Liczba pytań: 577130

Liczba odpowiedzi: 5821080

Kategoria: Małe dziecko
(9 odpowiedzi)
gość
Pytanie zadaje: gość [02.02.2011]

Nie robi siku:(

hej ,powiedzcie mi mamy,moj syn robil siku ostatni raz o 9 rano juz wczesniej kilka dni ma problem,bylismy dzisiaj u lekarza dala skierowanie na badania i jak by nie zrobil siku to skierowanie do szpitakla i nie robil od 9 rano jechac juz czy czekac do rana???

Najlepsza odpowiedź
   
(2 - 1)
67%
a pije czy nie??
JulkaPiotrus  JulkaPiotrus   02.02.2011 cytuj zgłoś


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Pozostałe odpowiedzi
   
(2 - 1)
67%
a pije czy nie?? a pije czy nie??
JulkaPiotrus JulkaPiotrus   02.02.11, 21:04 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
JulkaPiotrus
a pije czy nie??


wypil ok.700ml od godz 11 ma 2,5 roku
gość gość 02.02.11, 21:06 cytuj link zgłoś

   
(0 - 1)
0%
ja bym pojechała
Delilah Delilah   02.02.11, 21:07 cytuj link zgłoś

   
(2 - 1)
67%
gość
JulkaPiotrus
a pije czy nie??


wypil ok.700ml od godz 11 ma 2,5 roku


to w takim razie jedz i nawet sie nie zastanawiaj... u szwagierki tez sie tak zaczynalo :/ maly ma bialko w moczu... a objawilo sie to tym ze nie robil siku i caly spuchł gdyz nerki nie pracowaly normalnie :/
JulkaPiotrus JulkaPiotrus   02.02.11, 21:08 cytuj link zgłoś

   
(1 - 0)
100%
Chyba bym pojechała...
gość ziarnopiasku 02.02.11, 21:12 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
ja bym pojechala
oktavia oktavia   02.02.11, 21:14 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
dobra jade dzieki mam nadzieje ze bedzie ok
gość gość 02.02.11, 21:15 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
trzymamy kciuki...
JulkaPiotrus JulkaPiotrus   02.02.11, 21:18 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
gość
dobra jade dzieki mam nadzieje ze bedzie ok
DAJ POZNIEJ ZNAC CO Z MALYM
oktavia oktavia   02.02.11, 21:19 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »