Liczba pytań: 594336

Liczba odpowiedzi: 5986982

Kategoria: Dowolny temat
(9 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: madzia [02.04.2013]

Co na roczek...

dziewczyny pomóżcie bo nie wiem co kupić na roczek dziewczynce dodam ze to moja chrześnica...

Najlepsza odpowiedź
   
(3 - 0)
100%
gość
Coś złotego na pamiątkę albo zabawkę typu chodzik.


Wiekszosc dzieci w wieku roczku juz sama chodzi, wiec po co chodzik?
gość  gość 02.04.2013 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(0 - 2)
0%
Coś złotego na pamiątkę albo zabawkę typu chodzik.
gość gość 02.04.13, 18:03 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Jaką kwotę chcesz przeznaczyć na prezent?
gość gość 02.04.13, 18:03 cytuj link zgłoś

   
(3 - 0)
100%
gość
Coś złotego na pamiątkę albo zabawkę typu chodzik.


Wiekszosc dzieci w wieku roczku juz sama chodzi, wiec po co chodzik? [autor="gość"] Coś złotego na pamiątkę albo zabawkę typu chodzik. [/autor]

Wiekszosc dzieci w wieku roczku juz sama chodzi, wiec po co chodzik?
gość gość 02.04.13, 18:06 cytuj link zgłoś

   
(3 - 1)
75%
Ja za kilka miesięcy planuje kupić książkę w której wkleja się lub wpisuje ważne daty itp. Np odciska dłoni,pierwsze zdjęcie .. Fajna pamiątka za kilka lat.
gość gość 02.04.13, 18:07 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
jezdzik fisher price szczeniaczek albo jezdzik minnie chyba firmy chad valley. fjny jest tez jezdzik smart trike 2in1 robi sie z niego hulajnoge
gość gość 02.04.13, 18:09 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
Ja za kilka miesięcy planuje kupić książkę w której wkleja się lub wpisuje ważne daty itp. Np odciska dłoni,pierwsze zdjęcie .. Fajna pamiątka za kilka lat.

to sie kupuje jak sie dziecko urodzi.
gość gość 02.04.13, 18:14 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
ja kupiłam krzesełko do karmienia, bo tego potrzebowała chrześnica i jej mama i oprócz tego 100 zł włożyłam do kartki urodzinowej z życzeniami.
Yamayka Yamayka   02.04.13, 18:16 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
gość
Ja za kilka miesięcy planuje kupić książkę w której wkleja się lub wpisuje ważne daty itp. Np odciska dłoni,pierwsze zdjęcie .. Fajna pamiątka za kilka lat.
to sie kupuje jak sie dziecko urodzi.
no i co w związku tym? Jak ktoś tego nie kupił to na roczek może być.
gość gość 02.04.13, 18:22 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
rowerek taki trojkolowy albo lalke i wozek dla lalek?
gość gość 02.04.13, 18:24 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »