Liczba pytań: 587167

Liczba odpowiedzi: 5916291

Kategoria: Czas wolny
(9 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [12.11.2013]

Ambitny facet

czy dla Was ma znaczenie to jakie wykształcenie ma wasz facet czy to ile zarabia pieniedzy?

Najlepsza odpowiedź
   
(6 - 0)
100%
Pewnie mnie skrytykujecie ale tak, ma. Nie chciałabym być z facetem, któremu wszystko jest obojętne, że jakoś sobie tam poradzi. Nie chce się kształcić ani rozwijać w pracy. Nie przeszkadza bycie mu przeciętnym robotnikiem. Intelektualnie podobnie. Sama kształcę się ustawicznie i raczej rezygnuje z prac, w których stoję w miejscu. Faceta szukałam podobnego do siebie mentalnie.
gość  gość 12.11.2013 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(2 - 2)
50%
Raczej jego pracowitosc i gospodarnosc.
Wiedzmowata Wiedzmowata   12.11.13, 17:27 cytuj link zgłoś

   
(2 - 2)
50%
Posrednio ma znaczenie. Moge byc z facetem ktory jest inteligentny, potrafi ze mna dyskutowac na rozne tamaty, jest sprytny. A tacy zarabiaja dobrze, wiec posrednio ma to znaczenie. Jednak nie chodzi o pieniedza, sama zarabiam dobrze i nie znioslabym gdyby ktos mial mnie utrzymywac.
gość gość 12.11.13, 17:28 cytuj link zgłoś

   
(2 - 2)
50%
Bardzo duże, nie chciałabym być z życiową niedorajdą.
gość gość 12.11.13, 17:30 cytuj link zgłoś

   
(1 - 2)
33%
polaryzacja
Bardzo duże, nie chciałabym być z życiową niedorajdą.
bardzo duze znazenie wykstalcenie czy bardzo duze znaczenie pieniadze?
gość gość 12.11.13, 17:31 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
polaryzacja
Bardzo duże, nie chciałabym być z życiową niedorajdą.
bardzo duze znazenie wykstalcenie czy bardzo duze znaczenie pieniadze?
To jest ze sobą powiązane. Dla mnie musi się łączyć.
gość gość 12.11.13, 17:35 cytuj link zgłoś

   
(6 - 0)
100%
Pewnie mnie skrytykujecie ale tak, ma. Nie chciałabym być z facetem, któremu wszystko jest obojętne, że jakoś sobie tam poradzi. Nie chce się kształcić ani rozwijać w pracy. Nie przeszkadza bycie mu przeciętnym robotnikiem. Intelektualnie podobnie. Sama kształcę się ustawicznie i raczej rezygnuje z prac, w których stoję w miejscu. Faceta szukałam podobnego do siebie mentalnie. Pewnie mnie skrytykujecie ale tak, ma. Nie chciałabym być z facetem, któremu wszystko jest obojętne, że jakoś sobie tam poradzi. Nie chce się kształcić ani rozwijać w pracy. Nie przeszkadza bycie mu przeciętnym robotnikiem. Intelektualnie podobnie. Sama kształcę się ustawicznie i raczej rezygnuje z prac, w których stoję w miejscu. Faceta szukałam podobnego do siebie mentalnie.
gość gość 12.11.13, 17:38 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
polaryzacja
Bardzo duże, nie chciałabym być z życiową niedorajdą.
ja tak samo, zaraz pewnie zminusuja ale mam to gdzies
gość gość 12.11.13, 17:39 cytuj link zgłoś

   
(0 - 2)
0%
polaryzacja
gość
polaryzacja
Bardzo duże, nie chciałabym być z życiową niedorajdą.
bardzo duze znazenie wykstalcenie czy bardzo duze znaczenie pieniadze?
To jest ze sobą powiązane. Dla mnie musi się łączyć.
a tam pierdzielisz. mój mąż jest 'tylko' po technikum, ale od dziecka ma pewną fajną pasję, na której teraz bardzo dobrze zarabia. zresztą w jego firmie pracują ludzie z różnym wykształceniem, większość nie ukończyła studiów, ale mają też w firmie na przykład wykształconego lekarza ;) nie wszędzie patrzą na wykształcenie. myślę, że zdolności mają dużo większe znaczenie w niektórych przypadkach.
gość gość 12.11.13, 17:44 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
Ja mam dobre wyksztalcenie, nie zwiazalabym sie z kims gorzej wyksztalconym. Taka snobka ze mnie - i co z tego. No a osoby z naszym wyksztalceniem zazwyczaj zarabiaja dobrze, wiec pieniadze sa naturalna konsekwencja.
gość gość 12.11.13, 17:46 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »