Liczba pytań: 766868

Liczba odpowiedzi: 7162192

Kategoria: Dowolny temat
(4 odpowiedzi)
asia55555
Pytanie zadaje: asia55555   [01.12.2012]

Zwrot towaru w Smyku

Kupiłam dziś małemu buty w Smyku i pani przy kasie mówi, że w ciągu 30 dni można wymienić lub oddać. Tylko, że zwrot polega na tym, że dostaje się kupon upominkowy na zakupy ale tylko w Smyku. Czyli gotówki się tam nie dostanie. Czy to jest zgodne z przepisami ?

Najlepsza odpowiedź
(1 - 0)
100%
zapoznaj sie z prawami konsumenta.oni tak mowia,bo musza-tak im pracodawca karze,ale jezeli masz paragon i cos jest nie tak z towarem to zawsze masz prawo oddac i zarzadac swojej kasy zpowrotem. masz na to bodajze 10 dni i nazywa sie to ''cooling off period''. sklepy jednak nie powiedza ci o tym,zeby nie tracic kasy. tak samo jest z zakupem uslug i abonamentu.. tak samo jak w sklepie cos sie zbije-oni mowia,ze to twoja wina i musisz za to zaplacic- nie,nie musisz-oni sa ubezpieczeni.
gość  gość 01.12.2012


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
(0 - 2)
0%
Trzeba się cieszyć ze i tak pozwalają na zwrot. W styku jest tyle super rzeczy dla dziecka ze na pewno na coś wydasz ten bon
gość gość 01.12.12, 14:37

(1 - 0)
100%
zapoznaj sie z prawami konsumenta.oni tak mowia,bo musza-tak im pracodawca karze,ale jezeli masz paragon i cos jest nie tak z towarem to zawsze masz prawo oddac i zarzadac swojej kasy zpowrotem. masz na to bodajze 10 dni i nazywa sie to ''cooling off period''. sklepy jednak nie powiedza ci o tym,zeby nie tracic kasy. tak samo jest z zakupem uslug i abonamentu.. tak samo jak w sklepie cos sie zbije-oni mowia,ze to twoja wina i musisz za to zaplacic- nie,nie musisz-oni sa ubezpieczeni. zapoznaj sie z prawami konsumenta.oni tak mowia,bo musza-tak im pracodawca karze,ale jezeli masz paragon i cos jest nie tak z towarem to zawsze masz prawo oddac i zarzadac swojej kasy zpowrotem. masz na to bodajze 10 dni i nazywa sie to ''cooling off period''. sklepy jednak nie powiedza ci o tym,zeby nie tracic kasy. tak samo jest z zakupem uslug i abonamentu.. tak samo jak w sklepie cos sie zbije-oni mowia,ze to twoja wina i musisz za to zaplacic- nie,nie musisz-oni sa ubezpieczeni.
gość gość 01.12.12, 14:49

(0 - 0)
0%
Według prawa możliwość wymiany to dobra wola sklepu/sprzedawcy. Sklep też ustala sobie czas jaki masz na zwrot wymianę. Sławne 10 dni dotyczy tylko sklepów internetowych, domokrążców, prezentacji (np z okazji wycieczki do Lichenia), umów zawieranych telefonicznie, czyli sprzedaży poza siedzibą firmy.
Równie dobrze Smyk mógłby nie pozwalać na zwrot, a zmuszać klientów do wymiany rzeczy na inną.
gość beatrycze 01.12.12, 15:04

(0 - 0)
0%
Prawo polskie (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego) nie przewiduje możliwości dokonywania zwrotów zakupionych rzeczy albo ich wymiany na inne. To jest tylko i wyłącznie dobra wola przedsiębiorcy.
gość gość 09.12.12, 19:22