienki ze zdjęcia nr 4 i 6. Reszta nie nadaje się na wesele, są za bardzo koorewskie.
gość gość 19.02.17, 20:40

(16 - 19)
46%
Vanilijka
Neyl
Wszystkie są ładne :)
Tylko to i ja wiem :D . Tylko ktora jest ta naj :)
wez wszystkie :) bedziesz co godzinę zmieniała :p
Neyl Neyl   19.02.17, 20:41

(15 - 21)
42%
Vanilijka
Jeszcze sa takie.
Bordowa :)
gość gość 19.02.17, 20:41

(11 - 23)
32%
gość
szósta :)
I 60% przeceniona jest :)
Vanilijka Vanilijka   19.02.17, 20:42

(11 - 20)
35%
Vanilijka
gość
szósta :)
I 60% przeceniona jest :)



To bierz bo jest wyjatkowo ładna i taka subtelnie elegancka :)
gość gość 19.02.17, 20:43

(13 - 22)
37%
Mnie sie podoba jedynka ;)
Neyl Neyl   19.02.17, 20:46

(5 - 27)
16%
HaEmKa
Vanilijka
Jeszcze sa takie.
Bordowa :)
Super kolor prawda. Ale wlasnie boje sie czy ten fason bedzie dobrze lezal. Czy nie bedzie za bardzo wisiala. No i nie ma zdjecia jak normalnie stoii, by zobaczyc jak sie uklada tak w zwyczajnej pozycji :D
Vanilijka Vanilijka   19.02.17, 20:46

(12 - 22)
35%
Neyl
Mnie sie podoba jedynka ;)
Ale, że co Ci się podoba, sukienka czy laska?
gość gość 19.02.17, 20:48

(10 - 22)
31%
Neyl
Mnie sie podoba jedynka ;)
To masz drogi gust :) Najdrozsza z tych wszystkich sukienek. Kolor mi sie bardzo podoba.
Vanilijka Vanilijka   19.02.17, 20:48

(13 - 20)
39%
Vanilijka
Neyl
Mnie sie podoba jedynka ;)
To masz drogi gust :) Najdrozsza z tych wszystkich sukienek. Kolor mi sie bardzo podoba.
Trzecią się pewnie najłatwiej rozbiera :D
gość gość 19.02.17, 20:49

(11 - 18)
38%
HaEmKa
Czerwona śliczna, ale bardziej na wieczór we dwoje, niż wesele. Ta długa bordowa też bardzo ładna i na wesele jak znalazł. Ale najlepsze z tych to te ze zdjęcia 4 i 5. Do tego fajna biżuteria, buty i będzie ekstra stylizacja, a i nadadzą się na inne okazje, więc nie będą "na raz".
No wlasnie te 4 i 5 sa takie klasyczne. Tylko tej 4 kolor nie bardzo mi lezy. Dobrze wygladalam w takim oscieniu, ale no to nie jest kolor w ktorym bardzo dobrze sie czuje. A znowu fason, bardzo mi pasuje. I wlasnia taka na rozne okazje.
A te czerwona, wlasnie tez takie obawy mialam. Bardzo mi sie podoba, no odwazna jest. Ale na poprawiny moze by sie nadala ;) Bo juz bardziej na luzie beda.
Vanilijka Vanilijka   19.02.17, 20:52

(13 - 22)
37%
gość
Neyl
Mnie sie podoba jedynka ;)
Ale, że co Ci się podoba, sukienka czy laska?
Pewnie jedno i drugie :D
Vanilijka Vanilijka   19.02.17, 20:53

(11 - 21)
34%
gość
Vanilijka
gość
szósta :)
I 60% przeceniona jest :)
To bierz bo jest wyjatkowo ładna i taka subtelnie elegancka :)
A kolor, nie za bardzo cukierkowy?
Vanilijka Vanilijka   19.02.17, 20:55

(13 - 24)
35%
3 i 5 sukienka, to wyglądają jak moje koszule nocne, więc w życiu bym takich nie założyła na wesele :D
Jak już to któraś z tych długich, albo numer 6 :)
gość gość 19.02.17, 20:56