Liczba pytań: 674752

Liczba odpowiedzi: 6412191

Kategoria: Będę mamą
(265 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [04.05.2012]

Jestem w 9tym miesiacu ciazy i zostalam sama...

Chcialam sie tylko wyzalic. Bylam z facetem 7 lat. Podobno kocha nasze dziecko ale nic dla nas nie zrobil, nie zapewnil nam mieszkania,utrzymania,zadnego bezpieczenstwa. Do tego dzisiaj mnie zwyzywal i ostatecznie wyszlam z domu jego rodzicow w ktorym ja z dzieckiem i tak bysmy nie mieszkali poniewaz oni sobie tego nie zyczyli. Szlam przez cale miasto ze lzami w oczach i torbami w rekach. Smutno mi. To juz jest koniec.

Najlepsza odpowiedź
   
(567 - 50)
92%
to ciesz się teraz wolnością i tym że się uwolniłaś od idioty. organizuj życie dla siebie i maluszka bo to najważniejsze. głowa do góry!
gość  gość 04.05.2012 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(1 - 2)
33%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
A Ty co zrobiłas by starac sie zapewnic dziecku mieszkanie i zabezpieczenie finansowe?
Zapewniam Cie ze robilam wszystko co w mojej mocy,nawet szukalam mu pracy i posuwalam ogloszenia pod nos. Pomijam ze organizowalam wyprawke i mama da nam dach nad glowa. Wszystko dla dziecka zalatwialam sama on sie nie interesowal.
a sobie pracy, czemu nie poszukałaś,przed ciążą miałabyś dużo łatwiej
Pracowalam przed ciąża i jestem na zwolnieniu ale to nie znaczy ze facet ma nie robic NIC i nie dac mi zadnego poczucia bezpieczenstwa. A do tego byc niewdziecznym nie doceniac i nie widziec niczego a na koniec naublizac. To jest smutne bo kiedys to byla milosc. Wiec w zadna milosc juz nie uwierze. Milosc jest slepa i glupia.
A mnie dziwi to że byłaś z kolesiem 7 lat i przez ten czas nie zdążyłaś go poznać. Wpakowałaś się w ciąże z człowiekiem który zachowywał się tak jak opisywałaś. Ja nigdy nie pozwoliła bym się zapłodnić facetowi któremu nie jestem w stu procentach pewna. Ale nie wszystkie muszą być przecież mądre.
A ty mądra jesteś po szkodzie!!!! Haha


Tak tak oczywiście a nie widzicie co sie dzieje wokolo? dlaczego co 2 czy 3 para sie rozwodzi? bo nawet dopiero po 10, 15 czy ponad 20 latach malzenstwa wychodzi szydlo z worka...mozna z kims mieszkac tyle lat i nie wie sie tak naprawde jaki ten ktos jest....kiedys nasze przodkinie byly za przeproszeniem glupie i latami uslugiwaly mezom, partnerom, probowaly latami ratowac zwiazki...i po co ?!
Teraz swiat poszedl do przodu, swiat sie zmienil i kobiety sie zmienily, nie daja soba pomiatac i dobrze! nie jestesmy gorsze, mamy uczucia i nie mozna nas traktowac jak kucharke, sprzataczke,nianie,kochanke,pracz ke itd...i jeszcze pracowacd poza domem trzeba! a gdzie czas na zwiazek partnerski miedzy tymi zadaniami? a gdzie czas dla siebie? panowie troche zrozumienia i pomocy od Was! oczywiscie sa tez tacy co pomagaja...niestety takich jest nadal zbyt malo!
gość gość 07.05.12, 22:38 cytuj link zgłoś

   
(1 - 2)
33%
gość
Ale przeciez to Ty odeszłas (tak wychodzi z wypowiedzi).

Bo nie mogła tego wytrzymać. Najwidoczniej wyszło szydło z worka. Koleś nie nadaje się ani na partnera ani na ojca (tylko biologicznego). Cóż dziewczyna w 9 miesiącu ciąży mogła zrobić dla swojego dziecka? Może ma urodzić i na drugi dzień iść do pracy? Ludzie opamiętania i trochę szacunku dla ciężarnej i przyszłej mamy!
Bardzo mi przykro, że wyszła u Ciebie taka sytuacja, ale faktycznie może lepiej się stało, przynajmniej wiesz, kto jest dla Ciebie najważniejszy w życiu czyli Twoje dziecko, w domu w którym nie miałabyś pomocy i wsparcia wręcz nawet byłabyś pomiatana to lepiej dążyć przez życie samej z maluszkiem. Mam nadzieję, że Ci się uda osiągnąć wiele sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym POWODZENIA:)
gość Dorota 07.05.12, 09:36 cytuj link zgłoś

   
(10 - 11)
48%
myślę, że jest ci przykro, że on nie poszedł za tobą, że cie nie zatrzymał

i wcale nie chodzi o dom, pracę, czy dziecko, gdyby to była jedna z tych kwestii, to już dano by cię tam nie było

chodzi o ciebie, może czas przestać myśleć o sobie, będziesz miała dziecko, któremu będzie trzeba zapewnić miłość, bezpieczeństwo, rodzinę, nie ma co obrażać się na faceta, bo nie pobiegł za tobą, jego zachowanie, skoro się pokłóciliście, jest normalne, jak mu przejdzie to cię pewnie przeprosi
gość gość 04.05.12, 12:41 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
Mądrale bo nie są w takiej sytuacji to oceniają. Ja sobie nie wyobrażam co bym zrobiła gdyby mnie mąż zostawił gdyb byłam w ciąży. Ale najważniejsze to być silną dla dziecka bo teraz ono jest najważniejsze :)
gość gość 06.05.12, 19:34 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
gość
Jesteście obrzydliwe z tymi komentarzami "szukała jelenia". Kobieta jest w 9 miesiącu ciąży i została wyrzucona na pastwę losu. Jakim draniem jest ojciec jej dziecka? Jak można nie zapewnić swojej kobiecie i swojemu dziecku godnych warunków bytowania? To wstrętne - kobieta w ciąży ma prawo do tego, by liczyć na pomoc swojego partnera, a on ma święty obowiązek jej tej pomocy udzielić!
gość gość 07.05.12, 22:47 cytuj link zgłoś

   
(1 - 2)
33%
"Tak, a ona najlepiej niech nic nie robi i on niech haruje. Inteligentna kobieta zadba o dobra materialne przed ciążą. Głupia liczy, ze facet wszystko załatwi. Przy kro mi, taka prawda"


Jezu jak to czytam, za przeproszeniem "noz w kieszeni mi sie otwiera".Najlepiej niech ona wynosi dziecko 9 miesiecy, urodzi , zajmuje sie 24 h na dobe i idzie do pracy bo jakis dupek nie ma ochoty ruszyc szanownych 4 liter by zarobic na rodzine!!!!! Jak wkladal to mu sie chcialo, super!! Naprawde trzeba byc skonczonym h...em zeby zostawic kobiete w ciazy sama!!! Nie tylko ona jest odpowiedzialna za dziecko i z tego co uczą na biologii jest to nawet nie mozliwe :D Jak macie umieszczac takie posty lepiej dajcie sobie spokój !!Ona i tak ma wystarczajaco ciezka sytuacje!! Glowa do gory ,ja trzymam kciuki za ciebie i wierze ze sobie poradzisz :):) olej tego idiote ( chociaz wiem ze ciezko, bo to jakby nie bylo bardzo boli jak po tylu latach , w czasie gdy potrzebujesz pomocy on cie rozczarowuje).Za niedlugo nie bedzie czasu aby myslec co ci zrobil :) zajmiesz sie dzieckim i zobaczysz ze bedzie lepiej :):) potrzeba czasu :)A tak na marginesie , nic dziwnego ze Polki nie chca miec dzieci , skoro w tych czasach nie mozna liczyć na druga strone!!!
gość gość 07.05.12, 11:24 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
Są miejsca dla samotnych matek z dzieckiem gdzie zaopiekują się Tobą i dzieckiem jeżeli nie masz gdzie mieszkać. Ciężka sprawa,ale myśl teraz o dziecku:) Dobrze,że nie musiało znosić waszego rozstania kiedy miało by kilka latek. Pamiętaj że już za chwilę weźmiesz je w ramiona i zaczniecie wspólne życie :))) Trzymaj się ciepło.
gość Mimilodi 07.05.12, 13:26 cytuj link zgłoś

   
(1 - 2)
33%
gość
Ja jestem samotna mama często jest bardzo trudno, jednak nie mam problemów natury "on za dużo pije" "nie interesuje się dzieckiem " " wyzywa mnie" Suma sumrum jest dobrze. Kiedyś może poznam kogoś kto będzie odpowiedzialnym i mądrym facetem
trzeba bylo o tym mysle zanim dalas du .. py jakiemus idiocie....
gość gość 07.05.12, 11:58 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
Oj ludzie dajcie kobiecie spokój! chciała się wygadać. w sumie dobrze odeszła od idioty da radę !
gość gość 07.05.12, 16:21 cytuj link zgłoś

   
(1 - 2)
33%
moim zdaniem zawsze facet jest winny, nic tylko się spuści i tyle a kobieta sama se musi potem radzić. Olej go dziewczyno, poszukasz se lepszego, dziecko się wychowie bez ojca i może nawet łatwiej Ci będzie, nikt Cie poniżać nie będzie, nie słuchaj opini tych którzy Cię obrażają, niech się postawia na Twoim miejscu, ciekawe czy im łatwo będzie. Głowa do góry, dziecko ważniejsze, daje radość i już nie będziesz samotna, kolekcjonuj dobre chwile i myśl pozytywnie, zawsze są ludzie którzy mają się gorzej.. Pozdrawiam przyszłą mamę:):)
gość gość 06.05.12, 21:53 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
gość
to ciesz się teraz wolnością i tym że się uwolniłaś od idioty. organizuj życie dla siebie i maluszka bo to najważniejsze. głowa do góry!
popieram teraz jest ważniejsza osoba w życiu i to TY tylko TY możesz mu zapewnić lepsze życie a przede wszystkim MIŁOŚĆ
gość gość 06.05.12, 21:59 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
gość
gość
gość
gość
gość
A Ty co zrobiłas by starac sie zapewnic dziecku mieszkanie i zabezpieczenie finansowe?
Zapewniam Cie ze robilam wszystko co w mojej mocy,nawet szukalam mu pracy i posuwalam ogloszenia pod nos. Pomijam ze organizowalam wyprawke i mama da nam dach nad glowa. Wszystko dla dziecka zalatwialam sama on sie nie interesowal.
a sobie pracy, czemu nie poszukałaś,przed ciążą miałabyś dużo łatwiej
Pracowalam przed ciąża i jestem na zwolnieniu ale to nie znaczy ze facet ma nie robic NIC i nie dac mi zadnego poczucia bezpieczenstwa. A do tego byc niewdziecznym nie doceniac i nie widziec niczego a na koniec naublizac. To jest smutne bo kiedys to byla milosc. Wiec w zadna milosc juz nie uwierze. Milosc jest slepa i glupia.
A mnie dziwi to że byłaś z kolesiem 7 lat i przez ten czas nie zdążyłaś go poznać. Wpakowałaś się w ciąże z człowiekiem który zachowywał się tak jak opisywałaś. Ja nigdy nie pozwoliła bym się zapłodnić facetowi któremu nie jestem w stu procentach pewna. Ale nie wszystkie muszą być przecież mądre.
A ty mądra jesteś po szkodzie!!!! Haha
gość gość 07.05.12, 22:26 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
ludzie wy macie serce w ogóle? kobieta jest sama, w 9 miesiącu ciąży i może liczyć na siebie. co ma teraz mówić oj mogłam wcześniej odejść. nic nie pisze czy ona pracowała wcześniej? może pracowała na umowę zlecenie, zaszła w ciąże i pracodawca jej podziękował. trochę serca
gość gość 07.05.12, 12:07 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
gość
gość
to ciesz się teraz wolnością i tym że się uwolniłaś od idioty. organizuj życie dla siebie i maluszka bo to najważniejsze. głowa do góry!
popieram teraz jest ważniejsza osoba w życiu i to TY tylko TY możesz mu zapewnić lepsze życie a przede wszystkim MIŁOŚĆ
Ważne jest to że ty i Twoje maleństwo jesteśćie zdrowi reszta jakoś się ułoży bo czy w życiu jest aż tak ważny facet czy swoje dziecko
gość gość 06.05.12, 22:03 cytuj link zgłoś

   
(1 - 2)
33%
gość
gość
Jesteście obrzydliwe z tymi komentarzami "szukała jelenia". Kobieta jest w 9 miesiącu ciąży i została wyrzucona na pastwę losu. Jakim draniem jest ojciec jej dziecka? Jak można nie zapewnić swojej kobiecie i swojemu dziecku godnych warunków bytowania? To wstrętne - kobieta w ciąży ma prawo do tego, by liczyć na pomoc swojego partnera, a on ma święty obowiązek jej tej pomocy udzielić!
Tak, a ona najlepiej niech nic nie robi i on niech haruje. Inteligentna kobieta zadba o dobra materialne przed ciążą. Głupia liczy, ze facet wszystko załatwi. Przy kro mi, taka prawda


Wiesz nie życzę Ci abyś Ty był/była lub ktoś z twoich krewnych w takiej sytuacji Ale jak to mówią Karma is a bitch wróci jak bumerang ale wtedy trzymaj głowe wysoko i módl się aby był ktoś kto Ci pomoże

A ty moja droga - autorko postu - jak tylko będziesz w stanie to do sądu i o alimenty ale takie dopier...aby się nauczył raz na zawsze Powodzenia i trzymam kciuki za Ciebie i Twojego skarbeńka :))
gość gość 07.05.12, 07:54 cytuj link zgłoś

   
(1 - 3)
25%
JAK CZŁOWIEK CZYTA TE KOMENTAZE TO AZ FLAKAMI RUSZA STUKNICIE SIE W GŁUPIE ŁBY WIECIE O ZYCIU TYLE CO NIC A KOMENTUJECIE AZ SZOK KOBIETA MA SYTUACJE CIEZKA I TRZEBA JEJ POZYTYWNIE POMOC A NIE KOMENTOWAC I GOWNO O TYM WIEDZIEC JESTESCIE BANDA GOWNIARZY GOWNOWIEDZACYCH O ZYCIU PODAJ CHAMA NA ALIMENTY A JESLI PRACOWAŁAS PRZED I W TRAKCIE NIKT CIE NIE MA PRAWA ZWOLNIC POCZYTAJ PRAWA NA NECIE NIE DAJ SIE ZWOLNIC MASZ WIELE PRAW Z KTORYMI SIE ZAPOZNAJ I BADZ SILNA I STANOWCZA TRZYMAJ SIE I NIE CZYTAJ TYCH DEBILNYCH KOMENTAZY BO PISZA JE SAMI IDIOCI 3msie
gość gość 06.05.12, 22:09 cytuj link zgłoś

   
(0 - 2)
0%
Ale puste są te wasze wypowiedzi, olaboga. "Co ona zrobiła, mogła iść do pracy" bla bla bla. Pewnie nikt z was nie był w takiej sytuacji, gdyby to było takie proste to logiczne, że miałaby pracę itd. Faceta obowiązkiem jest zapewnić wszystko co najlepsze kobiecie i dziecku, a nie tylko ch**em myślał a teraz co? Ona da mu dziecko po 9 miesiącach ciężkiej harówy z brzuchem, to niech on da jej coś w zamian. Może i pracowała tylko wszystko szło na bieżące wydatki? Sama jestem w ciąży i domyślam się jak cholernie musi być kobietce ciężko, ale mnie na szczęście wspiera mój partner. Głowa do góry! Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. :)
gość gość 08.05.12, 12:23 cytuj link zgłoś

   
(1 - 3)
25%
nie przejmuj sie istanieje na sczezscie takie cos jak sąd ktory jezeli napiszesz dobry pozew i ile potrzeba ci na zycie zeby dziecku zapewnic dobrobyt to ustali taka sume ktora bedziesz miala dla was pozniej ejst opieka ktora tez daje miesiecznie pieniazki jako samotnej matce jezeli nie dasz nazwiska dzieku tego frajera tylko swoje to dostaniesz wiecej niz jak dziecko bedzie sie nazywalo tak jak ten dupek. pozniej sa zlobki przedszkola i wtedy mozesz isc do pracy i zyc bez problemow ze zq dzuo wypil ze go nie ma w domu ze to tamto ciesz sie zyciem wes sie w garsc zadbaj o siebie i dziecko a zobaczysz ze bedzie blagal na kolanach jak tylko zobaczy ze masz zainteresowania i nie placzesz po nim:)
gość gość 06.05.12, 11:33 cytuj link zgłoś

   
(1 - 3)
25%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
A Ty co zrobiłas by starac sie zapewnic dziecku mieszkanie i zabezpieczenie finansowe?
Zapewniam Cie ze robilam wszystko co w mojej mocy,nawet szukalam mu pracy i posuwalam ogloszenia pod nos. Pomijam ze organizowalam wyprawke i mama da nam dach nad glowa. Wszystko dla dziecka zalatwialam sama on sie nie interesowal.
a sobie pracy, czemu nie poszukałaś,przed ciążą miałabyś dużo łatwiej
Pracowalam przed ciąża i jestem na zwolnieniu ale to nie znaczy ze facet ma nie robic NIC i nie dac mi zadnego poczucia bezpieczenstwa. A do tego byc niewdziecznym nie doceniac i nie widziec niczego a na koniec naublizac. To jest smutne bo kiedys to byla milosc. Wiec w zadna milosc juz nie uwierze. Milosc jest slepa i glupia.
to czemu skoro mężczyzna przez 7 lat nie dal ci poczucie bezpieczenstwa zdecydowaliscie sie na dziecko?
Zdarzało mu sie pracowac a ja poprostu kochalam. Bylam pewna ze on mnie tez.. Wierzylam w Niego. Nie przypuszczalabym w zyciu ze jak zajde w ciaze on to tak oleje. Jakby ktos pytal ja bylam w ciaglej pracy od momentu jak zdalam mature. a mam 25 lat.

Acha to wszystko tłumaczy, myślałam że jesteś troszkę starsza. Wtedy troche zdziwiło by mnie takie gadanie.
gość gość 04.05.12, 12:59 cytuj link zgłoś

   
(1 - 3)
25%
zostaw dzieci z nim - 2 gęby do wykarmienia mniej a jak on zobaczy jak to jest samemu wychowywać dzieci to do ciebie wróci na klęczkach
gość gość 06.05.12, 03:38 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »