Liczba pytań: 752377

Liczba odpowiedzi: 7063433

(17 odpowiedzi)
Arwen Pytanie zadaje: Arwen   [26.02.2009]
Tagi: czas wolny | niemowlę | zabawa | zabawki

Ulubione nietypowe zabawki Waszych niemowląt to....?

U nas rządzi:
-gazeta, pilot, komórka, pudełko po tic-tacach, balony, plastikowa butelka z resztką wody:-)

Najlepsza odpowiedź
   
(14 - 5)
74%
najchętniej moj syn bawi sie pudełkiem po chusteczka nawilzanych lub samymi chusteczkami, kolo od wozka, komorki(tylko te działające) i piloty to podstawa.
gość  gość 26.02.2009 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(10 - 6)
63%
naczynia a szczególnie pokrywki :D
gość gość 26.02.09, 09:11 cytuj link zgłoś

   
(12 - 12)
50%
A mojemu 2 miesięcznemu szkrabowi wystarczy zwykła biała karta a na niej namalowane tylko czarne kreski. Potrafi nawet pół godziny leżeć i śmiać się do niej :). Podobno takie maluchy najpierw widzą białe i czarne kolory
gość gość 26.02.09, 09:21 cytuj link zgłoś

   
(6 - 12)
33%
a nasz synek ma 9 miesiecy i praktycznie bawi sie juz wszystkim,a hnajbardziej interesuje go sciaganie obrusa,pilot do telewizora,komorki.to go najbardziej ciekawi.
madalena madalena   26.02.09, 09:40 cytuj link zgłoś

   
(8 - 11)
42%
moja 2 letnia corka bawi sie wszystkim tylko nie zabawkami
gość gość 26.02.09, 09:41 cytuj link zgłoś

   
(14 - 5)
74%
najchętniej moj syn bawi sie pudełkiem po chusteczka nawilzanych lub samymi chusteczkami, kolo od wozka, komorki(tylko te działające) i piloty to podstawa. najchętniej moj syn bawi sie pudełkiem po chusteczka nawilzanych lub samymi chusteczkami, kolo od wozka, komorki(tylko te działające) i piloty to podstawa.
gość gość 26.02.09, 11:14 cytuj link zgłoś

   
(13 - 6)
68%
tak pilot telefon czy pieniadze to fajne zabawki ale ostatnio dolaczyla plastikowa miska i drewniana lyzka stukotu i smiechu co niemiara. lidzia co robisz? papu laili
gość gość 26.02.09, 11:20 cytuj link zgłoś

   
(14 - 7)
67%
rolka foli kuchennej, folia bombelkowa, pudelka od dvd, blyszczyki, tusze do rzes, wszelkiego rodzaju wstarzki,paski, tubki po kremie, worek z wacikami, komorki(tylko te prawdziwe:)), piloty, ostatnio nawet chwyta za rolke papieru... wlasciwie to wszytko tylko ni jego zabawki
gość gość 28.02.09, 02:26 cytuj link zgłoś

   
(14 - 7)
67%
Moja 16miesięczna córcia jak każdy maluch bawi się...WSZYSTKIM!!!!lubi dźwigać butelki z wodą mineralną(potrafi wziąć dwie 1,5litrowe butelki w rączki i chodzić nie wiadomo dlaczego i po co?, lub ciąga butelkę pięciolitrową)standardem jest zaglądanie do wszystkich możliwych szuflad(a że jest sprytna to na dłuższą metę nawet zaklejanie ich taśmą bezbarwną nic nie dało)dlatego w kuchni ma szufladę z różnymi plastikowymi przyborami kuchennymi które uwielbia wyrzucać-na szczęście jeszcze nić nie ucierpiało...a jej hobby to wynoszenie z szafki kuchennej butelki z olejem!!!jak na razie udało jej się"tylko"raz trochę wylać...a papier toaletowy.....potrafi sporo czasu spędzić drąc go na drobne kawałeczki!!!!co jak co ale jak na dziecko bez paluszków prawej rączki to naprawdę potrafi nieźle przy tych zabawach na bałaganić !!!;-)
Ivonn Ivonn   03.03.09, 19:41 cytuj link zgłoś

   
(6 - 9)
40%
Mój 5mies. synek uwielbia bawic sie pilotem:):)
gość gość 05.03.09, 22:28 cytuj link zgłoś

   
(8 - 7)
53%
Moja córcia ma prawie 15m, ostatnio bawie się głownie wózkiem, usypna w nim wszystko co możliwe aaaaaa;) nawe t pust wózek hehe:)
Polecam fajny sklepik z zabawkami HANA BANANA;)
gość gość 07.03.09, 15:54 cytuj link zgłoś

   
(12 - 6)
67%
moja prawie 9 miesięczna Hania uwielbia bawić się gazetami, kartkami, kubeczkiem po jogurcie a jak dam jej jakąś plastikową łyżkę cedzakową jest wniebowzięta:)
gość gość 09.03.09, 10:26 cytuj link zgłoś

   
(7 - 9)
44%
nasza córeczka ma 20miesięcy i najbardziej lubi wyciagac chusteczki te nawilzane z opakowania i przekłada je do plastikowego pudełka. komórki uwielbia (ma kolekcje atrap z salonu), no i oczywiście komputer na którym uwielbia oglądać śmieszne filmiki ze zwierzętami.
maszyna maszyna   15.03.09, 01:32 cytuj link zgłoś

   
(12 - 5)
71%
moja corcia 8 miesieczna ostatnio bawi sie zwyklym lejkeim do wody opakowaniem po wszelakich kremach ale te okragle ja tylko ineresuja no i opakowaniem po jej chusteczkach nawilzajacych:)ja po swoim doswiadczeniu stwierdzam ze nie potzrebne jest wydawanie masy pieniedzy na roznego rodzaju zabawki gdyz dziecku przynajmniej mojemu wystarczaja pierdoły jak wlasnei zwykle opakowanie po chusteczkach do pupy
gość gość 12.05.09, 14:59 cytuj link zgłoś

   
(7 - 6)
54%
a mój ośmiomiesięczny synek właśnie leży pod oknem balkonowym i piszczy co niemiara a nad nim wisi firanka
gość gość 10.11.09, 10:48 cytuj link zgłoś

   
(7 - 6)
54%
Mój synek, 8 miesięczny, uwielbia się bawić nadmuchanym woreczkiem śniadaniowym (niby można chwycić, ale ugryźć już nie ;))
gość gość 07.12.09, 08:33 cytuj link zgłoś

   
(7 - 5)
58%
my mamy top 10:
1. tubka pasty do zębów
2. grzebyk do włosów
3. okulary tatusia
4. szczoteczka do zębów
5. worek po pieluszkach
6. kabel do laptopa
7. klamra w biustonoszu mamy
8. ceramiczny kubek
9. folia aluminiowa
10. komórka
gość gość 06.12.11, 22:50 cytuj link zgłoś

   
(6 - 5)
55%
Mój telefon komórkowy, puste opakowanie po płatkach śniadaniowych, plastikowy słoik po witaminowych żelkach dla dzieci a najlepsze dla mojego Domisia może być to duża szeleszcząca reklamówka ;) No oczywiście za 2 lub 3 dni to tej listy mogłabym dopisywać ciągle nowe nietypowe zabawki hehehe
AgataZ AgataZ   25.09.12, 11:47 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj