Liczba pytań: 594834

Liczba odpowiedzi: 5991928

Kategoria: Dowolny temat
(36 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [26.10.2011]

Masa solna - ile trzeba piec w piekarniku?

Ile czasu trzeba piec w piekarniku figurki z masy solnej żeby były zupełnie wysuszone i żeby można było pomalować je farbkami? W necie znalazłam info, że trzeba piec w temp. 80 stopni, ale nie wiem ile czasu.

Najlepsza odpowiedź
   
(14 - 3)
82%
ok 1h w 140 stopniach
gość  gość 25.11.2011 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(1 - 6)
14%
10-12h obracając co godzine - tyle ja znalazłam
beatrycze beatrycze   26.10.11, 18:03 cytuj link zgłoś

   
(2 - 1)
67%
beatrycze
10-12h obracając co godzine - tyle ja znalazłam


o mój Boże... :/
gość gość 26.10.11, 18:04 cytuj link zgłoś

   
(14 - 3)
82%
ok 1h w 140 stopniach ok 1h w 140 stopniach
gość gość 25.11.11, 15:49 cytuj link zgłoś

   
(2 - 1)
67%
ja zrobiłam w godzinę według komentarza i było ok <3
gość gość 04.04.12, 20:54 cytuj link zgłoś

   
(4 - 1)
80%
Co ? Ja pieklam w 15 min i jest twarde jak skala .
gość gość 23.09.12, 18:40 cytuj link zgłoś

   
(2 - 3)
40%
ja piekłam pół godziny w 180 stopniach i jest super twarda więc wcale nie trzeba tak długo piec no chyba że ktoś nie umie zrobić porządnej masy solnej :)
gość gość 04.01.13, 17:18 cytuj link zgłoś

   
(1 - 2)
33%
15 min wystarczy
gość gość 02.03.13, 08:16 cytuj link zgłoś

   
(1 - 4)
20%
gość
ja piekłam w 360 stopniach i w 2000000godzin
gość gość 27.03.13, 23:08 cytuj link zgłoś

   
(1 - 3)
25%
ja nie piekłem i żyje
gość gość 19.05.13, 09:37 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
1h 180C Mi to wyszło <3
Robiłam wulkan
gość gość 24.05.13, 20:16 cytuj link zgłoś

   
(1 - 2)
33%
zależy od proporcji soli i mąki
gość bbbbbb 26.05.13, 18:37 cytuj link zgłoś

   
(2 - 1)
67%
godzina wystarczy
gość gość 13.07.13, 15:14 cytuj link zgłoś

   
(3 - 0)
100%
Ja radze 30 min w 100 stopniach. bez przesady, niektorzy tu piszą że 12 godz. Co dziennie .. według mnie od 30min do (ewntualnie) 1godz. Wystarczy jeśli są to male figurki nie grube , to bez problemu 30 min wystarczy . Ja własnie idę robic masę solną ♥♡ :* ☆POZDROWIONKA★
gość mak 19.08.13, 12:27 cytuj link zgłoś

   
(2 - 1)
67%
LOL JA NIE WIEM BO KAŻDY PISZE CO INNEGO NO ALE 20 MINUT 120 C
W ZUPEŁNOŚCI WYSTARCZY
gość gość 24.10.13, 13:59 cytuj link zgłoś

   
(1 - 4)
20%
;0
;0
0;0;0
0;
0;
0;
0
0
0;
0
0000
0
0
0
gość gość 09.11.13, 13:30 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
30 min 150 stopni
gość gość 16.11.13, 15:41 cytuj link zgłoś

   
(1 - 4)
20%
ale macie problem]
gość gość 30.11.13, 17:23 cytuj link zgłoś

   
(2 - 2)
50%
ja piekłam 5-10 minut w 100 stopniach i jest twarde ;3
gość magda8661 10.12.13, 17:44 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
Ale katastrofa
gość gość 14.12.13, 10:36 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
ja piekłam 2 min w 200 stopniach i sie rozwaliło nwm ile dokładnie powinno być XD
gość gość 17.12.13, 17:30 cytuj link zgłoś

12

 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »