Liczba pytań: 746140

Liczba odpowiedzi: 7031512

Odpowiedzi użytkownika: StepfordWife

StepfordWife Pytanie: czy to normalne? »
Tak.
27.03.17, 15:55
StepfordWife Pytanie: Władza rodzicielska »
gość
Co wy za brednie piszecie? To ojciec czy matka wystarczy że nie bije i jest dobrym rodzicem?
wystarczy ,ze gra na konsoli a ona ma nowego i juz jest zlym?

16.03.17, 13:52
StepfordWife Pytanie: w ciazy ból gardła »
W ciazy i przy karmieniu farmaceutka dala mi jeden wariant pastylek isla. Mozesz tez plukac gardlo solona woda.najlepiej jednak skonsultowac sie w aptece.
16.03.17, 13:50
StepfordWife Pytanie: Szumisie »
gość
daje sporo. ale dziecko sie uzaleznia od niego. u mnie działał od ok 3 miesiaca zycia dzicka. najpierw usypiał i wyłączałam ale pozniej doszło do tego ze nie mozna było go wylaczyc bo dziecko od razu sie budziło. I szumiał po 2-3 godz. człowiek by zbankrutował na baterie. no i dziecko majac 1,5 roku nie umiało juz bez niego zasnać. długo odzwyczajałam od szumisia. to tak jak z innymi uspakajaczami np smoczkiem itp. ale zanim wydasz kase zobacz czy szum wg działa na twoje dziecko czyms co masz w domu np suszarka, rozregulowane radio, okap itp. bo po co wydawac na cos co nie wiadomo czy bedzie potrzebne. moj szumiś szumiał dokładnie tak jak radio.
szum dziala,bo zasypia przy odkurzaczu czy pralce jak wiruje. Mamy problemy ze spaniem we wlasnym pokoju i powoli uczymy go przesypiac noc w jego lozeczku, chce mu to jakos ulatwic,bo budzi sie i marudzi,walczy ze snem na sile. Dziekuje bardzo za opinie.

16.03.17, 13:27
StepfordWife Pytanie: Szumisie »
gość
moj ogolnie nie spi, wiec szum misia daje mi 10 min wolnego zanim dziecie sie zorientuje,ze lezy :D ale bajer fajny
mozna wiedziec ktorego macie? Zastanawiam sie ktory wariant najciekawszy.

16.03.17, 13:19
StepfordWife Pytanie: Władza rodzicielska »
gość
Tak to wygląda i będzie wyglądać. Twój 'narzeczony' jest prawnie dla ciebie i twojego dziecka nikim. Ojciec skoro dziecka nie krzywdzi, podtrzymuje kontakt - to jakim prawem ma być pozbawiony opieki rodzicielskiej? Nic złego nie zrobił, po prostu nie chcieliście ze sobą być. Fajnie, ze masz nowy związek, fajnie, że twoj konkubent poczuwa się do opieki nad twoim dzieckiem, ale zawsze pozostanie ojcem zastępczym w oczach prawa. Najważniejsze i tak jest to jak się czuje z nim twój syn i czy traktuje go jak tatę
chca sie go pozbyc z wygody,bo nie pasuje juz do obrazka ich nowej rodzinki. Przykre.

16.03.17, 13:15
StepfordWife Pytanie: Szumisie »
gość
moj ogolnie nie spi, wiec szum misia daje mi 10 min wolnego zanim dziecie sie zorientuje,ze lezy :D ale bajer fajny
moze trzeba mu oralnie szumic..znaczy nama ma siedziec i wydawac dzwieki,haha

16.03.17, 13:14
StepfordWife Pytanie: Władza rodzicielska »
Nie mozesz bez pozbawienia wladzy ojca dziecka i bez przysposobienia go przez faceta. Nikt ojcu ot tak wladzy nie odbierze. Moze potrzebowal kopa by zmobilizowac sie. To dobrze,ze walczy o swoje orawa. Twoj facet nie jest ojcem dziecka i nie powinien probowac go zastapic. Skoro ojciec widuje sie regularnie,nie zaniedbuje,dochodzi praw w, sadzie to daj nu szanse..nie przekreslasz go z zycia dziecka,bo tak Ci wygodnie z nowym partnerem. To egoistyczne.
16.03.17, 13:12
StepfordWife Pytanie: Pozytywny temat dla odmiany »
gość
Od 11 lat jestem beznadziejnie zakochana w moim ex.
szkoda zycia, on o tym wie? Moze warto sprobowac raz jeszcze?

15.02.17, 17:49
StepfordWife Pytanie: Pozytywny temat dla odmiany »
Neyl
StepfordWife
Neyl
StepfordWife
Neyl
Średnio,bo nie mogę dodzwonić się do ośrodka zdrowia i się irytuje...
o tej godzinie to pewnie ciezko juz cokolwiek zalatwiac.
rano też nikt nie odbiera;/ a po szesnastej dzwoniłeś aż 15 razy i nikt łaskawie nie odebrał
jak cos pilnego to dzwon na ostry dyzur.
chodzi o wyniki biopsji:)
przypadkiem nie maja godzin urzedowania? Od do?

15.02.17, 17:41