Liczba pytań: 568891

Liczba odpowiedzi: 5745364

Kategoria: Dowolny temat
(15 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [10.06.2012]

Jakie trzeba spełniać warunki aby dostać mieszkanie socjalne

Czy orientujecie się może? Ja nie pracuje ,mój mąż też bez pracy tyle co dorobi na swoją ręke,nie mamy dochodu,wynajmujemy mieszkanie ale już nie dajemy rady.Jakie trzeba spełniać warunki aby się starać o mieszkanie socjalne?

Najlepsza odpowiedź
   
(6 - 1)
86%
Czekasz conajmniej 10lat są długie kolejki po takie mieszkania,pozatym musicie mieć dochody za darmo wam go nie dadzą musicie normalnie czynsz i rachunki płacić.Często są to mieszkania w starym budownictwie bez łazienki i toaleta na klatce.
gość  gość 10.06.2012 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(3 - 3)
50%
kobieto na takie mieszkanie czekasz 10 lat wiec sobie mozesz rady nie dawac ha ha ha ha
gość gość 10.06.12, 22:01 cytuj link zgłoś

   
(6 - 1)
86%
Czekasz conajmniej 10lat są długie kolejki po takie mieszkania,pozatym musicie mieć dochody za darmo wam go nie dadzą musicie normalnie czynsz i rachunki płacić.Często są to mieszkania w starym budownictwie bez łazienki i toaleta na klatce. Czekasz conajmniej 10lat są długie kolejki po takie mieszkania,pozatym musicie mieć dochody za darmo wam go nie dadzą musicie normalnie czynsz i rachunki płacić.Często są to mieszkania w starym budownictwie bez łazienki i toaleta na klatce.
gość gość 10.06.12, 22:03 cytuj link zgłoś

   
(1 - 3)
25%
gość
kobieto na takie mieszkanie czekasz 10 lat wiec sobie mozesz rady nie dawac ha ha ha ha

Super śmieszne, padłam. Twój humor leczy.
gość gość 10.06.12, 22:06 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
Jak pytałam u siebie to na takie mieszkanie nie masz szans,bo na socjalny przerzucają ludzi z komunalnych którzy nie płacą czynszu.
gość gość 10.06.12, 22:09 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
u nas to ludzie chodza i placzą w gminie i w koncu dostają. teraz gmina zakupila nowe baraki ,postawila na jednej małej działce . jest tam ok 20 mieszkan bardzo malutkich ok 30m2. ludzie placą czynsz w wysokosci chyba 40zł plus zimą 100zł na ogrzewanie.liczniki od pradu mają na karte.
gość gość 10.06.12, 22:12 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
Moja ciocia z babcia czekały wiele lat.A jak im zaoferowali to taką ruderę co tynk odpadał ze ścian i był gigantyczny grzyb. Musiałby wydac fortune na odrestaurowanie. Czynsz też nie był niski.
gość gość 10.06.12, 22:13 cytuj link zgłoś

   
(2 - 1)
67%
Prawnik Anita Siemaszko: Mieszkania socjalne otrzymują głównie osoby z wyrokami eksmisji. Lokale socjalne to mieszkania komunalne o obniżonym standardzie (np. na peryferiach miasta, ze wspólną toaletą na korytarzu itd.). Ich stan techniczny musi natomiast umożliwiać godne zamieszkanie. Przypadająca na każdą osobę w rodzinie powierzchnia w mieszkaniu socjalnym nie może być mniejsza niż 5 m2, a w przypadku osoby samotnej 10 m2. Zapewnienie mieszkań ludziom biednym, którzy z różnych powodów są eksmitowani ze swoich dotychczasowych mieszkań, należy do obowiązków gminy.
gość gość 10.06.12, 22:13 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
u nas to ludzie chodza i placzą w gminie i w koncu dostają. teraz gmina zakupila nowe baraki ,postawila na jednej małej działce . jest tam ok 20 mieszkan bardzo malutkich ok 30m2. ludzie placą czynsz w wysokosci chyba 40zł plus zimą 100zł na ogrzewanie.liczniki od pradu mają na karte.

Ja już wolałabym szorowac kible by miec kase na lepsze warunki :/
gość gość 10.06.12, 22:15 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
Moja ciocia z babcia czekały wiele lat.A jak im zaoferowali to taką ruderę co tynk odpadał ze ścian i był gigantyczny grzyb. Musiałby wydac fortune na odrestaurowanie. Czynsz też nie był niski.

a czego sie spodziewały? mieszkania po remoncie? to nie w naszym kraju ..
gość gość 10.06.12, 22:15 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
gość
u nas to ludzie chodza i placzą w gminie i w koncu dostają. teraz gmina zakupila nowe baraki ,postawila na jednej małej działce . jest tam ok 20 mieszkan bardzo malutkich ok 30m2. ludzie placą czynsz w wysokosci chyba 40zł plus zimą 100zł na ogrzewanie.liczniki od pradu mają na karte.
Ja już wolałabym szorowac kible by miec kase na lepsze warunki :/

no daj spokoj :/ i tam rodziny 4-5 osobowe mieszkają .
gość gość 10.06.12, 22:16 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
gość
Moja ciocia z babcia czekały wiele lat.A jak im zaoferowali to taką ruderę co tynk odpadał ze ścian i był gigantyczny grzyb. Musiałby wydac fortune na odrestaurowanie. Czynsz też nie był niski.
a czego sie spodziewały? mieszkania po remoncie? to nie w naszym kraju ..


Tzn okazało sie, ze to socjalne jest w gorszym stanie i drozsze niż te które maja (tez grzyb i tynk lecacy ze ścian).
gość gość 10.06.12, 22:17 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
gość
gość
gość
Moja ciocia z babcia czekały wiele lat.A jak im zaoferowali to taką ruderę co tynk odpadał ze ścian i był gigantyczny grzyb. Musiałby wydac fortune na odrestaurowanie. Czynsz też nie był niski.
a czego sie spodziewały? mieszkania po remoncie? to nie w naszym kraju ..
Tzn okazało sie, ze to socjalne jest w gorszym stanie i drozsze niż te które maja (tez grzyb i tynk lecacy ze ścian).


U nas do urzędu wpadło CBA i nagle stał siec cud,mieszkania komunalne (nie socjalne) z kiblami na podwórzu zniknęły,zamiast 2 na miesiąc pojawia się 7-13 co tydzień,numery też się nagle ruszyły do góry i już nie dostają ludzie z nr 3tyś tylko 14-17tyś,a warunki nie powiem bo całkiem przyzwoite,nie ma mieszkań po pożarach,zalaniach itp.
ale połowę urzędu zamknęli :D
gość gość 10.06.12, 22:24 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
witam! czy jest jakas szansa dostania mieszkania jezeli pracuje a mieszkam z rodzicami i siostra ktora ma 3letnie dziecko i dostalismy eksmisjie w prawdzie odzice dostali juz przydzial na nas czyli 36mkwadretowych z czym rodzice sa niepelnosprawni czy ja bym miala szanse sostac osobnoo kawalerke socjalna?? ko sie orientuje? pomocy!!!
gość patka 15.10.12, 17:02 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
w Krośnie czekałam nie cały rok.
rachunki płacisz sama. mieszkanie dostajesz za darmo i możesz starać się jak ja o dofinansowanie remontu ja dostałam, mam małe dziecko gmina zrobiła mi kuchnie i łazienkę oraz dostałam laptop i internet darmowy bo się uczę rodzinne na dziecko i dodatek mieszkaniowy łącznie ok 300 zł miesięcznie.

PS : jestem współwłaścicielem (1/3) mieszkania ok 50/60m kwadratowych ale tam mieszka moja siostra ma 7 letniego syna i mama wdowa. Gmina stwierdziła, że nie ma tam warunków bo to mieszkanie 2 pokojowe.
gość gość 06.11.13, 23:22 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
ja mam mieszkanie socjalne ale masakra dostałam je za darmo czekałam 3 lata.
Co najgorsze potrzebowało generalnego remontu. tynk odpadał, wanna zardzewiała, okna stare ciągle przeciąg, bez ogrzewania piecyk w kuchni na drzewo stary z przed wojny chyba, na ścianach grzyby ogromne, pierwszy raz pamiętam jak weszłam to śmierdziało tam jak by coś zdechło. Niby Warszawa bogate miasto chyba na odwrót bo słyszałam, że w małych mosteczkach lepiej mają.
gość gość 06.11.13, 23:31 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »