Liczba pytań: 760555

Liczba odpowiedzi: 7116588

Odpowiedzi użytkownika: StepfordWife

StepfordWife Pytanie: Porzuciłybyście swoje dzieci z miłości do innego faceta? »
Wybacz, nie jest mi Cie zal. Masz takie zycie jakie sobie ulozylas. Nikt Ci pistoletu do skroni nie przylozyl i nie zmuszal do niczego. Podjelas takie wybory, wiec musisz zyc z konsekwencjami. Teraz chcesz myslec glownie o sobie..zrobisz jak uwazasz, mysle ,ze podjelas juz decyzje a teraz szukasz tylko kogos kto Ci powie,ze jest ok,ze masz prawo, ze bedzie dobrze, by miec potwierdzenie,wymowke.. by uciszyc sumienie. Nikt nie jest idealny ale nie o perfekcje chodzi. Chodzi o to by postarac sie by swoim dzieciom dac lepsze dziecinstwo niz sie samemu mialo. Zlamiesz im serce. One nie zrozumieja dlaczego ich mama odeszla. Bede winic siebie. Ty chcesz uciekac.. no to uciekaj. Moze jutro, pojutrze czy za rok nie bedziesz zalowac..ale sumienie kiedys sie odezwie. Co wtedy zrobisz, wrocisz, bedziesz blagac o wybaczenie? bedziesz walczyc o dzieci wtedy? Myslisz krotkoterminowo. Nie jestes szczesliwa z mezem? to odejdz. Mozesz ulozyc zycie na nowo, w Polsce, blisko dzieci. Nie warto sprobowac najpierw tego? wyjechac mozesz zawsze. Z powrotem gorzej. Moze akurat nowy zwiazek,milosc da Ci szczescie i wzmocni i przemyslisz to,zmienisz sie,nabierzesz optymizmu i bedziesz lepsza mama. Nie zaczynaj z grubej rury,bo z niej nie ma powrotu.
17.12.17, 17:21
StepfordWife Pytanie: fajnie jest nie pracowac.. kiedy wy jutro bedziecie juz zapierdzielac do pracy, ja wstane z mezem, zjemy wspolne sniadanie, kawka.. pozniej lece pobiegac, skocze do sauny »
gość
gość
StepfordWife
gość
gość
gość
czyli codziennie to samo... monsz tez niepracuje?:D
maz ma flexible working hours :P zwykle w pracy sie nie pojawia przed 10
wow,ale luksus ..i pewnie przed 14 wraca? ;)
Wyimaginowani ludzie zazwyczaj tak maja ;)
hahah racja :d zycie marzenie mozna powiedziec. Choc tez mogla by cos nowego napisac, bo w sumie nigdy nawet na wakacje jej nie zabral ten ksiaze, do teatru nie chodzi, o jakims rozwijajacym hobby nie pisze.W kolko tylko sauna, zakupy i lezenie z kawa w lozku.Wegetacja
no tak, o wiele lepiej jest kisic srom w robocie, siedzac 8 godzin przy biurku i klepiac do excela :D


Idz popros tego meza,niech Cie pozadnie przegrzmoci. Moze w koncu skonczysz pierniczyc bzdury calymi dniami z tej frustracji.

17.12.17, 17:13
StepfordWife Pytanie: fajnie jest nie pracowac.. kiedy wy jutro bedziecie juz zapierdzielac do pracy, ja wstane z mezem, zjemy wspolne sniadanie, kawka.. pozniej lece pobiegac, skocze do sauny »
StepfordWife
gość
StepfordWife
gość
gość
gość
czyli codziennie to samo... monsz tez niepracuje?:D
maz ma flexible working hours :P zwykle w pracy sie nie pojawia przed 10
wow,ale luksus ..i pewnie przed 14 wraca? ;)
Wyimaginowani ludzie zazwyczaj tak maja ;)
hahah racja :d zycie marzenie mozna powiedziec. Choc tez mogla by cos nowego napisac, bo w sumie nigdy nawet na wakacje jej nie zabral ten ksiaze, do teatru nie chodzi, o jakims rozwijajacym hobby nie pisze.W kolko tylko sauna, zakupy i lezenie z kawa w lozku.Wegetacja
Mysle,ze w 90procentach jej dzien sklada sie z dobrej mamy..i szukania naiwniakow ktorzy wierza w jej wymysly :) Od miesiecy gada o serze, nie oczekuj oryginalnosci. Zeby byc oryginalnym trzeba miec wiecej niz dwie szare komorki.


aa..no i o Londynie na zmiane z tym serem. Zdarta plyta :P

17.12.17, 17:11
StepfordWife Pytanie: fajnie jest nie pracowac.. kiedy wy jutro bedziecie juz zapierdzielac do pracy, ja wstane z mezem, zjemy wspolne sniadanie, kawka.. pozniej lece pobiegac, skocze do sauny »
gość
StepfordWife
gość
gość
gość
czyli codziennie to samo... monsz tez niepracuje?:D
maz ma flexible working hours :P zwykle w pracy sie nie pojawia przed 10
wow,ale luksus ..i pewnie przed 14 wraca? ;)
Wyimaginowani ludzie zazwyczaj tak maja ;)
hahah racja :d zycie marzenie mozna powiedziec. Choc tez mogla by cos nowego napisac, bo w sumie nigdy nawet na wakacje jej nie zabral ten ksiaze, do teatru nie chodzi, o jakims rozwijajacym hobby nie pisze.W kolko tylko sauna, zakupy i lezenie z kawa w lozku.Wegetacja


Mysle,ze w 90procentach jej dzien sklada sie z dobrej mamy..i szukania naiwniakow ktorzy wierza w jej wymysly :) Od miesiecy gada o serze, nie oczekuj oryginalnosci. Zeby byc oryginalnym trzeba miec wiecej niz dwie szare komorki.

17.12.17, 17:10
StepfordWife Pytanie: fajnie jest nie pracowac.. kiedy wy jutro bedziecie juz zapierdzielac do pracy, ja wstane z mezem, zjemy wspolne sniadanie, kawka.. pozniej lece pobiegac, skocze do sauny »
gość
gość
gość
czyli codziennie to samo... monsz tez niepracuje?:D
maz ma flexible working hours :P zwykle w pracy sie nie pojawia przed 10
wow,ale luksus ..i pewnie przed 14 wraca? ;)


Wyimaginowani ludzie zazwyczaj tak maja ;)

17.12.17, 17:03
StepfordWife Pytanie: Porzuciłybyście swoje dzieci z miłości do innego faceta? »
gość
Jestem w podobnej sytuacji...wyszłam za mąż za pierwszego chłopaka/kochanka/partnera - więc nic w życiu nie zobaczyłam, 8 lat chodzenia, 2 narzeczeństwa, teraz rok po ślubie, zaczynają mi się podobać inni faceci. Wyszłam za mąż tak samo jak autorka - bo chciałam się wyrwać z domu, a wpakowałam się w większe gó...no. Mieszkam z teściową,teściem,jeszcze rodzeństwo, jest gorzej niż u mnie. Ryczę każdej nocy, gdy mąż zasypia. Dobrze, że nie mam dzieci. Jest mi o tyle łatwiej. Mąż nie chce słyszeć o wyprowadzce, ja się pogrążam. Boję się, że będzie szybki rozwód i inny związek. Potrzebuję się wybawić, jak autorka, znaleźć odpowiedzialnego faceta...


Ty sie chcesz bawic a nowy facet ma byc odpowiedzialny, jak to jest?

17.12.17, 16:38
StepfordWife Pytanie: Prezent dla 4latka? »
gość
gość
gość
gość
gość
4 latkowi obojętne czy za 37 zł czy za 370zł byleby migało i jechało. Jeśli chcesz by się i tatuś nim pobawił to kup dużo droższe :d
on akurat nie ma taty...
Tatę to on ma, chyba że cię wiatr zapylił ;)
moje dziecko ma ojca.Tamto nie
Niepokalana je urodziła?


Uczepilas sie jak rzep psiego ogona. Jezeli masz wiecej niz dwie szare komorki, to chyba rozumiesz,ze nie o splodzenie chodzi tylko o nieobecnosc ojca w zyciu dziecka.

17.12.17, 16:23
StepfordWife Pytanie: Jako kobiety mamy trudniej w życiu »
Mamy tak jak sobie na to zapracujemy. Kazda grupa spoleczna ma jakies trudnosci. Biali,czarni,kobiety,mezczyzni,ge je,trans. Jestem przeciw uzalaniu sie nad soba i wymyslaniu,ze mam pod gorke,bo mam cycki.
17.12.17, 16:11
StepfordWife Pytanie: Porzuciłybyście swoje dzieci z miłości do innego faceta? »
gość
A potem taka "mamusia" wraca po 10, 15, 20 latach i nagle chce nadrobić stracony czas z dziećmi...


..i ma pretensje,ze dzieci jej nie akceptuja,nie wybacza po 5 minutach i nie rozumieja ,ze ona chciala miec zycie,podroze,milosc..

17.12.17, 16:07
StepfordWife Pytanie: Porzuciłybyście swoje dzieci z miłości do innego faceta? »
gość
gość
To zostaw. Nie kochasz dzieci więc po co z nimi jesteś. Są w tym wieku że zdążą cię zapomnieć. Kolejna która szybko wyszła za.maz i udaje pokrzywdzona przez los. Jakoś inne kobiety czekają z ślubem na odpowiedniego faceta. Z macierzyństwo też do 30 by coś i z posiadać. Czemu jest tu tyle kobiet co tak szybko nogi rozkładają?
Miałam w domu rodziców alkoholików, ciągłe awantury, biede i głód. Poznałam męża i był dla mnie dobry i miły, myślałam że go kocham, ale zorzumiałam, że nie


..a dzieci nie kochasz?? chcesz by mialy takie wspomnienia z dziecinstwa jakie Ty mialas? rozumiem,ze zwiazki sie psuja,milosc moze sie wypalic..ale naprawde moglabys zostawic je tak po prostu i z czystym sumieniem ukladac nowe zycie? Mi peklo by serce.

17.12.17, 16:06