Liczba pytań: 569850

Liczba odpowiedzi: 5754036

(103 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [18.11.2011]

Ksztalt brzuszka a płec dziecka

wiem ze to tylko przesądy które mówią o kształcie brzucha,ale jak myslicie taki brzuszek wyglada bardziej na chlopca czy na dziewczynke?jeszcze troche maly,to 17 tydzien:)

nie widac zadnej gumy od majtek wiec sie nie czepiajcie:)a jak ktos nie chce patrzec to moze nie właczac tych zdjec poprostu.

Najlepsza odpowiedź
   
(24 - 5)
83%
nie wierz w takie rzeczy, ja miałam brzuch okrągły jak piłeczka a mam chłopca:)
gość  nomenklatura 18.11.2011 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(0 - 0)
0%
nie znam płci jeszcze,za tydzien do gina ide wiec moze juz sie pokaze:)reszta ciała nie rosnie,oprócz biustu i brzucha.przy pierwszym dziecku szło w tyłek,nogi,rece,ogolnie byłam pucka a brzuch byl nie za duzy.
gość gość 18.11.11, 16:56 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
gość
sunehri-amber
gość
ja mam taki brzuch teraz w 21tc w17tc to mi nic nie było widać. ja tam nie wierzę w te przesądy o kształcie ale mi mówia ze dziewczynka będzie a mam podobny do twojego
mówisz ;d u mnie do 27 tc nic nie bylo widac teraz jestem w 37 tzn koncowka bo 3 dni zostalo zeby byl 38
będziesz mieć syna?


YES
sunehri-amber sunehri-amber   18.11.11, 16:57 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
sunehri-amber
gość
ja mam taki brzuch teraz w 21tc w17tc to mi nic nie było widać. ja tam nie wierzę w te przesądy o kształcie ale mi mówia ze dziewczynka będzie a mam podobny do twojego
mówisz ;d u mnie do 27 tc nic nie bylo widac teraz jestem w 37 tzn koncowka bo 3 dni zostalo zeby byl 38


zartujesz? Ja taki mialam moze w 22 tc :)
gość gość 18.11.11, 16:58 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
sunehri-amber
gość
sunehri-amber
gość
ja mam taki brzuch teraz w 21tc w17tc to mi nic nie było widać. ja tam nie wierzę w te przesądy o kształcie ale mi mówia ze dziewczynka będzie a mam podobny do twojego
mówisz ;d u mnie do 27 tc nic nie bylo widac teraz jestem w 37 tzn koncowka bo 3 dni zostalo zeby byl 38
będziesz mieć syna?
YES


tak myślałam,pewnie jakbyś stanęła tyłem to nikt by się nie zorientował ze w ciąży jesteś.
gość gość 18.11.11, 16:58 cytuj link zgłoś

   
(0 - 2)
0%
Mi po brzuchu nie wrozyli, mialam mdlosci i od razu moja mama stwierdzila ze bede miec core...a poza tym jadlam duzo slodkosci i owocow. Na mieso zero ochoty. Z czasem dopiero jak juz byl duzy brzuszek to tez mowili ze jak sie wysoko nosi to na dziewczynke.
JaSara JaSara   18.11.11, 17:00 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
przy córce wogole nie wymiotowałam a teraz w drugiej zygam dalej niz widze ale nie wiem co bedzie
gość gość 18.11.11, 17:01 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Jak bym się tym nie sugerowała, ja miałam zgrabny brzuszek był wysoko więc wszyscy mówi ze synek a mam córeczkę:)
gość gość 18.11.11, 17:02 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
sunehri-amber
gość
ja mam taki brzuch teraz w 21tc w17tc to mi nic nie było widać. ja tam nie wierzę w te przesądy o kształcie ale mi mówia ze dziewczynka będzie a mam podobny do twojego
mówisz ;d u mnie do 27 tc nic nie bylo widac teraz jestem w 37 tzn koncowka bo 3 dni zostalo zeby byl 38


szczesliwego rozwiazania ale brzuszek musze przyznac malutki :)
gość gość 18.11.11, 17:02 cytuj link zgłoś

   
(0 - 2)
0%
jak brzuch idzie do przodu a przyszla ama wuglada kwitnaco to na chlopca a jak brzuch jest rozlany i mama wyglada przeicetnie to na dziewczynke bo dziewczynka odbiera urode a chlopak daje urode, ja urodzilam synka wciazy wygladalam kwitnaco,brzuszek do przodu a synek przepiekny. cos w tym jest ty tez pewnie bedziesz miala chlopca ale odp mozna pow.przed zakonczeniem ciazy gdyz wtyedy brzuch jest najwiekszy.pozdrawiam
gość karolinka 20.11.11, 10:43 cytuj link zgłoś

   
(4 - 0)
100%
kształt brzucha nie ma nic wspólnego z płcią dziecka.Kobiety ogarnijcie się !
gość Babcia Zuza 20.11.11, 11:31 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
no właśnie - brzuszek"piłeczka" to CHŁOPIEC :)))
gość gość 20.11.11, 11:32 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
a co to wazne cz syn czy corka. cyba najwazniejsze zeby bylo zdrowe nie?
gość gość 20.11.11, 12:36 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Wygląda na chłopca:). Też nie wierzyłam w te przesądy, ale...Podczas drugiej ciąży ( mam starszą córcię) w kolejce do lekarza, pewna starsza pani z przekonaniem zawyrokowała, że gołym okiem widać, że mam brzuszek" na chłopca". No i miała rację. A brzuszek miałam dokładnie taki jak Ty.
gość gość 20.11.11, 12:37 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
nie sugeruj się tym jak wygląda brzuszek, gdyż zależy to tylko i wyłącznie od tego jak leży dziecko i ile masz wód płodowych :) mowią że jak brzuch szpiczasty i nie widać od tyłu jak kobieta idzie że jest w ciąży to chłopak jak brzuch jest rozlany dziewczynka :) ale to są bzdury. A jeszcze nie wiesz jaka płeć? bo już w tym tyg można by było poznać :) pozdrawiam
gość gość 20.11.11, 12:38 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
ja w 17 tyg miałam bardziej rozlazły, a później zrobił się szpiczasty i mam synka
gość gość 20.11.11, 13:12 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
ja mam chłopca i dziewczynkę,brzuch wygladal tak samo jak za pierwszą ciążą czyli to sie u mnie wogóle nie sprawdziło ale mogę powiedzieć ze miałam inne oznaki tego że to będzie inna płeć jak np to że przy chłopcu mój brzuch porastały okropne włosy a przy dziewczynce miałam na odwrót,zanikł mi mój ''wąsik'' myśle że jakis procent hormonów z płci dziecka przechodzi na matkę
gość gość 20.11.11, 13:18 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
nomenklatura
nie wierz w takie rzeczy, ja miałam brzuch okrągły jak piłeczka a mam chłopca:)


Bo jak brzuch jak piłeczka to na chłopca
gość gość 20.11.11, 13:34 cytuj link zgłoś

   
(5 - 0)
100%
Doskonały przykład, że jak kobieta zachodzi w ciąże, to mózg się ulatnia.A jak się zafarbujecie na rudo, to urodzicie rude dziecko..., gdzie takie idiotki sieją.
gość gość 20.11.11, 13:34 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
odradzam słuchanie tych bredni, mój brzuch całą ciążę był spiczasty, pępek sterczał jak nienormalny, wszyscy zarzekali się, że urodzę syna a tymczasem urodziła nam się śliczna i zdrowa córeczka :)
gość gość 20.11.11, 14:32 cytuj link zgłoś

   
(2 - 1)
67%
zrób usg to będziesz wiedzieć. Matko 4 miesiąc ciąży a taki ciemnogród
gość gość 20.11.11, 14:37 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »