Liczba pytań: 598757

Liczba odpowiedzi: 6026455

Kategoria: Dowolny temat
(18 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [21.10.2009]

Marihuana

czy marihuana uzaleznia?
jakie sa skutki czestego palenia?
jakie sa skutki dlugoletniego palenia?

Najlepsza odpowiedź
   
(5 - 1)
83%
co wy ludziska wiecie o paleniu trwy zaden z was nie prubował a rozwijacie jak jakies pier....e naukowcy jestes kolego ciekaw to sprobuj :) napewno jest zdrowsze od waszych porannych kawek winka do obiadku czy fajeczki po obiadku . jak mozna o czym pisac skoro sie nie ma o tym zielonego pojecia . ja pale od 15 roku zycia a mam 25 i normalnie studiuje i pracuje i nie mam jakich kolwiek problemów byłem w pracy za granica 2 miesiace pracowałem i było git . poprostu wam powiem tepaki chcem to pale niechcem to nie pale i h...j wam w krzysz piszcie dalej sobie bzdety o których pojecia nie macie hahahaha pozdrawiam spałkowicz
gość  spałkowicz 06.09.2010 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(0 - 0)
0%
pytasz bo??? tak uzależnia psychicznie ,skutki to "mała zdolność do zapamiętywania " tzw. dziury w mózgu, długoletnie palenie otępienie dziękuje
gość gość 21.10.09, 18:30 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
otepienie...skutek...na dłuższą metę po za tym: zapominalstwo,rozkojarzenie,brak chęci do działania itd...Fizycznie oczywiscie nie uzaleznia,ale sprawia jakąś tam przyjemnośc,a wiadome,że od przyjemności bardzo łatwo się uzależnic ;)
gość Magda 21.10.09, 18:31 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
to nie poradnia uzaleznien.
MommyMarta MommyMarta   21.10.09, 18:31 cytuj link zgłoś

   
(1 - 1)
50%
Zadzwon do Monaru.
MommyMarta MommyMarta   21.10.09, 18:32 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
każdy narkotyk uzależnia i jest szkodliwy, od tytoniu poczynając
gość gość 21.10.09, 18:35 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
uzależnia, ale nie fizycznie.
gość gość 21.10.09, 18:36 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
jakies prowokacyjne pytania ostatnio..
gość gość 21.10.09, 18:42 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
pytam bo mam znajomego,ktory pali czesto
gość gosc 21.10.09, 18:43 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
nie,nie spoko.Ja jestem z tych normalnych.
poprostu przejdzcie pyt.dalej,niechce tu nikogo prowokowac
gość gosc 21.10.09, 18:45 cytuj link zgłoś

   
(1 - 3)
25%
otępienie, napady agresji, nerwowosc a nawet pozorna spokojnosc
Myszeczkq Myszeczkq   21.10.09, 19:11 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
Myszeczkq  
otępienie, napady agresji, nerwowosc a nawet pozorna spokojnosc

bez przesady...napady agresji jak ktos pali ? nie ma czegos takiego. Jak przestaje palic a wczesniej dlugo palil -to sie zgodze.
gość Magda 21.10.09, 19:20 cytuj link zgłoś

   
(4 - 2)
67%
Tak na prawdę marihuana w małych ilościach jest zdrowsza od papierosów... ale czysta marihuana. To co sprzedają handlarze to połączenie marihuany i innych środków chemicznych, które dają większego kopa i wtedy to "siada na mózg" gdy ktoś pali to świństwo często. Znam takich ludzi, którzy palili czystą marihuane i to bardzo często ze znanego im źródła, po 3 latach koledze urodziło sie dziecko i nie miał żadnych problemów z rzuceniem tego ziółka, mówił że wcale go to nie uzależniło. A palił maryśkę w zastępstwie papierosów. Facet jest normalny po 3 latach palenia, dobrze opiekuje się dzieckiem i nie miał Żadnych problemów z rzuceniem. Gorzej z tymi którzy palili "wzmacnianą maryśkę".........
gość gość 21.10.09, 19:44 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
zapytaj magdalenysofi jej facet jara,sama kiedys pisala,a reszta jeszcze ja pochwalila
gość gość 21.10.09, 20:35 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
tak wiec pytam
gość gosc 21.10.09, 22:34 cytuj link zgłoś

   
(1 - 3)
25%
palenie tego świństwa uzaleznia tak samo jak palenie papierosów...
maszyna maszyna   22.10.09, 10:28 cytuj link zgłoś

   
(2 - 0)
100%
Kochani...wszystko dla ludzi, ale z umiarem i zdrowym podejściem. Mojej babci to świetnie pomaga na reumatyzm:) Ja też paliłam przez jakiś czas, bywało że bardzo regularnie aż w koncu mi się znudziło to zamulenie więc przestałam ale prawdą jest że każdy ma inne predyspozycje do uzależnień...Jeśli zaś chodzi o skutki uboczne to na własnej skórze doświadczyłam problemów z pamięcią i z koncentracją tyle, że takie skutki powoduje też nadmiar np. cukrów prostych w organizmie a mało kto o tym wie i wątpię czy większość uświadomionych nagle zrezygnuje z pożerania węglowodanów bądz też zażąda ich zakazania...Mam sporo rodziny w Holandii i większość z nich pali Marychę przy czym każdy realizuje się zawodowo a mój wujek alkoholik dzięki temu został abstynentem bo jak stwierdził po skręcie nie ma kaca i człowiekowi nie odbija;)Zastrzegam że to nie żadna reklama konopii bo osobiście uważam, że życie w trzezwości dostarcza o wiele więcej bodzców i przyjemności, które w przypadku zdrowego człowieka bynajmniej nie są wyimaginowane.
gość gość 27.10.09, 00:34 cytuj link zgłoś

   
(5 - 1)
83%
co wy ludziska wiecie o paleniu trwy zaden z was nie prubował a rozwijacie jak jakies pier....e naukowcy jestes kolego ciekaw to sprobuj :) napewno jest zdrowsze od waszych porannych kawek winka do obiadku czy fajeczki po obiadku . jak mozna o czym pisac skoro sie nie ma o tym zielonego pojecia . ja pale od 15 roku zycia a mam 25 i normalnie studiuje i pracuje i nie mam jakich kolwiek problemów byłem w pracy za granica 2 miesiace pracowałem i było git . poprostu wam powiem tepaki chcem to pale niechcem to nie pale i h...j wam w krzysz piszcie dalej sobie bzdety o których pojecia nie macie hahahaha pozdrawiam spałkowicz co wy ludziska wiecie o paleniu trwy zaden z was nie prubował a rozwijacie jak jakies pier....e naukowcy jestes kolego ciekaw to sprobuj :) napewno jest zdrowsze od waszych porannych kawek winka do obiadku czy fajeczki po obiadku . jak mozna o czym pisac skoro sie nie ma o tym zielonego pojecia . ja pale od 15 roku zycia a mam 25 i normalnie studiuje i pracuje i nie mam jakich kolwiek problemów byłem w pracy za granica 2 miesiace pracowałem i było git . poprostu wam powiem tepaki chcem to pale niechcem to nie pale i h...j wam w krzysz piszcie dalej sobie bzdety o których pojecia nie macie hahahaha pozdrawiam spałkowicz
gość spałkowicz 06.09.10, 15:23 cytuj link zgłoś

   
(0 - 2)
0%
Pelenie jest szkodliwe każdy to powie !
gość ja.lol 03.09.11, 16:28 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »