Liczba pytań: 594096

Liczba odpowiedzi: 5984219

Kategoria: Czas wolny
(9 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [05.10.2012]

Promocja z biedronki

http://gazetka.biedronka.pl/g1(...)la_rodziny.html
kupowalyscie cos z tych kosmetykow? co polecacie?

Najlepsza odpowiedź
   
(4 - 0)
100%
Lakiery do paznokci są super
KissMama  KissMama   05.10.2012 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(2 - 0)
100%
ale nad czym sie konkretnie zastanawiasz, miałam duzo
gość gość 05.10.12, 18:36 cytuj link zgłoś

   
(4 - 0)
100%
Lakiery do paznokci są super Lakiery do paznokci są super
KissMama KissMama   05.10.12, 18:36 cytuj link zgłoś

   
(3 - 0)
100%
kupilam sobie tusz i jestem zadowolona
Valeria90 Valeria90   05.10.12, 18:37 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
gość
ale nad czym sie konkretnie zastanawiasz, miałam duzo

sorry nie sprecyzowalam chodzi o kosmetyki do makijazu i balsamy najbardziej a i plyn miceralny :)
gość gość 05.10.12, 18:37 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
gość
ale nad czym sie konkretnie zastanawiasz, miałam duzo
sorry nie sprecyzowalam chodzi o kosmetyki do makijazu i balsamy najbardziej a i plyn miceralny :)


balsam mam ale odzywczo- energetyzujący w ofercie go nie ma, ale tamte tez beda pewie dobre z eveline, a ja tak sie zastanawiam nad tym podkładem 3w1 miała ktoras? Bo ja miałąm tez z garniera jest fajny i sie zastanawiam czy ten z eveline bedzie lepszy
gość gość 05.10.12, 18:44 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
płyn miceralny miałam jest ok ale i ok jest ten 150ml be beauty robiony przez Tołpe (skład ten sam) a kosztuje bez zadnych promocji w biedronce 4.99.
do makijazu miałam i są ok , naprawde polecam a balsam be beauty mam teraz i jest dobry , naprawde polecam, wiekszosc dla be beauty robi tołpa a cena 1/4 tego...
gość gość 05.10.12, 18:45 cytuj link zgłoś

   
(3 - 1)
75%
Polecam płyn do kąpieli be beauty,odżywkę do włosów -elisse do włosów z pasemkami,plyn do higieny intymnej -intimea (niebieski kolor)
gość gość 05.10.12, 18:51 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
płyn miceralny miałam jest ok ale i ok jest ten 150ml be beauty robiony przez Tołpe (skład ten sam) a kosztuje bez zadnych promocji w biedronce 4.99. do makijazu miałam i są ok , naprawde polecam a balsam be beauty mam teraz i jest dobry , naprawde polecam, wiekszosc dla be beauty robi tołpa a cena 1/4 tego...


naprawde tołpa? musze sprawdzic, przeciez to droga firma
gość gość 05.10.12, 18:52 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
gość
płyn miceralny miałam jest ok ale i ok jest ten 150ml be beauty robiony przez Tołpe (skład ten sam) a kosztuje bez zadnych promocji w biedronce 4.99. do makijazu miałam i są ok , naprawde polecam a balsam be beauty mam teraz i jest dobry , naprawde polecam, wiekszosc dla be beauty robi tołpa a cena 1/4 tego...
naprawde tołpa? musze sprawdzic, przeciez to droga firma


naprawde!!!!! wiecie ile reklama, firma kosztuje???
http://cudmiodimalinka.blogspo(...)-micelarny.html

http://wizaz.pl/kosmetyki/prod(...)p?produkt=30349

i wiele wiele innych z be beauty
gość gość 05.10.12, 18:55 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »