Liczba pytań: 606002

Liczba odpowiedzi: 6099194

Kategoria: Będę mamą
(27 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [10.05.2012]

Folik do kiedy

jestem w 13 tc zastanawiam sie do kiedy brac folik wczoraj mialam wizyte i zapomnialam lekarza zapytac


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
   
(0 - 0)
0%
Powiem tak ze na pewno o tej witaminie nie mozemy zapominac. I lepiej przyjmować nawet po tym pierwszym trymestrze.
gość gość 19.01.15, 23:53 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
A ja własnie jednak zamiast innych suplementów warto skupic sie na jednym - foliku. Zwłaszcza jesli prowadzimy zdrowa diete.
gość gość 19.01.15, 23:38 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Ja tam brałam przez całą ciąże stwierdziłam ze chyba własnie najlepiej bedzie nie przerywac kwasu foliowego skoro jest on tak ważny.
gość pamela 09.01.15, 20:08 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Jesli bedziemy przyjmowac zgodnie z zaleceniem to na pewno wszystko powinno byc dobrze. Zeby tylko nie przesadzić w druga stronę.
gość gość 06.01.15, 19:19 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Tu wiadomo ze jest to wazne, ale na co trzeba zwrócic uwagę - to to ze nie zawsze jestesmy w stanie przewidzieć ciąze :) Dlatego zdrowa dieta jest tutaj równie wazna
gość kamila 12.12.14, 22:33 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
W sumei mozna go przyjmować przez cały czas i jak mozna przeczytać własnie jest wązny też dla tych kobiet które bardzo długo przyjmuja tabletki antykoncepcyjne.
gość gość 17.11.14, 18:07 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Oj tak tutaj na pewno kwas foliowy jest niezbędny i bardzo pomocny jesli chodzi o okres ciązy. I bardzo dobrze własnie ze tak wiele kobiet zdaje sobie z tego sprawe.
gość gość 03.11.14, 22:37 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Duza jest świadomośc tego jak wazne jest przyjmowanie kwasu foliowego. My kobiety koniecznie musimy właśnie o tym pamiętac.
gość ania 22.08.14, 20:20 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Dziewczyny zamiast przyjmowania sztucznych witamin polecam zdrową diete. Kwas foliowy swoją drogą ale oczywiscie zdrowa dieta jest bardzo wazna.
gość zofija 16.06.14, 19:13 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Ile czasu trzeba potem jeszcze przyjmować takie witaminy ?
gość magda 15.06.14, 23:28 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
skoro lekarze sami o tym mówią to nie ma co przesadzać z tymi wszystkimi suplementami, jeden, góra dwa plus kwas foliowy i wystarczy.
gość kasia 31.05.14, 16:58 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Ja powiem jedno, skoro według Was można tak zbilansować dietę, aby nie pobierać dodatkowo kwasu foliowego w postaci tabletek, to powiedzcie mi skąd tyle dzieci z wadami cewy nerwowej??
gość ulka 21.04.14, 11:04 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Dobrze ze o tym piszecie, bo sama przyznam już tez nie wiedziałam czy coś przyjmować czy nie. Zwłaszcza ze jest troszkę tych witamin na rynku a człowiek sam nie wie co brac.
gość agrafka 29.01.14, 23:09 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Mozna sie wiele dowiedziec, ale na pewno też i przez to miec swiadomośc tego co robić i ile przyjmowac kwasu foliowego aby nasze dziecko było zdrowe.
gość annka 25.01.14, 22:35 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Powinni na pewno mówic o tym w szkołach. Ale moze mówią, a my jestesmy wówczas młode i nie przywiązujemy do tego takiej wagi... Ale dobrze miec swiadomość ze jest to wazne.
gość dagmara 14.01.14, 22:01 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Powiem Wam ze ja w swoich 2 ciążach własnie przyjmowałam tylko to. I do tego oczywiscie zdrowo sie odzywiałam. Wszystko bylo dobrze.
gość aniela 23.09.13, 14:02 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
To prawda, o tym nawet moze powiedziec kazdy lekarz, wiec nie ma sensu tez obciązac swojego organizmu ogromem innych suplementów jak mozna postawić na sam potrzebny kwas foliowy.
gość iwona 19.09.13, 15:41 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Ja brałam chyba do końca 2go trymestru i powiem Wam ze oprócz tego nic wiecej nie przyjmowałam. Po prostu nie ma potrzeby jesli prowadzi sie zdrowy tryb życia.
gość helena 23.05.13, 22:44 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
tak naprawdę kwas foliowy powinno się łykać do 3 miesiąca ciąży, ale jeśli nawet przyjmujemy go dłużej to nie musimy się obawiać o jakieś przedawkowanie, bo rzeczywiście jego nadmiar jest wydalany z naszego organizmu.
lavikon lavikon   30.04.13, 22:19 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Lekarz mi mówił, ze nadmiar folika jest wydalany z moczem i nic się złego nie stanie jeśli przedawkujemy.
gość anna.m 09.07.12, 13:58 cytuj link zgłoś

12

 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »