Liczba pytań: 575717

Liczba odpowiedzi: 5809850

Kategoria: Dowolny temat
(6 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [09.09.2012]

Dlaczego sie tyje podczas barania tabletek hormonalnych

dlaczego sie tyje podczas barania tabletek hormonalnych czy to same tabletki powoduja ze sie tyje czy jest po nich wiekszy apetyt ??

Najlepsza odpowiedź
   
(1 - 0)
100%
gość
bo zbiera sie woda w organizmie albo bo wiecej się je


już jakaś "znawczyni" zminusowała
gość  gość 09.09.2012 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(0 - 0)
0%
nie wiem, ale ja po zadnych nie tylam, a szkoda bo chce przytyc :/ tylko mi glowa z bolu peklala po kazdych jakie mialam
gość gość 09.09.12, 10:31 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
ja nie przytyłam ani grama
martyna883 martyna883   09.09.12, 10:32 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
bo zbiera sie woda w organizmie albo bo wiecej się je
gość gość 09.09.12, 10:39 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
Widocznie masz zle dobrane! Od odpowiednio dobranych nic nie powinno sie dziac
gość gość 09.09.12, 10:45 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
mam dwie znajome które biorą jedna faktycznie się obżera bo mam olbrzymi apetyt a druga wcale nie je tak dużo a ma du*e jak szufladę
gość gość 09.09.12, 10:47 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
bo zbiera sie woda w organizmie albo bo wiecej się je


już jakaś "znawczyni" zminusowała [autor="gość"] bo zbiera sie woda w organizmie albo bo wiecej się je [/autor]

już jakaś "znawczyni" zminusowała
gość gość 09.09.12, 10:51 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »