Liczba pytań: 581315

Liczba odpowiedzi: 5857809

Kategoria: Dom i rodzina
(26 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [24.02.2012]

On mi ubliża,niewiem co powinnam zrobić...

Otuż mamy kilkumiesięcznego synka ktory wstaje w nocy-jak to dziecko,wczoraj tez wstal ok 2 w nocy i płakał na co jego tatus a moj wkrótce mąż, odparł"wstań do niego,jestes matka!"Ja mu na to"a ty ojcem".Dziecko marudzilo dalej w łóżeczku a my leżeliśmy.W końcu tatuś małego wstał wśiekły i powiedział do mnie"ty szmato!"rozumiecie?poryczałam się bo na maksa poświecam sie rodzinie a tu takie cos???Dziś rano jakby nigdy nic mówi do mnie więc mu powiedziałam że jest nienormalny!!!!Po takim czyms chce przejsc do porzadku dziennego?Dodam ze kiedys podobna sytuacja zakonczyla się zwyzywaniem mnie od najgorszych i tłuściochów co im sie dupy nie chce ruszyc do dziecka.Potem byly przeprosiny,kwiaty, wybaczylam....Zastanawiam sie co dalej z tym zrobić i nad tym czy tylko ja tak mam?gdzie popełniłam błąd?Mam wrazenie ze on mnie nie szanuje odkad urodzilam dziecko....

Najlepsza odpowiedź
   
(8 - 0)
100%
po slubie zaden facet nie zmienia sie na lepsze!! pamietaj o tym, jedni zostaja jacy byli, inni staja sie gorsi ..
gość  gość 24.02.2012 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(0 - 0)
0%
Witam Ja tez mam problem Mąż powtarza wciążże jestem tłusta locha, zebym ruszyla ta tlusta dupe z kanapy, szma.., piz.., kur.. nie zwracając na obecność dziecka Ciągle placze wiem ze to jest zle bo widze jaka ma z tego satysfakcje ale inaczej nie potrafie Jest mi tak strasznie zle i tak bardzo mnie to boli Wiele razy mowilam mu o tym przepraszal ze mowi to w nerwach ale...coraz czesciej zastanawiam sie nad odejsciem ale boje sie ze sobie nie poradze boje sie tez samotnosci Nie obchodzi go nic co dotyczy dziecka prac w domu gotowania Wszystko robie sama Owszem nie pracuje ale ja tez jestem zmeczona tym wszystkim ta codziennoscia Z mila checia poszlabym do pracy ale z nia ciezko ciagle powtarza mi ze zmieknie mi dupa jak go zostawie po miesiacu jak przyjdzie do placenia rachunkow Moze i ma racje ale ...juz sama nie wiem co mam robic
gość gość 01.06.14, 19:52 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Ja też mam poważny problem
gość gość 01.06.14, 19:35 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
gość
dziecko płakało, a wy się wyzywaliście? "Dziecko marudzilo dalej w łóżeczku a my leżeliśmy." sorry, ale w życiu bym tak nie zrobiła, duma w kieszeń, a dzieckiem trzeba się zając...
ja mysle ze to nie o dume chodzi, tylko proba sil, jak nauczy faceta, ze zawsze ulega, to przestanie w ogole pomagac, poza tym nie przesadzaj, jak chwile pomarudzilo, to nic sie nie stalo
nie wiem, może ja mam inne pojęcie o facetach ale... jak zaczynam sprzątać w domu to nikt mnie nie pyta CZY mi pomóc, tylko W CZYM mi pomóc... rodzina wie że na mnie mozna liczyć i zarówno mąż, jak i córka starają się mi pomagać, choć ja wcale często tego nie potrzebuję dla mnie naturalnym odruchem byłoby wstać i iść do dziecka...
dla mnie tez, ale jak sama piszesz Ciebie sie pyta w czym pomoc, a nie czy w ogole pomoc, wiec masz inna sytuacje niz autorka
no, ale w sumie trochę ich tego nauczyłam... czują się zobowiązani i dlatego pytają
no i autorka tez probuje nauczyc
taaa..., jasne... wyzywają się od szmat i nienormalnych to nie jest metoda na nauczenie szacunku


mowa byla o nauce pomagania przy dziecku, szacunek to odrebna sprawa
gość gość 24.02.12, 15:42 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
gość
gość
gość
dziecko płakało, a wy się wyzywaliście? "Dziecko marudzilo dalej w łóżeczku a my leżeliśmy." sorry, ale w życiu bym tak nie zrobiła, duma w kieszeń, a dzieckiem trzeba się zając...
ja mysle ze to nie o dume chodzi, tylko proba sil, jak nauczy faceta, ze zawsze ulega, to przestanie w ogole pomagac, poza tym nie przesadzaj, jak chwile pomarudzilo, to nic sie nie stalo
nie wiem, może ja mam inne pojęcie o facetach ale... jak zaczynam sprzątać w domu to nikt mnie nie pyta CZY mi pomóc, tylko W CZYM mi pomóc... rodzina wie że na mnie mozna liczyć i zarówno mąż, jak i córka starają się mi pomagać, choć ja wcale często tego nie potrzebuję dla mnie naturalnym odruchem byłoby wstać i iść do dziecka...
dla mnie tez, ale jak sama piszesz Ciebie sie pyta w czym pomoc, a nie czy w ogole pomoc, wiec masz inna sytuacje niz autorka
no, ale w sumie trochę ich tego nauczyłam... czują się zobowiązani i dlatego pytają
no i autorka tez probuje nauczyc


taaa..., jasne...
wyzywają się od szmat i nienormalnych
to nie jest metoda na nauczenie szacunku
gość gość 24.02.12, 15:36 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
gość
gość
dziecko płakało, a wy się wyzywaliście? "Dziecko marudzilo dalej w łóżeczku a my leżeliśmy." sorry, ale w życiu bym tak nie zrobiła, duma w kieszeń, a dzieckiem trzeba się zając...
ja mysle ze to nie o dume chodzi, tylko proba sil, jak nauczy faceta, ze zawsze ulega, to przestanie w ogole pomagac, poza tym nie przesadzaj, jak chwile pomarudzilo, to nic sie nie stalo
nie wiem, może ja mam inne pojęcie o facetach ale... jak zaczynam sprzątać w domu to nikt mnie nie pyta CZY mi pomóc, tylko W CZYM mi pomóc... rodzina wie że na mnie mozna liczyć i zarówno mąż, jak i córka starają się mi pomagać, choć ja wcale często tego nie potrzebuję dla mnie naturalnym odruchem byłoby wstać i iść do dziecka...
dla mnie tez, ale jak sama piszesz Ciebie sie pyta w czym pomoc, a nie czy w ogole pomoc, wiec masz inna sytuacje niz autorka
no, ale w sumie trochę ich tego nauczyłam... czują się zobowiązani i dlatego pytają


no i autorka tez probuje nauczyc
gość gość 24.02.12, 15:35 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
wszyscy cholera myślą że jak kobita się nie wyśpi to nic takiego bo przeca w domu siedzi. a bycie w domu z dzieckiem nie zwalnia z odpowiedzialnosci. trzeba go pilnować a to do cholery tez czasem wymaga energii i to nie malej
faceci są naprawde poje**Ani. święte krowy...
gość gość 24.02.12, 15:33 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
gość
dziecko płakało, a wy się wyzywaliście? "Dziecko marudzilo dalej w łóżeczku a my leżeliśmy." sorry, ale w życiu bym tak nie zrobiła, duma w kieszeń, a dzieckiem trzeba się zając...
ja mysle ze to nie o dume chodzi, tylko proba sil, jak nauczy faceta, ze zawsze ulega, to przestanie w ogole pomagac, poza tym nie przesadzaj, jak chwile pomarudzilo, to nic sie nie stalo
nie wiem, może ja mam inne pojęcie o facetach ale... jak zaczynam sprzątać w domu to nikt mnie nie pyta CZY mi pomóc, tylko W CZYM mi pomóc... rodzina wie że na mnie mozna liczyć i zarówno mąż, jak i córka starają się mi pomagać, choć ja wcale często tego nie potrzebuję dla mnie naturalnym odruchem byłoby wstać i iść do dziecka...
dla mnie tez, ale jak sama piszesz Ciebie sie pyta w czym pomoc, a nie czy w ogole pomoc, wiec masz inna sytuacje niz autorka


no, ale w sumie trochę ich tego nauczyłam...
czują się zobowiązani i dlatego pytają
gość gość 24.02.12, 15:32 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
dziecko płakało, a wy się wyzywaliście? "Dziecko marudzilo dalej w łóżeczku a my leżeliśmy." sorry, ale w życiu bym tak nie zrobiła, duma w kieszeń, a dzieckiem trzeba się zając...
ja mysle ze to nie o dume chodzi, tylko proba sil, jak nauczy faceta, ze zawsze ulega, to przestanie w ogole pomagac, poza tym nie przesadzaj, jak chwile pomarudzilo, to nic sie nie stalo
nie wiem, może ja mam inne pojęcie o facetach ale... jak zaczynam sprzątać w domu to nikt mnie nie pyta CZY mi pomóc, tylko W CZYM mi pomóc... rodzina wie że na mnie mozna liczyć i zarówno mąż, jak i córka starają się mi pomagać, choć ja wcale często tego nie potrzebuję dla mnie naturalnym odruchem byłoby wstać i iść do dziecka...


dla mnie tez, ale jak sama piszesz Ciebie sie pyta w czym pomoc, a nie czy w ogole pomoc, wiec masz inna sytuacje niz autorka
gość gość 24.02.12, 15:29 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
gość
gość
dziecko płakało, a wy się wyzywaliście? "Dziecko marudzilo dalej w łóżeczku a my leżeliśmy." sorry, ale w życiu bym tak nie zrobiła, duma w kieszeń, a dzieckiem trzeba się zając...
ja mysle ze to nie o dume chodzi, tylko proba sil, jak nauczy faceta, ze zawsze ulega, to przestanie w ogole pomagac, poza tym nie przesadzaj, jak chwile pomarudzilo, to nic sie nie stalo
Tylko niech nie ryczy jak facet jej zrobi taka próbe sil i się zwolni z pracy by sie zajmowac dzieckiem ;)


to by było przecież śmieszne...
gość gość 24.02.12, 15:28 cytuj link zgłoś

   
(0 - 2)
0%
gość
a moze chcial sie wyspac do pracy?

łosz kurw** jak słucham takich argumentów to mi się nóz w kieszeni otwiera! przy małym dziecku, nawet spokojnym jest kupa roboty! tak ROBOTY! kobieta TEŻ JEST ZMĘCZONA MIMO ŻE "GRZEJE DUPSKO W DOMU NA CHOLERNYM TU PRZESLAWNYM UTRZYMANIU PRZEZ MĘŻA" \
też się dziwiłam dopóki nie miałam przez 1,5 roku nie przespanej porządnie nocy! tak nie wyspanie sie też jest powodem zmęczenia, a chroniczne nie wyspanie tym bardziej.
kobieta sama sobie dziecka nie zrobiła więc facet też może ruszyć w nocy swoje łaskawe 4 litery i się dzieckiem zająć!
Do autorki: ON NIE MA PRAWA CIĘ TAK TRAKTOWAĆ! NIE MA I JUŻ!
proszę weź się w garść i zrób coś z tym bo będize tylko gorzej!
gość gość 24.02.12, 15:28 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
gość
dziecko płakało, a wy się wyzywaliście? "Dziecko marudzilo dalej w łóżeczku a my leżeliśmy." sorry, ale w życiu bym tak nie zrobiła, duma w kieszeń, a dzieckiem trzeba się zając...
ja mysle ze to nie o dume chodzi, tylko proba sil, jak nauczy faceta, ze zawsze ulega, to przestanie w ogole pomagac, poza tym nie przesadzaj, jak chwile pomarudzilo, to nic sie nie stalo


nie wiem, może ja mam inne pojęcie o facetach ale...

jak zaczynam sprzątać w domu to nikt mnie nie pyta CZY mi pomóc, tylko W CZYM mi pomóc...
rodzina wie że na mnie mozna liczyć i zarówno mąż, jak i córka starają się mi pomagać, choć ja wcale często tego nie potrzebuję

dla mnie naturalnym odruchem byłoby wstać i iść do dziecka...
gość gość 24.02.12, 15:27 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
gość
dziecko płakało, a wy się wyzywaliście? "Dziecko marudzilo dalej w łóżeczku a my leżeliśmy." sorry, ale w życiu bym tak nie zrobiła, duma w kieszeń, a dzieckiem trzeba się zając...
ja mysle ze to nie o dume chodzi, tylko proba sil, jak nauczy faceta, ze zawsze ulega, to przestanie w ogole pomagac, poza tym nie przesadzaj, jak chwile pomarudzilo, to nic sie nie stalo


Tylko niech nie ryczy jak facet jej zrobi taka próbe sil i się zwolni z pracy by sie zajmowac dzieckiem ;)
gość gość 24.02.12, 15:27 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
gość
dziecko płakało, a wy się wyzywaliście? "Dziecko marudzilo dalej w łóżeczku a my leżeliśmy." sorry, ale w życiu bym tak nie zrobiła, duma w kieszeń, a dzieckiem trzeba się zając...


ja mysle ze to nie o dume chodzi, tylko proba sil, jak nauczy faceta, ze zawsze ulega, to przestanie w ogole pomagac, poza tym nie przesadzaj, jak chwile pomarudzilo, to nic sie nie stalo
gość gość 24.02.12, 15:25 cytuj link zgłoś

   
(5 - 0)
100%
dziecko płakało, a wy się wyzywaliście?

"Dziecko marudzilo dalej w łóżeczku a my leżeliśmy."

sorry, ale w życiu bym tak nie zrobiła, duma w kieszeń, a dzieckiem trzeba się zając...
gość gość 24.02.12, 15:23 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Niestety tak jest, że wielu mężczyzn przestaje szanować kobietyę gdy ta przestaje zarabiac na dom bo uwazaja ją za swoją utrzymankę czyli slużącą :/
gość gość 24.02.12, 15:22 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
Jak już tak mówi to pewnie się nie zmieni...;/
magda17201 magda17201   24.02.12, 15:22 cytuj link zgłoś

   
(8 - 0)
100%
po slubie zaden facet nie zmienia sie na lepsze!! pamietaj o tym, jedni zostaja jacy byli, inni staja sie gorsi .. po slubie zaden facet nie zmienia sie na lepsze!! pamietaj o tym, jedni zostaja jacy byli, inni staja sie gorsi ..
gość gość 24.02.12, 15:21 cytuj link zgłoś

   
(3 - 3)
50%
gość
a moze chcial sie wyspac do pracy?


to go w zaden sposob nie usprawiedliwa!!!!!!!!!!!
antolka87 antolka87   24.02.12, 15:16 cytuj link zgłoś

   
(3 - 1)
75%
zastanow sie nad tym czy chcesz wyjsc za maz ,zebys potem nie zalowala jak ci powiedzial tak nie pierwszy raz to zapewne nie ostatni.
gość gość 24.02.12, 15:15 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
faceci to taki naród
gość gość 24.02.12, 15:15 cytuj link zgłoś

12

 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »