Liczba pytań: 701188

Liczba odpowiedzi: 6653680

Kategoria: Dowolny temat
(164 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [13.01.2010]

Moj maz sciaga filmy porno i oglada gołe kobiety

Dzis w nocy moj maz myslal ze spie w najlepsze ale sie mylil nie spałam widzialam wszystko co robi i najpierw ogladał gole panie i pozniej sciagal z nimi filmy.Skasowal historie zebym nie widziala co robi ale ja dzis odnalazlam to strone i to wszystko co widzialam dzis w nocy potwierdzilo sie z tym co on ogladal :/Napisalam mu sms nie odpisuje .Najgorsze jest to ze ponoc mnie kocha i wogole .Ja jestem tego zdania ze jezeli chcial mnie za zone to ma mniec miec a nie pdniecac sie do innych.Niewiem co mam zrobic z tym ale rzygac mi sie chce nim calym.Jestem zalamana :(

Najlepsza odpowiedź
   
(47 - 14)
77%
Ciesz sie ze gole baby oglada a nie golych facetow.
;-)
monikas72  monikas72   13.01.2010 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(2 - 2)
50%
poziomka82
gość
poziomka82
ja rozumiem ze boisz sie o ciąże ale chyba ust Ci nikt nie zakneblował zebyś loda nie zrobiła, a i rąk obu też złamanych nie masz żeby mu pomachać to w czym problem?
moze to i dobrze byc dziwką w lozku dla męza, ale nie kazda musi sie chyba godzic na to?skoro ona nie moze bo ciazy to zagrasza i musi sie powstrzymac to czemu on sobie nie odpusci?

no to własnie odpuszcza sobie i i oglada te filmy to też jej nie pasuje


ale mi chodzilo o zupelne darowanie sobie, nie wierze że nie mozna sie powstrzymac, moze on ma problem z tym, jesli tak to do lekarza. kobieta wyjscia nie ma musi wytrzymac a facet to juz nie, bo dla niego to normalne, a dla kobiet to jakaś dewiacja?
gość gość 13.01.10, 12:13 cytuj link zgłoś

   
(2 - 2)
50%
laska zamist porozmawiać z mężem co jej siedzi na watrobie i dojść do jakiegos porozumienia to pyta sie tu o radę a jak jej ktos radzi w taki czy inny sposób to neguje bez przerwy, prawda jest taka że bez szczerej rozmowy nic nie zdziałacie choćbyś nie wiem jak się starała!
poziomka82 poziomka82   13.01.10, 14:47 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Mój mąż też oglądał w tajemnicy. Kiedy przez przypadek odkryłam - szok! Oglądał także w sex shopie lalki dmuchane! Teraz jesteśmy w separacji i chcę rozwodu. I nie piszcie, że to normalne i każdy facet tak ma, bo to bzdura. Darujcie sobie również komentarze typu ,,pewnie jesteś pasztetem, grubym i nieatrakcyjnym i nie dajesz mężowi itp. iitd Przeciwnie, jestem piękną, zadbaną i atrakcyjna kobietą i lubię seks. Noszę zawsze sexy bieliznę i wymyślałam dla nas różne atrakcjie, a to kąpiel w wannie, nastrojowa muzyka, a to masaż przy świecach ... Zawsze moja inicjatywa. Poza tym otwarta jestem na wiele rzeczy w łóżku i jak jak sądzę wystarczająco czuła. Mąż ma problemy z erekcją i się wspomagał tabletkami. O czym długo nie wiedziałam. Często wykręcał się, że jest zmęczony, coś go boli itp. Ok, wykazywałam zrozumienie, chociaż często było mi przykro. No i kiedy to coś odkryłam, to był początek końca. Straciłam zaufanie zupełnie. Cały ubiegły rok to istny koszmar. Nie radziłam sobie z tym. Wylądowałam na terapii. Zranił mnie, upokorzył i dla mnie to jest zdrada. Nie mogę dzielić życia z kimś takim. Piszcie co chcecie, oglądajcie, jak was to podnieca, ale powstrzymajcie sie od ,,mądrych,, rad dla innych. Zdrada do nie tylko seks z kimś innym.
gość Megi 23.01.11, 02:12 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Wspaniale to ujęłaś! Jak myślą, że taka jego natura, to niech jeszcze pije i bije. I niech to akceptują. ,,Bo każdy facet tak ma,, a niby co to oznacza? To znaczy, że może traktować kobietę jak przedmiot? Nie liczyć się z jej uczuciami? Ważne są tylko jego żądze? Żałosne, że takie wytłumaczenie kobiety dajecie na zachowanie swoich partnerów.
gość Megi 23.01.11, 02:41 cytuj link zgłoś

   
(2 - 2)
50%
poziomka82
ja rozumiem ze boisz sie o ciąże ale chyba ust Ci nikt nie zakneblował zebyś loda nie zrobiła, a i rąk obu też złamanych nie masz żeby mu pomachać to w czym problem?


poziomka82, uwazasz, ze tylko ona ma sie starac?? oszalalas ze szczescia? jesli ty tak robisz i jest ci z tym ok to dobrze, ale nie kazda musi, wcale nie musi sie starac skjoro jej maz tez tego nie robi, i to jeszcze kobieta w ciazy i to chyba zagrozonej, skoro ma lezec ma sie starac, no prosze cie
gość gość 13.01.10, 12:51 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
gość
Jezu, co za dyskusja... bez przesady, kazdy facet to robi, odkrycie ameryki! Wezcie dajcie juz spokój, takich tematów było setki... A mężczyżni i tak to robią i bedą robić.

nie każdy
gość gość 13.01.10, 13:01 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Pojebalo was wszystkie co na to pozwalacie hahahaha I jeszcze raz ha!
gość gość 03.11.14, 15:02 cytuj link zgłoś

   
(2 - 2)
50%
gość
nie dziwie sie ze ukrywa jak ty masz takie podejscie do tego to on nie ma inego wyjscia jak tylko ukryc to nie jest nic nie normalnego np ja z mezem mamy swoje ulubione filmy i razem je ogladamy to jest fajna gra wstepna czasami np podpatrujemy stroje tych lasek i pozniej ja staram sie miec taki stroj jak ona ten co podobal sie mezowi itd to naprawde nic niestosownego czy gorszacego


Zobacz i kto tu jest dziwn?- zobacz jak tobie my, KOBIETY radzimy, skoro masz inne zdanie- to znaczy ze z tobą jest cos nie tak!
Wyluzuj, bo jak nie to rozwalisz sobie małżenstwo. Przeczytaj co tu napisały dziewczyny, bo jakoś kazda ma normalnego faceta- któremu czasem sie zdarza obejrzac filmik, i co? To normalne, a ty rób mu dalej jazdy- hehe to zajedziesz daleko:P co za porażka:(
gość !wonka 13.01.10, 11:25 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
gość
!wonka
MOj facet sie z tym nie kryje, wiem o tym co robi czasami, i ja tez czasami lubie z nim cos obejrzeć, co prawda nie wchodzimy na jakis wulgarny sex, ale zwykłe filmiki mogą nawet zachecic do fajnych figli, dac pomysł itd. Raz oglądamy filmiki z kobitkami jakie on lubi (blonynki szczypłe) i wcale mi nie jest przykro z tego powodu mimo iz jest przeciwienstwem jego idealu. Ja tez mam swoje ulubione filmiki z czarnymi meżczyznami i jego tez to nie uraża. KOBIETO!!! w tym na prawde nie ma nic a nic złego, wazne zeby byc sobie wiernym i nie zdradzac sie! To tylko urozmaicenie, na serio. A poza tym cos ty taka naiwna jestes? Myslisz ze to byl jego pierwszy raz? Jak tak to sie grubo mylisz. On w 100% robił to juz od okresu dorastania? Byłaś chyba ślepa. Poza tym co z was za malzenstwo ze nawet takie Tajemnice" maż ma przed tobą. Widocznie jestes dla niego zbyt oschła i facet sie poprostu ciebie boi.
Niech sie boi mam to gdzies i niech oglada dalej i szuka sobie innej .Ja w 8 miesiacu ciazy przy zalceniach lekarza lezenie nie zawsze mam sily na seks samej mi nieraz jest przykro ze nie dam rady ale to niemoja wina a jezlei juz jest stosunek to z jego strony jest on czyms gorzej niz zwierzecym :/
ale takie dzikie szybkie numerki sa rewelacyjne wlasnie tak jak dwa wyglodniale wilczki raz tak a raz romantycznie wolno i czule nie moze byc tak caly czas ze jest tylko wolno bo to nudne ja uwielbiam jak maz rzuca mnie na lozko i robi co co ma zrobic nie pytajac o nic pozniej jest zmiana ja robie to na co mam ochote na tym polega malzenstwo a sex jest bardzo wazny
gość gość 13.01.10, 11:28 cytuj link zgłoś

   
(2 - 2)
50%
gość
faceci tak maja... nic nie poradzisz. Moj ma wygaszacz ekranu takie laski co w bikini od srodka myją pianą monitor. Juz przestalam reagowac bo to jak walka z wiatrakami... Mimo tego ze sie na nie gapi napewno cie kocha ;-) Nie martw sie , faceci czasem mają taka potrzebe sobie popatrzec


dziwne ale nie wszyscy mój jest chyba jakimś wyjątkiem :)
gość gość 13.01.10, 11:30 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
Bardziej zalezy mi na donoszeniu calego zdrowego dziecka niz na urodzeniu wczesniej albo z komplikacjami.
gość gość 13.01.10, 11:32 cytuj link zgłoś

   
(2 - 2)
50%
ale skoro jest w ciąży , jest jej niewygodnie , nie ma ochoty na sex , nie chce jej sie nawet ręką mu poruszac to staje sie jeszcze bardziej normalne ze facet chociaz na necie chce sobie popatrzec. Nie zdziwilabym sie nawet gdyby sobie przy tym konia zwalil. Chclop wyposzczony jest i nie ma sie co dziwic i zloscic
gość gość 13.01.10, 11:32 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Mój mąz tez oglada filmy porno same kobiety cipka i piersi okropnie byłam zła na niego,zawsze było byłam w pracy a on sam w domu po cihu oglada a pózniej ja przyszłam z pracy zobaczyłam w internecie porno ogladał zawsze tak robi?czy on mnie zdradza?
gość gość 28.09.10, 20:21 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
nova
gość
Moge byc dla was dziwna niezrownowazona ale tylko od niego chcialam troche zrozumienia ze nie na wszystko moge sobie pozwolic niemoja wina ze przechodze tak ciaze.Ze dziecko jest wieksze niz na 8 miesiecy ze zaleceniem lekarza jest lezenie bo uciska na wszystko co jest mozliwe .Jestem tego zdania ze skoro tez zdecydowal sie na dziecko powinnien liczyc sie z tym ze nie wszystko w zyciu seksualnym bedzie takie same jak przed zajsciem
Trzeba było wczesniej o tym rozmawiać i myśleć,a nie,jak mleko zostało rozlane:-/

To chyba on mogl myslec skoro dalej myslal ze bedzie w czasie ciazy tak jak przed nie wszystkie kobiety przechodza dobrze ciaze moze jak ty
gość gość 13.01.10, 11:34 cytuj link zgłoś

   
(3 - 3)
50%
ty nie mozesz to POZWOL mu ogladac korona z glowy ci nie spadnie ok ciaza to ciaza ale facetowi tez sie cos od zycia nalezy niech sobie oglada i tak to z toba w lozku spi nie rozumiem cie z czego ty robisz taka afere ze porno oglada ? ze gole baby ? to normalne a jak tak nazekasz ze taki brutalny to sama znajdz mu filmy porno z kobietami w ciazy i pokaz jak ty bys chciala
gość gość 13.01.10, 11:36 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
mój maz oglada nagie babki czy on mnie zdradza?
gość gość 28.09.10, 20:27 cytuj link zgłoś

   
(4 - 4)
50%
Tez tak miałam ze swoim, obrzydziło mnie to bardzo, ale dlatego, że się z tym krył, jakby miał jakąs tajemnice. obejrzelismy kiedys razem taki film, znudziło mnie to i jego chyba tez, skomentowalismy to razem. staram się aby atmosfera w sypialni byla gorąca i nie musiał podniecać się tanimi laskami z internetu. Powiedziałam mu że przez to jest dla mnie nikim, że nie szanuje go za to, i ze niech coś z tym zrobi, bo to jest żałosne, dla napalonych małolatów. No i zrobił, już tego nie ogląda. Mamy prawo wymagać, żeby nie oglądali takich rzeczy, jezeli nam to przeszkadza. jesli naprawde kocha, nie bedzie potrzebował tych lasek.
gość gość 13.01.10, 11:46 cytuj link zgłoś

   
(3 - 3)
50%
Cóż...generalnie oglądanie pornoli i gołych bab nie złe...sama oglądam z mężem pornusy i to jest bardzo fajne ale w sumie troche źle że twój chłop robi to w ukryciu i nie mówi ci o tym.........sama nie wiem co o tym mysleć.
gość gość 13.01.10, 23:05 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
ja od momentu gdy zobaczylam ze oglada porno nie moge funkjonowac normalnie caly czas o tym mysle wyladuje u psycholga :(
dodam ze jest za granica widujemy sie co 2 tyg a powiedzial mi ze chyba lepiej ze oglada i robi soe dobrze niz ma isc do burdelu .....
gość gość 19.01.10, 12:35 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Tez mam taki sam problem z mezem Faceci ogladaja takie filmy i strony porno tylko dlatego ze poprostu im brakuje sexu w domu to my kobiety jestesmy cały czas zajete sprzataniem , gotowaniem ....dzieckiem i poprostu juz albo nie mamy siły zajac sie mezem albo nam sie poprostu nie chce a oni oczekują od nas nocnych igraszek i od czasu do czasu nowosci w łozku . trzeba sie poprostu z nimi bawic jak z dzieckiem i wymyslac nowe zabawki wtedy to juz napewno nie pomysla o ogladaniu.albo poprostu obejzec razem film i zaproponowac ze cos z tego filmu przeniesiecie w real pozdrawiam
gość gość 21.02.11, 22:34 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »