Liczba pytań: 586997

Liczba odpowiedzi: 5908888

Kategoria: Zdrowie
(2 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: Ela [25.12.2009]

Leczenie sterydami

Czy któraś z was była leczona sterydami?
Porażenie twarzy miałam leczone sterydami w maju. Lekarz powiedział że skutki uboczne będą trwały przez góra dwa miesiące. A mnie ciągle się coś dzieje... Nagła wysypka, która też nagle znika więc ją nie mogę pokazać dermatologowi i inne nieprzyjemne sytuacje. Nagle też dostałam uczulenia no chomika. Gdy idę do lekarza on mówi, że za niedługo ustaną.... Kurcze, ale jak długo????

Najlepsza odpowiedź
   
(1 - 0)
100%
po sterydach przytyłam,odstawiłam to a jestem uczulona praktycznie na wszystko
gość  gość 10.06.2010 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(1 - 0)
100%
po sterydach przytyłam,odstawiłam to a jestem uczulona praktycznie na wszystko po sterydach przytyłam,odstawiłam to a jestem uczulona praktycznie na wszystko
gość gość 10.06.10, 15:47 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
o kurcze.........
gość gość 10.06.10, 15:47 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »