Liczba pytań: 598826

Liczba odpowiedzi: 6027049

(26 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [07.10.2010]

Nie chce słoiczków

Co kiedy dziecko nie chce jeść dań ze słoiczków tzn w ogóle nie chce takich rzeczy od których powinno sie zaczynac rozszerzenie diety??

Najlepsza odpowiedź
   
(5 - 2)
71%
gość
ania84
rozszerzenie diety nie koniecznie musi zaczynać się od słoiczków.moja wogóle słoiczków nie chciała jeść. za to domowe obiadki wcina az miło popatrzeć.
To co mam zrobic, dac 5 miesiecznemu dziecku normalny obiad??


ugotuj ziemniaka i marchewkę już masz obiad.
gość  gość 07.10.2010 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(4 - 5)
44%
rozszerzenie diety nie koniecznie musi zaczynać się od słoiczków.moja wogóle słoiczków nie chciała jeść. za to domowe obiadki wcina az miło popatrzeć.
ania84 ania84   07.10.10, 20:42 cytuj link zgłoś

   
(6 - 7)
46%
nie dziwie się są ohydne,mądre masz dziecko
gość gość 07.10.10, 20:43 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
ania84
rozszerzenie diety nie koniecznie musi zaczynać się od słoiczków.moja wogóle słoiczków nie chciała jeść. za to domowe obiadki wcina az miło popatrzeć.
To co mam zrobic, dac 5 miesiecznemu dziecku normalny obiad??
gość gość 07.10.10, 20:43 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
sama dziecku ugotuj, a jak czegoś nie che to nie wmuszaj tylko nzstępnego dnia jeszcze raz sprobuj, albo za kilka dni
gość gość 07.10.10, 20:44 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
Wtedy sama przygotuj. Te najwcześniejsze jednoskładnikowe jak marchewka, jabłuszko, ziemniaczek...Później te kilkuskładnikowe, popatrz jakie smaki są na słoiczkach i sama kup warzywka :)
Pandora Pandora   07.10.10, 20:45 cytuj link zgłoś

   
(5 - 2)
71%
gość
ania84
rozszerzenie diety nie koniecznie musi zaczynać się od słoiczków.moja wogóle słoiczków nie chciała jeść. za to domowe obiadki wcina az miło popatrzeć.
To co mam zrobic, dac 5 miesiecznemu dziecku normalny obiad??


ugotuj ziemniaka i marchewkę już masz obiad. [autor="gość"][autor="ania84"]rozszerzenie diety nie koniecznie musi zaczynać się od słoiczków.moja wogóle słoiczków nie chciała jeść. za to domowe obiadki wcina az miło popatrzeć.[/autor] To co mam zrobic, dac 5 miesiecznemu dziecku normalny obiad??[/autor]

ugotuj ziemniaka i marchewkę już masz obiad.
gość gość 07.10.10, 20:45 cytuj link zgłoś

   
(3 - 4)
43%
gość
ania84
rozszerzenie diety nie koniecznie musi zaczynać się od słoiczków.moja wogóle słoiczków nie chciała jeść. za to domowe obiadki wcina az miło popatrzeć.
To co mam zrobic, dac 5 miesiecznemu dziecku normalny obiad??
ugotuj łagodną zupkę bez nadmiaru przypraw. co jesteś taka zdziwiona?
ania84 ania84   07.10.10, 20:45 cytuj link zgłoś

   
(4 - 1)
80%
gość
ania84
rozszerzenie diety nie koniecznie musi zaczynać się od słoiczków.moja wogóle słoiczków nie chciała jeść. za to domowe obiadki wcina az miło popatrzeć.
To co mam zrobic, dac 5 miesiecznemu dziecku normalny obiad??


marchewkę ugotuj i daj jaki masz problem?
gość gość 07.10.10, 20:45 cytuj link zgłoś

   
(4 - 4)
50%
ja w ogole nie rozumiem jak mozna dawac tylko i wylacznie sloiczki. ja owszem trzymam zawsze jeden sloiczek w razie jakbym nei zdazyla ugotowac obiadu ale staram sie jednak robic wszystko na swiezo.
gość gość 07.10.10, 20:52 cytuj link zgłoś

   
(3 - 2)
60%
gość
gość
ania84
rozszerzenie diety nie koniecznie musi zaczynać się od słoiczków.moja wogóle słoiczków nie chciała jeść. za to domowe obiadki wcina az miło popatrzeć.
To co mam zrobic, dac 5 miesiecznemu dziecku normalny obiad??


PRÓBOWAŁAM...ale nie chce jeść nic, no i co teraz ??

marchewkę ugotuj i daj jaki masz problem?
gość gość 07.10.10, 20:57 cytuj link zgłoś

   
(3 - 0)
100%
ja daje ze sloiczka moze raz na 2 tyg jak mi sie nie chce nic przyzadzac:/moja tez ma 5 miesiecy i wlasnorecznie przygotowuje jej papki,ktore smakuja jej o wiele lepiej jak ze sloiczka.ja robie rozne mieszanki z marchewka,ziemiaczkiem,brokula,ka lafiorkiem,cukinia,mieskim z kurczaka,zajaca i gesi.ja nie podawalam pojedynczo bo sama marchewka albo ziemiaczek ladowal na mnie.do tej pory nie ma uczulen.
gość gość 07.10.10, 20:57 cytuj link zgłoś

   
(3 - 0)
100%
ja podalam 1 sloiczek jak corcia miala 5.5 miesiaca- jadla normalnie, dawalam sloiczki bo dostawalam w bonach 60 sloiczkow do 1 roku zycia!!!!!!!!! SZOK ale tak jest (obiadki i deserki) od 7 miesiaca zaczelam gotowac i na zmiane podawalam raz moja zupke a raz sloiczek, mozesz ugotowac na poczatek np. roslolek zeby zagescic dodaj troche kaszy mannej albo czegokolwiek i zmiksuj na pape... jak dziecko bedzie starsze i bedzie umialo przezuwac miksuj mniej i mniej...
gość gość 07.10.10, 21:00 cytuj link zgłoś

   
(3 - 3)
50%
gość
ja daje ze sloiczka moze raz na 2 tyg jak mi sie nie chce nic przyzadzac:/moja tez ma 5 miesiecy i wlasnorecznie przygotowuje jej papki,ktore smakuja jej o wiele lepiej jak ze sloiczka.ja robie rozne mieszanki z marchewka,ziemiaczkiem,brokula,ka lafiorkiem,cukinia,mieskim z kurczaka,zajaca i gesi.ja nie podawalam pojedynczo bo sama marchewka albo ziemiaczek ladowal na mnie.do tej pory nie ma uczulen.


ja tez od razu gotowalam wieloskladnikowo.. najpierw podstawy typu filet z kurczaka, kartofle i marchewka a potem zaczelam dodawac inne. jednego dnia jadla z zachwytem a drugiego dnia juz stwierdzila ze nie
gość gość 07.10.10, 21:00 cytuj link zgłoś

   
(4 - 4)
50%
nie przejmuj się i broń borze nie dawaj na początek obiad dziecku jakieś bzdury ci tu piszą! jak zwykle nie przeczytały dobrze i piszą!
Z twojego pytania wynika że dopiero wprowadzasz inne jedzenie niż mleko, a więc jak dzidzia nie chce jeść słoiczka jednej firmy to spróbuj innej. Jeżeli to nic nie da to będziesz musiała sama coś przygotować czy zetrzeć jabłko,marchewkę mój synek też na początku nie chciał jeść nic ze słoiczka ja brałam warzywa i owoce z ogródka więc nie były sztucznie pędzone:)
gość gość 07.10.10, 21:01 cytuj link zgłoś

   
(3 - 0)
100%
gość
gość
ja daje ze sloiczka moze raz na 2 tyg jak mi sie nie chce nic przyzadzac:/moja tez ma 5 miesiecy i wlasnorecznie przygotowuje jej papki,ktore smakuja jej o wiele lepiej jak ze sloiczka.ja robie rozne mieszanki z marchewka,ziemiaczkiem,brokula,ka lafiorkiem,cukinia,mieskim z kurczaka,zajaca i gesi.ja nie podawalam pojedynczo bo sama marchewka albo ziemiaczek ladowal na mnie.do tej pory nie ma uczulen.


ja tez od razu gotowalam wieloskladnikowo.. najpierw podstawy typu filet z kurczaka, kartofle i marchewka a potem zaczelam dodawac inne. jednego dnia jadla z zachwytem a drugiego dnia juz stwierdzila ze nie


co do kurczaka to bym sie zastanowila.... gotuja na indyku, kroliku... ale dziecko ma 5 miesiecy wiec dopiero smakuje jedzenia na pocztakek zetrzyj jabluszko, marchewke- dalej czerpie najwiecej pozywienia z mleczka...
gość gość 07.10.10, 21:04 cytuj link zgłoś

   
(2 - 4)
33%
gość
nie przejmuj się i broń borze nie dawaj na początek obiad dziecku jakieś bzdury ci tu piszą! jak zwykle nie przeczytały dobrze i piszą!
Z twojego pytania wynika że dopiero wprowadzasz inne jedzenie niż mleko, a więc jak dzidzia nie chce jeść słoiczka jednej firmy to spróbuj innej. Jeżeli to nic nie da to będziesz musiała sama coś przygotować czy zetrzeć jabłko,marchewkę mój synek też na początku nie chciał jeść nic ze słoiczka ja brałam warzywa i owoce z ogródka więc nie były sztucznie pędzone:)


no lepiej niech gotuje sama a nie faszeruje dzieckiem jakims szutycznym
gość gość 07.10.10, 21:09 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
gość
gość
ja daje ze sloiczka moze raz na 2 tyg jak mi sie nie chce nic przyzadzac:/moja tez ma 5 miesiecy i wlasnorecznie przygotowuje jej papki,ktore smakuja jej o wiele lepiej jak ze sloiczka.ja robie rozne mieszanki z marchewka,ziemiaczkiem,brokula,ka lafiorkiem,cukinia,mieskim z kurczaka,zajaca i gesi.ja nie podawalam pojedynczo bo sama marchewka albo ziemiaczek ladowal na mnie.do tej pory nie ma uczulen.


ja tez od razu gotowalam wieloskladnikowo.. najpierw podstawy typu filet z kurczaka, kartofle i marchewka a potem zaczelam dodawac inne. jednego dnia jadla z zachwytem a drugiego dnia juz stwierdzila ze nie


co do kurczaka to bym sie zastanowila.... gotuja na indyku, kroliku... ale dziecko ma 5 miesiecy wiec dopiero smakuje jedzenia na pocztakek zetrzyj jabluszko, marchewke- dalej czerpie najwiecej pozywienia z mleczka...


no kurczaka to troche pozniej, sorki troche zagolopowalam
gość b 07.10.10, 21:11 cytuj link zgłoś

   
(2 - 1)
67%
gość
gość
nie przejmuj się i broń borze nie dawaj na początek obiad dziecku jakieś bzdury ci tu piszą! jak zwykle nie przeczytały dobrze i piszą!
Z twojego pytania wynika że dopiero wprowadzasz inne jedzenie niż mleko, a więc jak dzidzia nie chce jeść słoiczka jednej firmy to spróbuj innej. Jeżeli to nic nie da to będziesz musiała sama coś przygotować czy zetrzeć jabłko,marchewkę mój synek też na początku nie chciał jeść nic ze słoiczka ja brałam warzywa i owoce z ogródka więc nie były sztucznie pędzone:)


no lepiej niech gotuje sama a nie faszeruje dzieckiem jakims szutycznym


czemu uwazasz ze sloiiczki sa sztuczne???? a skad wiesz ze marchewka jaka kupisz w warzywniaku nie rosla kolo drogi???? tu nie chodzi o to czy gotuje sama tylko o skladniki jakie podaje dzieku.... no chyba ze ma dziadkow albo sama ma ogrodek..
gość gość 07.10.10, 21:11 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
tak myślałam że minusy się posypią na moją wypowiedź. Ale jak wcześniej napisałam najpierw się wprowadza jeden składnik do diety dziecka i stopniowo potem dwa i trzy a nie 5 MIESIĘCZNEMU niemowlakowi obiad może jeszcze z dwóch dań!!??
gość gość 07.10.10, 21:12 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
gość
gość
gość
nie przejmuj się i broń borze nie dawaj na początek obiad dziecku jakieś bzdury ci tu piszą! jak zwykle nie przeczytały dobrze i piszą!
Z twojego pytania wynika że dopiero wprowadzasz inne jedzenie niż mleko, a więc jak dzidzia nie chce jeść słoiczka jednej firmy to spróbuj innej. Jeżeli to nic nie da to będziesz musiała sama coś przygotować czy zetrzeć jabłko,marchewkę mój synek też na początku nie chciał jeść nic ze słoiczka ja brałam warzywa i owoce z ogródka więc nie były sztucznie pędzone:)


no lepiej niech gotuje sama a nie faszeruje dzieckiem jakims szutycznym


czemu uwazasz ze sloiiczki sa sztuczne???? a skad wiesz ze marchewka jaka kupisz w warzywniaku nie rosla kolo drogi???? tu nie chodzi o to czy gotuje sama tylko o skladniki jakie podaje dzieku.... no chyba ze ma dziadkow albo sama ma ogrodek..


pewnie i tak, ale przynajmniej sama doprawi, bedzie wiedziec co je a w sloiczku nigdy sie nie dowiesz co tak jest do konca
gość b 07.10.10, 21:15 cytuj link zgłoś

12

 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »