Liczba pytań: 569262

Liczba odpowiedzi: 5748510

Kategoria: Będę mamą
(27 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [27.06.2010]

Słodycze w ciąży

Mam straszną ochotę na nie, przed ciązą nie przepadałam za słodyczami. Czy ograniczałyście się ze słodyczami w ciąży?

Najlepsza odpowiedź
   
(5 - 0)
100%
gość
słodyczy nie powinno sie jesc !!
podaje stonkę czego nie mozna jesc w ciazy: http://babyonline.pl/ciaza_i_p(...)tykul,5020.html


czytajac to co tam pisze to doszlam do wniosku ze w ciazy prawie nic nie wolno.
gość  gość 27.06.2010 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(5 - 0)
100%
gość
słodyczy nie powinno sie jesc !!
podaje stonkę czego nie mozna jesc w ciazy: http://babyonline.pl/ciaza_i_p(...)tykul,5020.html


czytajac to co tam pisze to doszlam do wniosku ze w ciazy prawie nic nie wolno. [autor="gość"]słodyczy nie powinno sie jesc !!
podaje stonkę czego nie mozna jesc w ciazy: http://babyonline.pl/ciaza_i_porod_odzywianie_artykul,5020.html[/autor]

czytajac to co tam pisze to doszlam do wniosku ze w ciazy prawie nic nie wolno.
gość gość 27.06.10, 12:44 cytuj link zgłoś

   
(3 - 0)
100%
ograniczyc mozsz sie dlatego, ze to tuczace a nikt nie chce przytyc w ciazy 30 kg bo to niezdrowe. ogolnie nie powinno sie jesc slodyczy wiec i w ciazy tez nie..ale po to jest zycie zeby bylo ci przyjemnie i zeby sobie w miare rozsadku dogadzac..w ciazy tez. ja jem slodycze tyle na ile mam ochote bo nie tyje zbyt duzo..czyli ogokolo jeden wafelek, batonik dziennie. reszte jem owocow. nie przesadzajmy, ze nic w ciazy nie mozna. moze trzba dbac o siebie bardziej ale nie az tak rygorystycznie.
gość gość 27.06.10, 12:56 cytuj link zgłoś

   
(3 - 1)
75%
od czasu do czasu popełniaj grzeszki kulnarne:) ja czasami kupiłam sobie najmniejsza paczkę chipsów i puszkę coli, ale to raz na 3-4 mc. a słodycze to uwielbiałam, ale jak miałam zjeść kolejną paczkę maltanek, to jadłam surową marchewkę;)
gość Nela 27.06.10, 12:28 cytuj link zgłoś

   
(3 - 1)
75%
Wstyd sie przyznac,ale ja jadlam wiecej slodyczy niz normalnego jedzenia,a pod koniec ciazy nawet w nocy jak wstawalam sie wysikac.
Ryszarda Ryszarda   27.06.10, 12:28 cytuj link zgłoś

   
(3 - 1)
75%
Ja tez duzo jadlam slodyczy w ciazy. Nawet zdarzalo mi sie jesc ogorki kiszone z polewa czekoladowa :-))
agati23 agati23   27.06.10, 12:38 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
kiedyś kobiety jadły wszystko i czosnek którego niby nie można i wątróbki i tłuszczów itp. i rodziły zdrowe dzieci. A dzisiaj zabrania się niemal wszystkiego kobietom w ciąży! Czegoś tu nie rozumiem...
A przecież kiedyś nie było tylu możliwości, była bieda i jedli tylko to co mogli
gość gość 14.07.11, 15:10 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
ja mam naszczescie odwrotnie hehe
gość gość 29.06.10, 17:34 cytuj link zgłoś

   
(2 - 1)
67%
ja przeciwnie bardzo duzo wchlanialam
gość gość 27.06.10, 12:27 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
Codziennie wypijam puszke coli i zjadam przynajmniej jednego batona;) bez slodyczy nie przetrwalabym ciazy bo moj kochany zoladek odmowil wspolpracy z reszta normalnego jedzenia:) jestem w 29 tc i przytylam 2,5 kg


nie mozliwe, ze tylko tyle przytylas przez cala ciaze, ja jem co prawda troszke slodyczy i przytylam 14 kilo a tez jestem w 29 tyg. nie chce mi sie wierzyc ze tylko 2,5 kilo, to nie mozliwe
gość gość 14.06.12, 16:40 cytuj link zgłoś

   
(2 - 1)
67%
nie ograniczałam się wcale ze słodyczami,codziennie musiałam zjeść coś słodkiego
madziulkaa madziulkaa   27.06.10, 12:32 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
Codziennie wypijam puszke coli i zjadam przynajmniej jednego batona;) bez slodyczy nie przetrwalabym ciazy bo moj kochany zoladek odmowil wspolpracy z reszta normalnego jedzenia:) jestem w 29 tc i przytylam 2,5 kg ;)



nie mozliwe, ze tylko tyle przytylas przez cala ciaze, ja jem co prawda troszke slodyczy i przytylam 14 kilo a tez jestem w 29 tyg. nie chce mi sie wierzyc ze tylko 2,5 kilo, to nie mozliwe
gość gość 14.06.12, 16:42 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
nie..wszystko jadłam jak głupia..:)
Amber-Victoria Amber-Victoria   27.06.10, 12:27 cytuj link zgłoś

   
(3 - 3)
50%
nie, kiedy jak nie teraz możesz je jesć bez skrupułów?
gość gość 27.06.10, 12:27 cytuj link zgłoś

   
(2 - 2)
50%
ograniczalam zeby pozniej nie musiec ich gubic
gość gość 27.06.10, 12:28 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
Nela
od czasu do czasu popełniaj grzeszki kulnarne:) ja czasami kupiłam sobie najmniejsza paczkę chipsów i puszkę coli, ale to raz na 3-4 mc. a słodycze to uwielbiałam, ale jak miałam zjeść kolejną paczkę maltanek, to jadłam surową marchewkę;)

nie powinnas jesc za duzo marchewek,mozna wtedy uczulic dziecko
gość gość 27.06.10, 12:31 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Ja się nie ograniczałam i choć od porodu minęło 10 miesięcy prawie, nadal mam brzuch i wałeczki. Przytyłam 20kg i nie mogę 5 zrzucić choć teraz mało jem i jestem w biegu.
kalia84 kalia84   27.06.10, 12:36 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
słodyczy nie powinno sie jesc !!
podaje stonkę czego nie mozna jesc w ciazy: http://babyonline.pl/ciaza_i_p(...)tykul,5020.html


nie??? ja w ciąży jadłam, mam poradnik, a tam pisze, że można. A ty niejadłaś? nie chciałaś w ciąży nawet kawałeczka?
gość Nela 27.06.10, 12:38 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
gość
słodyczy nie powinno sie jesc !!
podaje stonkę czego nie mozna jesc w ciazy: http://babyonline.pl/ciaza_i_p(...)tykul,5020.html


czytajac to co tam pisze to doszlam do wniosku ze w ciazy prawie nic nie wolno.


no niestety :( mam słabosc do słodyczy,a jakos bede musiała z tym zerwac i jesc co tydzien,albo okazjonalnie
gość gość 27.06.10, 12:47 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
nic nie ograniczyłam ;)
Anulcia Anulcia   27.06.10, 12:37 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
Nela
gość
słodyczy nie powinno sie jesc !!
podaje stonkę czego nie mozna jesc w ciazy: http://babyonline.pl/ciaza_i_p(...)tykul,5020.html


nie??? ja w ciąży jadłam, mam poradnik, a tam pisze, że można. A ty niejadłaś? nie chciałaś w ciąży nawet kawałeczka?
moja mama jest połozna i we wszystkich nowoczesnych ksiązkach pisza ze nie powinno sie jesc słodyczy. ja jem tylko okazyjnie, normalne ciasta domowe. ja jadam normalnie,a jak juz chce cos przekasic to jem owoce
gość gość 27.06.10, 12:41 cytuj link zgłoś

12

 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »