Liczba pytań: 593342

Liczba odpowiedzi: 5976498

(4 odpowiedzi)
freshka
Pytanie zadaje: freshka   [03.12.2010]

Tabletki NARAYA

czy któraś z Was je zażywa? czy zauważyłyście jakieś skutki uboczne po nich?


Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
   
(0 - 0)
0%
ja brałam najpierw nowynette byly ok ale ostatnio gin własnie mi zaproponował noraya bo niby tańsze.Dzisiaj biore pierwszą tabletkę wiec dopiero sie okaże:)
gość gość 03.12.10, 20:44 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
ja przez 2 lata brałam jassminnele ale lekarz mi przepisał tansze naraya i teraz mam przerwe i biore noramlanie w 8 dzien tylko nie wiem czy ochrona bedzie od razu całkowita czy lepiej odczekac troche....
gość gość 28.12.10, 10:44 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
mnie się cera pogorszyła ale troszeczkę, bolesne piersi i okropne zmiany nastroju - tj. płaczę o byle co i się wkurzam tak samo. męczące. bez zmian wagi, nieco zwiększony apetyt. senność.
gość gość 13.06.11, 01:05 cytuj link zgłoś

   
(0 - 0)
0%
witam, ja jestem w trakcie 6 opakowania, zdecydowałam się na pigułki ze względu na obfite krwawienie; zmniejszyło się ale trochę i trwa nadal 5-6 dni; schudłam 3 kg - to na plus, a na minus, ciągłe bóle głowy, senność prawie przez cały dzień, bolące pryszcze co miesiąc, suchość skóry wokół oczu, swędzenie i pieczenie oczu, wcześniej zapalenie spojówek; gdyby nie to, że ciągle chce mi się spać to brałabym nadal, ale nie mogę normalnie funkcjonować, dlatego zdecydowałam się na zmianę, zastanawiam się czy nie wypróbować yasminelle, ale skład hormonów jest ten sam, może różnią się jakimiś dodatkami, sama nie wiem; myślałam też o qlaira, lekarz wystawił mi receptę, ale szczerze mówiąc po przeczytaniu opinii i skutkach ubocznych mam wątpliwości...
pozdrawiam
gość gość 02.11.13, 22:11 cytuj link zgłoś


 
Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki »