Liczba pytań: 586997

Liczba odpowiedzi: 5908880

Kategoria: Czas wolny
(16 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: iluś [07.04.2011]

Przesądy...?

Czy wieżycie w przesądy,jak np.lecący pierwszy bocian,co wg.was oznacza i czy wieżycie w to?Ja właśnie dzis widziałąm pierwszego lecącego bociana...

Najlepsza odpowiedź
   
(1 - 0)
100%
Jakoś nie wierze w żadne zabobony...choć łapię się za guzik jak widzę kominiarza (: ale to bardziej z przyzwyczajenia.
ZET  ZET   07.04.2011 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(0 - 0)
0%
a o co chodzi z tym bocianem:)
gość gość 07.04.11, 16:04 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
Jakoś nie wierze w żadne zabobony...choć łapię się za guzik jak widzę kominiarza (: ale to bardziej z przyzwyczajenia. Jakoś nie wierze w żadne zabobony...choć łapię się za guzik jak widzę kominiarza (: ale to bardziej z przyzwyczajenia.
ZET ZET   07.04.11, 16:04 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Ponoc jak bociany lataja nad domem to niebawem pojawi sie w nim dziecko ale ja w to nie wierze-zabobony i tyle.
gość gość 07.04.11, 16:05 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
bocian? tzn ze wiosna juz bedzie :D
caroline2512 caroline2512   07.04.11, 16:05 cytuj link zgłoś

   
(3 - 2)
60%
jak leci bocian to znaczy że zima nie wróci :) ale pomijając przesądy i w pierwszej ciąży jak i w drugiej bocian siadał u nas na balkonie :)
anulcia123 anulcia123   07.04.11, 16:06 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
Ja kiedys slyszalam, ze lecacy bocian to powodzenie w zyciu. Tzn jak sie zobaczy lecacego bociana :)
Cudaczka Cudaczka   07.04.11, 16:07 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
SZCZESIE WROZY
gość gość 07.04.11, 16:09 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
ja widzialam bociana ale nie nad moim blokiem mam nadzieje ze to przesady bo mi sie do dzidzi nie spieszy
gość gość 07.04.11, 16:10 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
ZET
Jakoś nie wierze w żadne zabobony...choć łapię się za guzik jak widzę kominiarza (: ale to bardziej z przyzwyczajenia.


nie chce nikogo obrazic. ale jak widze kogos rudego to sie za czerwone lapie.
gość gość 07.04.11, 16:10 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
ZET
Jakoś nie wierze w żadne zabobony...choć łapię się za guzik jak widzę kominiarza (: ale to bardziej z przyzwyczajenia.
nie chce nikogo obrazic. ale jak widze kogos rudego to sie za czerwone lapie.
a tego to nie slyszalam. Takich przesądów jest od groma (:
ZET ZET   07.04.11, 16:15 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
Jantosia
Ponoc jak bociany lataja nad domem to niebawem pojawi sie w nim dziecko ale ja w to nie wierze-zabobony i tyle.
nie wiem,wierzyć czy nie,ale pewne jest to,że w kwietniu ub.r. nade mną krążył bocian,śmiałam się z tego ,2maja wyszły dwie kreski a w grudniu urodziłam córeczkę;-)
lara77 lara77   07.04.11, 16:17 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
lara77
Jantosia
Ponoc jak bociany lataja nad domem to niebawem pojawi sie w nim dziecko ale ja w to nie wierze-zabobony i tyle.
nie wiem,wierzyć czy nie,ale pewne jest to,że w kwietniu ub.r. nade mną krążył bocian,śmiałam się z tego ,2maja wyszły dwie kreski a w grudniu urodziłam córeczkę;-)
heh mi takich bocianow juz troche przelecialo nad glowa a dopiero teraz dzidzius w drodze :)
gość gość 07.04.11, 16:19 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
dawać mi tu jakiegoś bociana :)
gość gość 07.04.11, 18:34 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
Hej dziewczyny mam takie pytanie co oznacza lecący nad domem bocian? Staramy sie o dziecko z mężem juz rok i moja babcia ktora mieszka zaraz kolo mnie bo mamy wsólne podworko widziała bociana nad naszym domem wczoraj i 2 tyg temu tez widziałą czy to oznaka ze zajde w ciaze ? Jest duzo przesądów w jedne wierze w inne nie ale z tym bocianem to juz nie sama nie wiem
gość gość 24.06.12, 19:42 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
nade mna 2 razy leciał i za chwile w ciazy bylam :D ale tak centralnie nade mna nie obok:D
gość gość 04.06.13, 18:07 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
hej obok mojego domu tez bocian przesiaduje na slupie co to oznacza
gość gość 26.06.13, 08:06 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »