Liczba pytań: 593450

Liczba odpowiedzi: 5977642

Kategoria: Zdrowie
(8 odpowiedzi)
Gunia
Pytanie zadaje: Gunia   [30.07.2013]

Tabletki antykoncepcyjne VIBIN

Bierze któraś z Was? Możecie napisać coś więcej na ich temat? Czy są jakieś efekty uboczne ich stosowania, czy się po nich tyje..
Z góry dziękuję za odpowiedzi..

Najlepsza odpowiedź
   
(2 - 0)
100%
to chyba nie preparat żeby się "kurować" tylko tabletki antykoncepcyjne?
gość  gość 27.08.2013 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(0 - 0)
0%
Biorę od dwóch miesięcy, wcześniej brałam tabletki o innym składzie, nabierania wody jakiegoś wzmożonego nie zauważyłam, cera fajna 7/10, samopoczucie 5/10, ochota na seks - w pierwszym miesiącu było tragicznie, teraz poprawa, 6/10. Obfite krwawienie, ale było to pierwsze dopiero... brak nudności i plamień podczas pierwszego użycia. Głowa boli rzadziej niż na wcześniejszych tabletkach.
gość gość 31.07.13, 09:28 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
Do 3 miesięcy mogą się dziać różne rzeczy, ale potem organizm powinien się dostosować. Ja biorę vibin od kilku miesięcy, czuję się po nich dobrze, podoba mi się to, że nie muszę robić przerw ;) Nie przytyłam, nie zatrzymuje mi się też po nich woda w organizmie, a zdarzało mi sie to po innych tabletkach. Jeśli chcesz wiedzieć coś konkretnego to pytaj.
gość yacha 05.08.13, 20:25 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
woda sie po nich nie zatrzymuje bo mają w sobie drospirenon, dzięki któremu nie zatrzymuje się woda w organizmie a co za tym idzie nie tyjemy. Oczywiście jeżeli o tycie chodzi to liczy się jeszcze odpowiednia dieta i ruch.

A co do tabletek to też je biorę, w pierwszym miesiącu nie było najlepiej, ale w drugim już była znaczna poprawa, czułam się o niebo lepiej i teraz już jest ok. Podoba mi się system brania tych tabletek, z innymi miałam problem żeby pamiętać o powrocie do tabletek po przewie, tutaj nie mam takiego problemu, biorę każdy dzień rano i niczym się nie przejmuje ;)
gość gość 06.08.13, 12:53 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
Polecam skorzystać z preparatu Vibin. Daje radę. Tutaj przeczytałam trochę komentarzy o Vibin: http://www.listalekow.pl/vibin/ - Wydaję mi się, że nie jestem jedyną osobą, która kurowała się za pomocą tego środka.
gość KisiaU6341 13.08.13, 22:00 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
to chyba nie preparat żeby się "kurować" tylko tabletki antykoncepcyjne? to chyba nie preparat żeby się "kurować" tylko tabletki antykoncepcyjne?
gość gość 27.08.13, 23:01 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Każdy organizm reaguje inaczej, ktoś mógł mieć skutki uboczne, Ty nie musisz i odwrotnie ;) Ja się akurat po nich dobrze czułam. Myślę, że lekarz dobierając Ci te pigułki wiedział, co robi.
gość lenka 18.11.13, 16:43 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Biorę tabletki Vibin mini ok 1roku, nic mi po nich nie dolega, przez 2miesiące brałam dodatkowo tabletki na uwolnienie wody z organizmu ( czułam ze puchnę ) na szczęście tylko mi się zdawało waga była bez zmian. jeśli chodzi o samopoczucie to po innych tabletkach np (daylette) miałam wachania nastroju, bywały także dni kiedy ciągle płakałam bez powodu, natomiast teraz podczas brania Vibin mini nawet nie czuję że je biorę.
gość sandr 18.12.13, 12:12 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
b3ixqR I loved your post.Thanks Again. Great.
gość crorkservice 18.07.14, 12:10 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »