Liczba pytań: 569328

Liczba odpowiedzi: 5749214

(15 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [28.04.2012]

Nie czuje ruchow dziecka ... pomocy

jestem w 19 tyg ciazy od okolo 2-3 tyg czuje delikatne ruchy dziecka , problem w tym ze te ruchy sie nie zwiekszaja a wrecz przeciwnie czuje cos raz na 2-3 dni.... nie wiem czy to normalne , i czy powinnam czuc ruchy codziennie .. ???? bardzo sie stresuje i nie mam pojecia co robic :( prosze poradzcie mi

Najlepsza odpowiedź
   
(4 - 0)
100%
w 19 tyg to nie masz co panikować,niektóre dziewczyny jeszcze nic nie czują.
gość  gość 28.04.2012 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(0 - 0)
0%
gość
karolin83
spokojnie! To normalne! Ale zawsze na ktg mozesz podjechac się upewnic! Ja tak robilam. Tez mi sie wydawalo ze nie czuje, na ktg wyszło ok. Nie denerwuj sie!
za tydzien mam usg polowkowe wiec chyba poczekam , zobacze jeszcze jak bedzie za pare dni :) AUTORKA
dla pewności zadzwoń do gina
gość gość 28.04.12, 23:05 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
karolin83
spokojnie! To normalne! Ale zawsze na ktg mozesz podjechac się upewnic! Ja tak robilam. Tez mi sie wydawalo ze nie czuje, na ktg wyszło ok. Nie denerwuj sie!
za tydzien mam usg polowkowe wiec chyba poczekam , zobacze jeszcze jak bedzie za pare dni :) AUTORKA
gość gość 28.04.12, 23:04 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
spokojnie! To normalne! Ale zawsze na ktg mozesz podjechac się upewnic! Ja tak robilam. Tez mi sie wydawalo ze nie czuje, na ktg wyszło ok. Nie denerwuj sie!
karolin83 karolin83   28.04.12, 23:02 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
dodam jeszcze ze mam bardzo maly brzuch i nie przybralam na wadze . 3 tyg temu bylam na kontroli i bylo wszystko ok .AUTORKA
i co z tego?ja przez pierwsze 3 -4 mc chudlam.nie stresuj sie to dopiero poczatek ciazy!!
gość gość 28.04.12, 23:01 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
dzidzius jest jeszcze malutki i nie czujesz kazdego ruchu, umow sie jutro do ginekologa i bedziesz spokojniejsza.dodam, ze ja w tym tyg,dopiero poczulam pierwsze ruchy.
gość gość 28.04.12, 23:01 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
ja w tym tyg wogóle jeszcze ruchów nie czułam więc się nie martw
mamalilianki mamalilianki   28.04.12, 23:00 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
19 tc?to czym sie martwisz ja w 1 ciazy poczulam malego dopiero w 21 tc n apoczatku te ruchy sa rzadkie.nie musisz ich czuc codziennie.
gość gość 28.04.12, 23:00 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Przestan się nakrecac. Ruchy dziecka dopiero mozna czuć tak po 20 tyg.Chodzi mi o mocniejsze ruchy. Jeśli bardzo cię to niepokoi to idz do lekarza.
gość gość 28.04.12, 23:00 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
dziecko jest jeszce tak małe że możesz nie czuć. może maluch po prostu się odwrócił.
gość gość 28.04.12, 22:59 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
po 1 nie stresuj sie tylko-zadzwon do twojego ginekologa
ja tez sie martwilam szczegolnie w 2 ciazy mala czasem lekuchno stuknela rano albo poznym wieczorem .
gość gość 28.04.12, 22:58 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
dodam jeszcze ze mam bardzo maly brzuch i nie przybralam na wadze . 3 tyg temu bylam na kontroli i bylo wszystko ok .AUTORKA
gość gość 28.04.12, 22:57 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Jesli to twoja pierwsza ciaza, to mysle ze nie masz sie czym martwic, bo zwykle kolo 19-20 tygodnia dopiiero czuc ruchy dziecka. Ono wbrew pozorom nie jest jeszcze duze i mozesz czuc niewiele. Jak sie martwisz, to jedz do lekarza.
mamaIneczki mamaIneczki   28.04.12, 22:57 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
to dopiero początek kiedy maleństwo zaczyna sie ruszać daj mu troche czasu a napewno niedługo będzie ruszało sie częsciej
gość gość 28.04.12, 22:57 cytuj link zgłoś

   
(4 - 0)
100%
w 19 tyg to nie masz co panikować,niektóre dziewczyny jeszcze nic nie czują. w 19 tyg to nie masz co panikować,niektóre dziewczyny jeszcze nic nie czują.
gość gość 28.04.12, 22:57 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
zjedz kawalek czekolady ,dziecko powinno po tym bardziej sie ruszac i zadzwon do gina
gość gość 28.04.12, 22:57 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »