Liczba pytań: 575798

Liczba odpowiedzi: 5810600

Kategoria: Dowolny temat
(1643 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość [16.05.2009]
Tagi: ...

Imiona dla dziewczynek :)

Za 2 miesiace zostane szczesliwa mama dwoch coreczek:) wybralismy juz imiona: Vanessa i Laura, ale chcialabym abyscie przedstawili swoje propozycje... :) moze jeszcze zmienie zdanie :P Pozdrawiam

Najlepsza odpowiedź
   
(78 - 10)
89%
Proszę Cię w imieniu Twoich córeczek, zastanów się 5 razy zanim wybierzesz imię, szczególnie jeśli chodzi o Vanessę i to jeszcze przez "v"... Pamiętaj, że swoimi imionkami będą się przedstawiać, jak więc brzmi Vanessa Kowalska?? albo Jessica Lewandowska?? Imie już do końca życia będzie wpisane na dokumentach, w dowodzie osobistym, pamiętaj o tym. Poczytaj znaczenie imion i wybierz jakieś. Taka moja sugestia, jeśli już pytasz o zdanie...
sylwiaa  sylwiaa   17.05.2009 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(53 - 13)
80%
vanessa wies....laura juz troche popularne sie robi, niedlugo sie zrobi jak oliwia, wiktoria...imie musi byc oryginalne, jesli chce sz moze byc po kims z rodziny kto byla dla ciebie wazny....sama ocen, ale te imiona ktore teraz sa na topie mi sie osobiscie strasznie nie podobaja, dlatego ze sa na topie
gość gość 16.05.09, 23:26 cytuj link zgłoś

   
(31 - 46)
40%
Daruj sobie nie dam corce na imie np Stasia :/
gość gość 16.05.09, 23:28 cytuj link zgłoś

   
(43 - 22)
66%
pytasz sie to odpowiadam, ja bym wolala stasie niz vanesse, pozdro
gość gość 16.05.09, 23:36 cytuj link zgłoś

   
(18 - 43)
30%
mnie się podoba Nikola,Weronika,lecz każdy ma swoje gusta..:)))Pozdrawiam!
gość gość 16.05.09, 23:51 cytuj link zgłoś

   
(61 - 12)
84%
Wybaczcie ale im wymyślniejsze i bardziej pretensjonalne imiona dzieci tym jak sie okazuje słabiej wykształceni rodzice,czytalam o takich badaniach ostatnio-to podobnie,jak z tipsami i złotem-odwrotnie proporcjonalne do wykształcenia:)
gość gość 16.05.09, 23:54 cytuj link zgłoś

   
(53 - 10)
84%
vanessa-mi sie kojarzy z lekka panienka-i ogolnie takie przereklamowane juz byl szal na to imie-a gdzi enasze korzenie na sile chcemys ie wyprzec polskosci a naszym dziecia zrobic krzywde takim imieniem-WSZYSTKIE VANESSY -DRZESIKI CZY JAK SIE TAM TO PISZE SA POPROSTU TANDETNE (IMIONA) laura-nopo ładne ale tak jak iedys co druga miala na imie ani i kasia tak i teraz sa same laury,julki i oliwki no i viktorie i vanessy-moze jakies imie orginalne ale mniej popularne -nie chcialabys zeby twoja corka byla mniej pospolita od innych???maria,aniela,moze amelia lub kornelia-o kornelia moglo by byc a z takich nietypowych to NADIA-piekne imie,waris tez ma ze soba przelkaz pewnien NADIA ALBO WARIS-SKORO JUZ TAK BARDZO CHCESZ SIE POZBYC POLSKIEGO BRZMIENIA.a jakbys juz chciala cos polskiego to stasia ,maria grazynka teraz takie imiona wracaja -lub patrycja bardzo dostojne i ladne imie -emilia!
gość gość 16.05.09, 23:54 cytuj link zgłoś

   
(78 - 10)
89%
Proszę Cię w imieniu Twoich córeczek, zastanów się 5 razy zanim wybierzesz imię, szczególnie jeśli chodzi o Vanessę i to jeszcze przez "v"... Pamiętaj, że swoimi imionkami będą się przedstawiać, jak więc brzmi Vanessa Kowalska?? albo Jessica Lewandowska?? Imie już do końca życia będzie wpisane na dokumentach, w dowodzie osobistym, pamiętaj o tym. Poczytaj znaczenie imion i wybierz jakieś. Taka moja sugestia, jeśli już pytasz o zdanie... Proszę Cię w imieniu Twoich córeczek, zastanów się 5 razy zanim wybierzesz imię, szczególnie jeśli chodzi o Vanessę i to jeszcze przez "v"... Pamiętaj, że swoimi imionkami będą się przedstawiać, jak więc brzmi Vanessa Kowalska?? albo Jessica Lewandowska?? Imie już do końca życia będzie wpisane na dokumentach, w dowodzie osobistym, pamiętaj o tym. Poczytaj znaczenie imion i wybierz jakieś. Taka moja sugestia, jeśli już pytasz o zdanie...
sylwiaa sylwiaa   17.05.09, 00:12 cytuj link zgłoś

   
(16 - 39)
29%
moje córeczki to Julia ( 6 lat) i Nikola ( 2 lata), przy młodszej prawie do samego końca ciąży nie bylismy zdecydowani jak jej dac na imie aż padło właśnie na Nikole, chciałam żeby imie było nie pospolite i nie jakieś super wymyślone i zależało mi na tym żeby miało polską pisownie. podobało i podoba mi się nadal imie dla dziewczynki np. Natasza, Nadia, Nela.
maszyna maszyna   17.05.09, 00:30 cytuj link zgłoś

   
(7 - 43)
14%
Moja coreczka ma Na Imie Oliwka:)
Juz od pocztaku ciazy mowilysmy Oliwka ii oLIWKA Wiec dalam Oliwka:):) Napoczatku chcialam dac zamiat w to V czyli Olivka...ale babka w urzdzie jak szlam bo akt urodzenia..to mi mowila ze Po co mam dziecku Dawac przez v skoro to POlska tam jak np moje nazwsko Korol bYLO by przez c czyli Color...hehe
wiec wole dawac Polskie imiona


ALE KAZDY MA SWOJ WYBUR MY NIE WYBIERMAY DLA KOGOS IMION TYLKO MAMUSIA Z TATUSIEM WYBIERAJA DLA DZIECKO IMIE :)

MYSL POZYTYWNIE ZEBY TWOJE DZIECKO MOGLO SIE NAUCZYC SEWGO IMIENIA W VENNESA CZY JAK TAM...CIEZKO BY SIE JEJ NAUCZYC SZYBKO
gość gość 17.05.09, 01:04 cytuj link zgłoś

   
(36 - 23)
61%
Lena i Kornelia :)
gość gość 17.05.09, 06:30 cytuj link zgłoś

   
(21 - 10)
68%
A jak w Polsce zarejestrujecie imię Vanessa?
gość gość 17.05.09, 06:53 cytuj link zgłoś

   
(43 - 12)
78%
a ja mam Zuzię i Alicję :) i dopiero teraz widzę, że pełno małych Zuzi na ulicy, ale zwyczajnie nie zdawałam sobie z tego sprawy, kiedy wybierałam imię. Zuzka od początku była po prostu Zuzką ;)
gość lenkaaa 17.05.09, 07:34 cytuj link zgłoś

   
(42 - 14)
75%
Ja jak tylko dowiedziałam sie, że jestem w ciązy to od razu myślałam o imionach, no i dla chłopca wybralismy z mężem Antos a dla dziewczynki Michalina... Rodzina Antosia jakos nie mogła strawić, na wszystkie sposoby próbowali nas przekonywać do zmiany. Jak juz sie okazało, że bedzie chłopiec, to zastanawialiśmy sie jakie inne imie moznaby mu dać, ale jak już sie urodzić to nie było innej możliwości jak tylko ta, że na imie musi mieć Antek... Także zastanów się jeszcze, musisz być pewna swojej decyzji, żeby w przyszłości córki nie miały do ciebie pretensji i żebyś ty nie żałowała...

A tak na marginesie to podoba mi się imię Jagoda...
gość gość 17.05.09, 07:52 cytuj link zgłoś

   
(25 - 9)
74%
maszyna  
moje córeczki to Julia ( 6 lat) i Nikola ( 2 lata), przy młodszej prawie do samego końca ciąży nie bylismy zdecydowani jak jej dac na imie aż padło właśnie na Nikole, chciałam żeby imie było nie pospolite i nie jakieś super wymyślone i zależało mi na tym żeby miało polską pisownie. podobało i podoba mi się nadal imie dla dziewczynki np. Natasza, Nadia, Nela.

Obydwa niestety pospolite i oklepane jak w latach 80-tych Kasie i Anie-po 3 w każdej klasie,teraz dzieci z polskimi nazwiskami będą się męczyć i wstydzić tych waszych dziwactw z zagranicy.Nikola to Michalina udziwaczniona,a Julia ładne ale bardzo oklepane niestety..
gość gość 17.05.09, 08:10 cytuj link zgłoś

   
(14 - 6)
70%
gość
A jak w Polsce zarejestrujecie imię Vanessa?
No właśnie, jak?
gość gość 17.05.09, 08:17 cytuj link zgłoś

   
(19 - 19)
50%
mi się podoba Aurelia;]
gość gość 17.05.09, 09:24 cytuj link zgłoś

   
(18 - 23)
44%
Lena, Milena lub Gabriela :)
gość gość 17.05.09, 09:42 cytuj link zgłoś

   
(16 - 12)
57%
mnie podobaja sie imiona takie jak Julia, Amelia, Natalia, Aniela,Marika,Dagmara i chyba nie sa strasznie popularne? A decyzja nalezy do Ciebie jednak odradzam Vanesse.
gość gość 17.05.09, 09:50 cytuj link zgłoś

   
(10 - 41)
20%
KIRA I MAJA
gość gość 17.05.09, 09:51 cytuj link zgłoś

   
(19 - 10)
66%
mi się podoba Gabrysia i Zosia
gość gość 17.05.09, 09:54 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »