Liczba pytań: 577242

Liczba odpowiedzi: 5821821

Kategoria: Zdrowie
(1 odpowiedź)
PoszukiwaczSzczescia
Pytanie zadaje: PoszukiwaczSzczescia   [25.05.2013]

OPÓŹNIONA OWULACJA, A MOŻE JEDNAK ZAPALENIE PRZYDATKÓW?

Witajcie,postaram się jak najkrócej przedstawić Wam mój problem.
Niedawno odstawiłam tabletki antykoncepcyjne Jeanine. Po odstawieniu mój okres wyglądał następująco:
13 marca (jeszcze z odstawienia)
10 kwietnia (pierwszy naturalny cykl)
4 maja
W marcu okres był łagodny, bo jeszcze po tabletkach. W kwietniu miałam bardzo bolesną owulację, której towarzyszyły kłucia w podbrzuszu, obu jajnikach, ból i spuchnięcie piersi. Następny cykl był łagodniejszy, nie czułam owulacji, nie było problemów z piersiami. Teraz czekam na okres, które obliczyłam że może być 1 czerwca (gdyby cykl był 28-dniowy). Jednak cały miesiąc nie czułam owulacji,nie było śluzu itd. A 3 dni temu zauważyłam wodnisty, żółtawy śluz i od tamtej pory mam kłujące bóle podbrzusza i jajników (głównie prawego). Czuję się jak przy pierwszej owulacji po tabletkach, ból jest dokładnie taki sam. Na szczęście tylko bóle piersi mi nie dokuczają. Pomyślałam o zapaleniu przydatków, bo kiedyś też mi się tak to objawiało, ale nie miałam "okazji" nigdzie się przeziębić. Czy to możliwe że mam tak późną owulację? Na wizytę do lekarza idę dopiero w przyszły piątek, ale martwię się tą sytuacją. Nie liczę na Waszą diagnozę, ale może któraś z Was mi podrzuci jakiś pomysł, powód. Zaznaczę, że ostatni stosunek miałam 4 maja, czyli w 1 dniu okresu.


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
   
(2 - 0)
100%
zeby organizm wrocil ''do normy'' po tabletkach trzeba poczekac dluzej niz miesiac czy dwa, ja mysle ze nadal masz wszystko rozregulowane i po prostu okres Ci sie przesunie
gość gość 25.05.13, 11:17 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »