Liczba pytań: 569904

Liczba odpowiedzi: 5754649

(29 odpowiedzi)
emi2303 Pytanie zadaje: emi2303   [03.08.2009]
Tagi: baby | dream | mleko

Mleko BABY DREAM

Czy któraś z Was kochane mamy podaje swojemu maluszkowi mleko BABY DREAM dostępne tylko w sklepie ROSSMANN.Jak na nie reaguje?

Pokaż odpowiedzi użytkownika (1) »

Najlepsza odpowiedź
   
(4 - 1)
80%
witaj. ja od dwóch tygodni podaję synkowi mleko początkowe baby dream i jestem zadowolona. mały robi po nim ładne, żółte kupki, nie pluje tym mlekiem.a jeżeli chodzi o mieszanie tego mleka to rzeczywiście woda musi być ciepła i trzeba około pół minuty energicznie potrząsać butelką. w smaku jest mniej słodkie niż np. bebiko. ale mały i tak chetnie je wypija. plusem jest cena, która w porównaniu z innymi markami jest bardzo korzystna. a skład ma prawie identyczny z bebiko, które wczesniej pił.
gość  gość 12.08.2009 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(0 - 3)
0%
ja przy tej okazji ;) moge wypowiedziec sie jedynie nt zelu pod prysznic/plynu do kapieli dla kobiet w ciazy i matek karmiacych z tej serii...nie pieni sie i czuje, jakbym sie tylko woda oplukala :)
aina83 aina83   03.08.09, 17:37 cytuj link zgłoś

   
(2 - 3)
40%
aina83
ja przy tej okazji ;) moge wypowiedziec sie jedynie nt zelu pod prysznic/plynu do kapieli dla kobiet w ciazy i matek karmiacych z tej serii...nie pieni sie i czuje, jakbym sie tylko woda oplukala :)


Są kosmetyki do mycia,które nie pienią się,lecz mimo wszystko działają.Ja parę razy kupiłam żel do mycia twarzy,który się nie pienił,lecz dobrze oczyszczał.Ale i tak wolę te pieniące:)
gość gość 03.08.09, 18:19 cytuj link zgłoś

   
(4 - 2)
67%
Ja się zawiodłam i nie polecam. Raz kupiłam, żeby sprawdzić i moim zdaniem to
mleko ma taki mączny, "ciężki" smak a ponadto nie ma jednolitej konsystencji tzn
po zmieszaniu z wodą na ściankach butelki osadzają się po prostu "oczka"
nierozpuszczonego tłuszczu, co wygląda jakby mleko zostało rozpuszczone w zbyt
zimnej wodzie (sprawdzałam również w bardzo ciepłej). W tym czasie podawałam
dziecku bebilon i mogłam porównać. Babydream w stosunku do bebilon, czy bebiko
po prostu odpada w przedbiegach. Z resztą w Polsce jako tako nie spotkałam tego mleka
gość gość 03.08.09, 18:24 cytuj link zgłoś

   
(5 - 3)
63%
O mleku nic nie powiem bo nie miałam ale za to z tej samej firmy miałam kaszke wieloowocową i bananową mała nie chciała tego jeść a jak jej chciałam wmusić by się przekonała to po 2 łyżkach zwymiotowała i nie ma się co dziwić sama spróbowałam i... odrazu poszło do kosza fuuuj zapach śmierdzący a kolor taki szary okropne są te kaszki.
gość gość 03.08.09, 19:31 cytuj link zgłoś

   
(4 - 1)
80%
witaj. ja od dwóch tygodni podaję synkowi mleko początkowe baby dream i jestem zadowolona. mały robi po nim ładne, żółte kupki, nie pluje tym mlekiem.a jeżeli chodzi o mieszanie tego mleka to rzeczywiście woda musi być ciepła i trzeba około pół minuty energicznie potrząsać butelką. w smaku jest mniej słodkie niż np. bebiko. ale mały i tak chetnie je wypija. plusem jest cena, która w porównaniu z innymi markami jest bardzo korzystna. a skład ma prawie identyczny z bebiko, które wczesniej pił. witaj. ja od dwóch tygodni podaję synkowi mleko początkowe baby dream i jestem zadowolona. mały robi po nim ładne, żółte kupki, nie pluje tym mlekiem.a jeżeli chodzi o mieszanie tego mleka to rzeczywiście woda musi być ciepła i trzeba około pół minuty energicznie potrząsać butelką. w smaku jest mniej słodkie niż np. bebiko. ale mały i tak chetnie je wypija. plusem jest cena, która w porównaniu z innymi markami jest bardzo korzystna. a skład ma prawie identyczny z bebiko, które wczesniej pił.
gość gość 12.08.09, 10:42 cytuj link zgłoś

   
(2 - 2)
50%
ja od dwoch tygodni podaje malej to mleczko i sa plusy i minusy. pierwsze dwa dni troszke ulewala i miala zatwardzenie. ale jak zaczelam na 120 ml dawac 3 lyzeczki a nie 4 wszystko bylo ok. kupki normalne moze ciut zielonkawe ale to w piatek u lekarza sie wyjasni. poza tym mala zamiast co 2 godziny zaczela jesc co 3-4. wszystko jest ok tylko ta kupka zielonkawa mnie troche martwi.
gość gość 18.08.09, 10:17 cytuj link zgłoś

   
(4 - 2)
67%
Ja również zaczęłam podawać to mleczko mojemu synkowi i bardzo chętnie je wypija.To prawda że ma dość dziwną konsystencję ale taki chyba już jego urok.Mały ma po nim wprawdzie zielono żółtą kupkę ale po nan1 miał taką samą.Lekarka powiedziała że to przez dużą zawartość żelaza i nie ma się czym martwić.Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie.
emi2303 emi2303   19.08.09, 16:12 cytuj link zgłoś

   
(3 - 1)
75%
ja tez podawalam swojemu kubusiowi to mleko i skonczylo sie na ulewaniu i wymiotach oraz wizyta u pediatry.ODRADZAM!!!!!!!!
gość gość 08.02.10, 10:40 cytuj link zgłoś

   
(2 - 3)
40%
JA TEZ ODRADZAM,DZIECKO KTORE MI WOGOLE NIE ULEWALO ZACZELO ULEWAC A NA DODATEK KILKA RAZY WYMIOTOWALO PO WYPICIU TEGO MLEKA,CENA DOBRA,ILOSC TEZ ALE JAKOSC DO KITU,SPOTKALAM SIE Z OPINIAMI ZE MLEKO NIE JEST DOBRE I SAMA SIE PRZEKONALAM. ODRADZAM!!!!!!!!!!!!
gość gość 08.02.10, 15:49 cytuj link zgłoś

   
(4 - 1)
80%
Mój Kuba pije to mleko bardzo chętnie. Myślę że te wymioty too nie wina mleka tylko poprostu faktu iż dane dziecko nie przyswaja go, lub mu nie smakuje. Tak jak dziewczyny pisały - skład podbny do tych które są na rynku za cene często dwukrotnie większą.
gość gość 12.03.10, 14:25 cytuj link zgłoś

   
(3 - 1)
75%
mój syn ma 3 i pół miesiąca mam zamiar kupić to mleko ale się troszkę obawiam dokarmiam czasami syna nan1 skład mleka jest podobny jak go wypróbuję to napisze czy karolkowi smakuje
gość eveline 12.04.10, 08:56 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
no ja mam problem z rozpuszczeniem tego mleka. chodzi mi wlasnie o te "krysztalki" na sciankach - czy mam mieszac do ich calkowitego znikniecia ?? jakie macie patenty na przygotowanie tego mleka
gość gosia 02.05.10, 15:04 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Ja się zawiodłam i nie polecam. Raz kupiłam, żeby sprawdzić i moim zdaniem to
mleko ma taki mączny, "ciężki" smak a ponadto nie ma jednolitej konsystencji tzn
po zmieszaniu z wodą na ściankach butelki osadzają się po prostu "oczka"
nierozpuszczonego tłuszczu, co wygląda jakby mleko zostało rozpuszczone w zbyt
zimnej wodzie (sprawdzałam również w bardzo ciepłej). W tym czasie podawałam
dziecku bebilon i mogłam porównać. Babydream w stosunku do bebilon, czy bebiko
po prostu odpada w przedbiegach. Z resztą w Polsce jako tako nie spotkałam tego mleka ( Kobieto to melko jest z grysikiem to nic dziwnego ze na sciankach osadza sie cos takiego)
gość gość 06.07.10, 22:22 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
a ja jestem z niego bardzo zadowolona ...uważam że jest o niebo lepsze niż np NAN1 którym karmiłam synka tuż po odstawieniu od piersi . mały jest syty , wypróżnia się regularnie , i mleczko najwyrazniej bardzo mu smakuje ... podaję je Antosiowi od 3 tygodni i już przy nim zostanę :)
gość gość 18.08.10, 15:25 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
Witam, ja już bardzo długo podaje synkowi to mleczko. Pił różne: bebiko, nan, bebilon pepti z powodu kolek. Przeszłam na baby dream ze względu na cenę i problem zniknął. Od początku nie miałam z nim żadnych problemów. Mały wypija tyle ile mu dam, kupka jest zawsze, nie ulewa itp. Jestem z niego bardzo zadowolona. Inaczej jest ze słoiczkami. Jakiś czas kupowałam małemu obiadki i deserki i nie za chętnie je jadł. Mają jakieś przyprawy w środku i w smaku są dużo gorsze od hipp czy bobovita. Polecam z baby dream żel do mycia ciała dla niemowląt.
Czy któraś mama wie do którego miesiąca jest bd3? Ogólnie 3 jest od 8 mca (bardzo wcześnie) ale do którego tego nikt nie wie. No i minusem jest ze na 3 się kończy. Pytałam w sklepie i powiedzieli że zawsze maja tylko to co wystawione:(
gość gość 19.09.10, 10:29 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
witam,ja dopiero zaczęłam używać tego mleka i zobaczymy czy córka je przyjmie mam nadzieje ze tak ale nic na sile.cena mleka faktycznie jest zachęcająca do spróbowania, poza tym jestem z tej firmy bardzo zadowolona prócz kremu na odparzenia!
gość gość 24.08.11, 20:50 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
moja córcia jak skonczyła rok dostaje mleko z rosmana i obie jestesmy z niego zadowolone ja z niskiej ceny ona z pełnego brzusia jedyna wada tego mleka ze ciezko sie go miesza aby nie powstały grudy z tego mleka
gość gość 26.09.11, 10:28 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
Ja ostatnio zaufałam marce Babydream. Na początku bałam się kupować mleko czy słoiczki tej firmy, więc zaczęłam od wypróbowania tak chwalonych kosmetyków dla dzieci. Mają świetny skład i są przebadane pod każdym kątem (oko test). Kosmetyki się sprawdziły, więc wypróbowałam kaszki i słoiczki. Również bardzo się przyjęły, więc teraz poszłam dalej i będziemy od jutra próbować mleka babydream3. Myślę, że też będzie ok, a portfel trochę odpocznie od drogich mleczek. Mam do rossmanna bardzo blisko i wygodnie mi kupować ich produkty. Zresztą niemieckie produkty od dawna cieszą się zaufaniem w naszym kraju.
pozdrawiam!
gość Paolla 18.01.12, 11:04 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
Ja bylam dzis w rosmanie i za 500g tego mleka dalam 16zl i żaluje bo tylko 3zł jest drozsze bebiko....
gość gość 19.01.12, 13:34 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
Ja tej marki używam od 4 miesiecy. Od pieluch, kosmetyki po mleko i jestem zadowolona. Synek juz po kilku dniach picia mleka sie przyzwyczaił i robi do dzis piękne kupki, nie ulewa, nie ma kolek tylko rosnie chyba za szybko :P bo juz waży 7 kg nie wiem czy jest to wona mleka czy taka jego natura . Chociaz rodzice są bardzo szczupli :)
gość justa 27.01.12, 13:46 cytuj link zgłoś

12

 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »