Liczba pytań: 587425

Liczba odpowiedzi: 5913432

Kategoria: Adopcja
(9 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: Gosia [26.03.2010]

Adopcja

Dlugo z mezem staralismy sie o dziecko, lecz za nic nie moglam zajsc w ciaze. Kiedy poszlismy do lekarza dowiedzielismy sie, ze plemniki meza sa bardzo slabe i za szybko umieraja. Zostalo nam tylko sztuczne zaplodnienie, ale doszlismy do wniosku po co jesli wiele dzieci czeka na adopcje. W srodku adopcyjnym poznalam dwie cudowne roczne dziewczynki- blizniaczki, pochodzace z Filipin. Pomyslelismy, ze super byloby jakbysmy je zaadoptowali, alemam kilka obawow, ze dzieci w szkole beda zadawaly pytania czemu rodziece sa biali, a one nie, ludzie na ulicy odrazu zobacza, ze dzieci nie sa biologiczne, boje sie, ze nie bedzie to sprzyjalo dziewczynkom. Obawiam sie, ze dzieci beda im dokuczac, co moze wplynac zle na ich dorastanie;/ Pomozcie mi, sa szanse, ze inni Filipinczycy zaadoptuja dzieci, bo mieszkam w Anglii, i jest ich tu duzo, inny przypadek niz w Polsce. Nie wiem co robic, zeby nie skrzywdzic tych dzieci, wiem, ze zapewnilabym dzieciom najlepsza opieke- mam dom z ogrodem w bezpiecznym miejscu, maz ma firme, ja zajelabym sie dziecmi. Ale moglyby tez mieszkac w rodzinie w ktorej nie bylyby wytykane;/

Najlepsza odpowiedź
   
(6 - 2)
75%
Jak odpowiednio przygotujesz dziewczynki, to nie będą sie przejmowały głupimi uwagami. O ile w ogóle do takich dojdzie. Zastanawiam się czy pokochałaś już te dzieci, bo skoro masz obiekcje w takim temacie, to może nie warto.
Dagaj  Dagaj   26.03.2010 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(1 - 0)
100%
Kazda pare ktora widze z dziecmi o innym kolorze skory zawsze szanuje bardziej niz biologicznych rodzicow.Oczywiste jest,ze chcieli pomoc i dokonali rzeczy pieknej.Nie wiem jak mozna o to pytac?przeciez to jest oczywiste.
gość gość 23.09.10, 17:36 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
Witam wszystkich!
Może ktoś jest zainteresowany szkoleniem dla Kandydatów na rodziców adopcyjnych, znalazłam ciekawą ofertę http://twoja-adopcja.pl/index.(...)r/>
Kawałek
przeklejam:
Odpowiadając na potrzeby zgłaszających się osób Fundacja Dziecko – Adopcja – Rodzina w Otwocku, uruchomiła w dniu 20 lipca Niepubliczny Ośrodek Adopcyjno – Opiekuńczy. Ośrodek – jak zapowiada Prezes Fundacji – ma być alternatywą dla obecnego systemu regulującego przysposobienie dziecka.

Ośrodek jest odpowiedzią na zapotrzebowanie społeczne, które wielokrotnie zgłaszane było przez użytkowników forum internetowego, prowadzonego przez Fundację portalu społecznościowego Twoja-Adopcja.pl - mówi Pani Prezes – Beata Dołęgowska – ośrodek będzie alternatywą dla obecnego systemu.

Pozdrawiam,
gość gość 04.08.10, 16:55 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
Czym Ty się przejmujesz? Jeśli będziecie je kochać, to co Cię obchodzą jakieś durne spojrzenia? Anglia to zresztą już kraj wielokulturowy i wielorasowy. Gorzej byłoby w Polsce, gdzie obcokrajowcy, a szczególnie przedstawiciele innych ras są nadal rzadkością i przykuwają uwagę swoją innością. Jeśli chcesz brać, to bierz i nie przejmuj się niczym.
gość gość 30.03.10, 22:00 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
[autor="MAMA4"] KOBIETO RÓB TAK JAK SERCE CI DYKTUJE POKOCHAŁAŚ TE DZIEWCZYNKI WIĘC ... JESTEM ZA TYM ABY BYŁY Z TOBĄ WIESZ NIE KTÓRZY NIEPOWINNI MIE DZIECI A MAJA WIDZIAŁAM NA ULICY JAK MATKA LAŁA NIE BIŁA ONA LAŁA SWE 2 LETNIE DZIECKO GDZIE POPADNIE SZKODA SŁÓW
MAMA4 MAMA4   29.03.10, 23:36 cytuj link zgłoś

   
(3 - 0)
100%
KOBIETO RÓB TAK JAK SERCE CI DYKTUJE POKOCHAŁAŚ TE DZIEWCZYNKI WIĘC ... JESTEM ZA TYM ABY BYŁY Z TOBĄ WIESZ NIE KTÓRZY NIEPOWINNI MIE DZIECI A MAJA WIDZIAŁAM NA ULICY JAK MATCKO [ NIEWIEM CZY MIAŁO ZE2 LATKA] GDZIE POPADNIE SZKODA SŁÓW
MAMA4 MAMA4   29.03.10, 23:33 cytuj link zgłoś

   
(1 - 2)
33%
jeśli zamierzacie żyć w angli to nie bedzie takiego problemu, gorzej jak byście chcieli wrocić do polski i tu posłać dzieci do szkoły, miałyby ciężko
kasinka kasinka   27.03.10, 01:18 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
ja mieszkam we wloszech i tutaj jest duzo dzieciakow z filipin czarnoskorych nikogo to nie dziwi najnormalniejsza rzecz pod sloncem.
gość gość 26.03.10, 23:54 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
rozumiem obawy, chcesz dla nich jak najlepiej:) teraz adopcja jest czyms powszechniejszym wiec mysle, ze ludzie nie bede reagowac jak kiedys. teraz adopcja jest czyms nawet modnym choc zle to brzmi. mysle, ze bedzie dobrze-beda we dwie wiec bedzie im latwiej jesli ktos bedzie mial niemile uwagi:)
gość gość 26.03.10, 23:35 cytuj link zgłoś

   
(6 - 2)
75%
Jak odpowiednio przygotujesz dziewczynki, to nie będą sie przejmowały głupimi uwagami. O ile w ogóle do takich dojdzie. Zastanawiam się czy pokochałaś już te dzieci, bo skoro masz obiekcje w takim temacie, to może nie warto. Jak odpowiednio przygotujesz dziewczynki, to nie będą sie przejmowały głupimi uwagami. O ile w ogóle do takich dojdzie. Zastanawiam się czy pokochałaś już te dzieci, bo skoro masz obiekcje w takim temacie, to może nie warto.
Dagaj Dagaj   26.03.10, 23:17 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »