Liczba pytań: 757688

Liczba odpowiedzi: 7096963

(3 odpowiedzi)
sylwiaaa Pytanie zadaje: sylwiaaa   [30.04.2009]
Tagi: antykoncepcja | ciąża | pigułki

Ciąża podczas brania pigułek anty.

Wiemy dobrze,że nie ma 100% zabezpieczenia przed ciążą.Załóżmy jednak taką sytuację,że stosujemy tabletki już dosyć długo,ufamy im. Mimo to, zachodzimy w ciążę, nie wiedząc o ciąży stosujemy tabletki dalej do końca opakowania. Jak myślicie- czy to jest jakieś ryzyko dla dziecka,jeśli tak to jakie? i jakie mogą być skutki tego,swego rodzaju, błędu..? Lub może spotkałyście się już z taką sytuacją?
________________
Poza tym witam wszystkich, jestem tu nowa :)

Najlepsza odpowiedź
   
(9 - 7)
56%
przy pierwszej wizycie u ginekologa najlepiej go o tym powiadomić....zapytać....ale raczej nic się nie będzie działo....
gość  gość 30.04.2009 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(9 - 7)
56%
przy pierwszej wizycie u ginekologa najlepiej go o tym powiadomić....zapytać....ale raczej nic się nie będzie działo.... przy pierwszej wizycie u ginekologa najlepiej go o tym powiadomić....zapytać....ale raczej nic się nie będzie działo....
gość gość 30.04.09, 21:53 cytuj link zgłoś

   
(6 - 11)
35%
moja kuzynka przestala brac tabletki jak byla w trzecim miesiacu ciazy i dziecko urodzilo sie zdrowiutki:) ale zawsze lepiej podpytac lekarza..
gość gość 30.04.09, 22:53 cytuj link zgłoś

   
(8 - 6)
57%
Wiem, że w przypadku zastosowania tabletki "po" już po zapłodnieniu, podtrzyma ona ciążę, nie zaszkodzi. Jesli chodzi o zwykle tabletki hormonalne pewnie działanie tez nie jest b.szkodliwe, skoro jest to mniejsza dawka, ale w razie jakichkolwiek podejrzen warto sie skonsultować ze swoim lekarzem.
gość lila 31.05.11, 18:12 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj